Snelle verzending en goed product

Goed advies van de verkoper. Redelijke prijzen en het product, een voorgrill voor de Mercedes Glb, x247 zag er goed uit ondanks dat hij niet orgineel is. Paste perfect.

Levering snel

Snelle levering en goede pasvorm Helaas is een factuur krijgen onmogelijk , hier al 2x een bericht voor gestuurd maar nog steeds geen factuur ontvangen Niet makkelijk als je als bedrijf inkoopt

Beste We hebben meteen gereageerd op uw mail om te laten weten dat de factuur later zou volgen. Dit door de opstart van ons nieuw facturatiesysteem. Zoals beloofd is de factuur intussen al naar u toe gestuurd, netjes op tijd voor de afsluiting van het kwartaal.

Correspond à mes attentes

Livraison rapide et soignée -l’objet reçu à été placé sur mon véhicule sans aucune difficulté —-

Beste kwaliteit

Correcte service

Correcte service en leveringen

tevreden!

goede prijs, tijdig geleverd

Produkt goed verpakt en snel ontvangen. Goede pasvorm en voldoet zeker aan mijn verwachtingen.

Top kwaliteit

2 keer grill besteld top kwaliteit zeer tevreden !

Top bedrijf

ik ben echt blij dat ik bij hun besteld wand alles op tijd een goed geregeld een Mooie prijs

Zoals het hoort

Correcte info gekregen - snelle levering

Goed product snel levering.

Goed product snel levering

Makkelijk bestellen

Snel en makkelijk bestellen en ook snel binnen

Het was in orde ..super

Topservice

Snelle levering en nalevering.

Afspraak is Afspraak

Onze jarenlange ervaring is perfect !!

Goed en naar tevredenheid.

Het is een prachtig product voor een betaalbare prijs. Kwalitatief goed en zelf te monteren.. Enige wat ik miste is een installatiebeschrijving op de site of als folderbijlage.

Alles ok, gerne wieder

Super schnell, gute Ware

Top 1

Top1

Behulpzaam en snelle levering

Een goede verkoop service om de juiste artikelen te kopen en een snelle levering van de producten .

C’est la deuxième commande que je fais sur ce site et je ne suis pas déçu. La qualité de la calandre pour W205 est bonne.

Recomendable

Compre una parrilla para mi vehículo y me llego rota, aunque tardaron unos días en contestar a priori me solucionaron el. Problema, he de esperar 3 welamanas a que tengan en stock pero. Me dieron la opción de devolverme el. Dinero o esperarme a el. Próximo stock, así que esperaré muy bien por ellos, solo eso que tardan en contestar los emails

Beste bedrijf Tiningonlijne in EU.

Snel

Snel en goed verpakt en mooie kwaliteit

CORRECTE AFSPRAKEN SNELLE AFHANDELING

PRIJS KWALITEIT IS OKÉ

zeer tevreden met de geleverde service!

Snelle service.