Gril

Alles wat het moet zijn was inorde en de bestelling was vluggeleverd zoals in de track en trace beschreven het onderdeel die ik bestelde was goed verpakt en past perfect

Délai au top .

Content de cette commande.

snel en perfect

Zeer snelle levering binnen 2 dagen in huis

Mooi product voor een perfecte prijs

Al een paar producten van gekocht en altijd perfect geleverd.

Goeie service kreeg optijd me pakketje binnen

Ja goed bedrijf

Beste service goede kwaliteit.

Beste service Goede kwaliteit Klantvriendelijke medewerker.

Gemakkelijk bestellen en snelle levering!

snelle service

leuk persoonlijk contact, snelle levering en mooie prijzen.

Grill mercedes E200 w213

Ik ben exht tevreden over snelz service.Dank su

Diffuseur arrière

La qualité du diffuseur et horrible plein de défauts et pas de notice de montage obliger de replacer certaine pièce droite et ressouder je ne recommande pas du tout

• Nous recommanderiez-vous? Non

Je ne peux pas confirmer suffisamment l’importance d’une installation STRUCTURÉE avec des connaissances et une expérience professionnelles. Nous ne pouvons pas vous apprendre cela sur une feuille de papier ci-jointe. En effet, aucune notice d'installation n'est fournie. Il s'agit précisément d'éviter ce type d'« expériences ». Sans les connaissances nécessaires, il est logique que vous ne sachiez pas par où commencer. Cependant, cela ne signifie pas qu’il y a un problème avec le produit. Vous n’êtes pas du tout obligé de replacer des pièces. La ressoudage ne peut avoir lieu que si vous avez trop scié. Un morceau de la pièce échappement de droite doit être scié s'il y a un réservoir d'Adblue à droite. Réfléchir d'abord, puis agir, avec la patience et la vision d'ensemble nécessaires, est la base d'une bonne installation. Travailler aux voitures n’est pas comparable à monter une armoire IKEA.

Correcte prijs. Snelle levering.

Grill voor Glc besteld. correcte prijs. Snelle levering. Materiaal ziet er goed uit.

Ik ben zeer tevreden over de service.

Ik heb telefonisch contact gehad om informatie te krijgen over een item dat te koop wordt aangeboden. Nadat ik de juiste info gekregen had heb ik de bestelling online gedaan en het pakketje laten verzenden. Alles is perfect verlopen Ik ben een heel tevreden klant. Mvg Stijn

De spoiler past niet mooi aan op de auto. De bijhorende plakband plakt.

De spoiler sluit niet aan op de koffer. De meegeleverde plakband plakt niet, ondanks 72 uur drogen op een droge warme plaats. De spoiler komt los.

Beste De warme droge plaats neemt niet weg dat de wagen zelf ijskoud is, zeker nu tijdens de wintermaanden. Drogen is ook niet echt van toepassing hier. Wat extra druk (en warmte) bevordert de montage dan wel weer. De kleefband maakt de spoiler ook dikker onderaan. Het is dus belangrijk dat die goed verdeeld is zodat de spoiler wel mooi overal aansluit. De spoiler lijmen, eventueel in combinatie met wat dubbelzijdige tape om die goed te positioneren lijkt me nog beter. Dat had ik u via mail ook laten weten. Ondanks het feit dat een spoiler op een koffer kleven erg makkelijk klinkt, kan het zeker geen kwaad hiervoor een garage/carrosseriebedrijf te contacteren. MVG Olivier

Item snel en correct ontvangen

Goed bedrijf met snelle service

Prima bedrijf

Ik werd zeer goed geholpen , zowel per tel als op de ap , en de juiste spullen zeer snel en netjes geleverd , ik ben zeer tevreden

Aanrader!

todo perfecto

pense que tardaria mas tiempo pero tardo 3-4 dias desde pedido

• ¿Nos recomendarías?

zeer goede service en begeleiding

had een verkeerde gril besteld, foto's gestuurd en door deze mensen super opgelost

Grandioos

Top service !

Buen producto

Buen producto y a un buen precio

TOP

Vriendelijk en afspraak is afspraak

Wij doen al geruime tijd prettig zaken

Buenos precios y rapidez en la entrega

Es la tercera vez que compro, tiene buenos precios, te lo entregan rápido y los productos están bien.

• ¿Nos recomendarías?

Sint-Maartensveldstraat 18 8850 Ardooie