Fijne producten

Afwasmiddel is erg fijn, ruikt lekker, fijn om mee te werken en zacht voor je handen. Ook de sanitairreiniger, wcreiniger en allesreiniger zijn echte aanraders. Maken goed schoon en goed voor het milieu.

Fijne producten, fris en effectief!

De producten zijn erg fijn om te gebruiken en huidvriendelijk. Ze werken goed en ruiken ook nog eens lekker fris! Mijn favorieten zijn de vloerreiniger en sanitairreiniger.

Een ècht duurzaam product!

Wij gebruiken al langere tijd de Allesreiniger van Anura en zijn daar zeer tevreden over. Een mooi product dat goed schoonmaakt, lekker ruikt en ook ècht duurzaam is. Zo dragen we een klein steentje bij aan een betere wereld. Inmiddels maken we ook al (naar tevredenheid) gebruik van de W.C. Reiniger. ;-)

Super product zonder de natuur te schaden

Anura is een fijn product om schoon te maken, het geeft een fris gevoel en goed resultaat. Voor mij extra belangrijk dat de schoonmaakmiddelen duurzaam zijn en de natuur zo min mogelijk schaadt.

Effectief en handig

Ik vind de producten van Anura erg fijn in gebruik, ze ruiken lekker fris en zijn ook nog eens goed voor de planeet. Mijn favoriet is de sanitairreiniger, die laat mijn wasbak weer stralen!

Fijne producten!

Erg fijne producten die doen wat ze moeten doen! Vooral het afwasmiddel en de Glasreiniger zijn top.

positief

prettig in gebruik

Geweldige EcoLabel producten

Geweldige producten die heerlijk ruiken en uitstekend schoonmaken. En ook nog Ecolabel gecertificeerd en lokaal en ambachtelijk geproduceerd, veel beter wordt het niet. Keep up the good work!

Top producten

Zuinig in gebruik Duurzaam Lekkere geur Mooie en duidelijke verpakkingen Doet wat het moet doen

WC en Sanitair

Grondige reiniging. Aangename en frisse geur

Top ecologische producten

Deze nieuwe ecologische producten werken krachtig op de vervuiling en ruiken lekker Het is geen straf om ze te gebruiken.

Heel goed en snel

Snelle en goede bezorging!. Producten zien er goed uit. De alles reiniger al uitgeprobeerd: heerlijke geur en reinigt top! Ik zal snel weer een bestelling plaatsten.

Het afwasmiddel ruikt lekker en liet geen vlekken over

De fietskoerier was snel de volgende dag aan huis, niks op aan te merken.

Over Anura

Anura maakt duurzame schoonmaakmiddelen voor een schoon, gezond en groen huishouden. De natuurlijke krachtpatsers van Anura zijn beter voor mens, dier én milieu. Zo zorgen we niet alleen voor een schoon en fris huis maar dragen we ook bij aan een schoner milieu. Alle schoonmakers van Anura zijn gecertificeerd met het EU Ecolabel; hét officiële milieukeurmerk van de Europese Unie. Zo weet je zeker dat je met Anura een duurzame keuze maakt. Wij zorgen voor duurzame schoonmakers, jij voor een schoon en fris huis. Samen zorgen we voor een schonere wereld!