Gebruik zelf deze site omdat hier alle aanbieders opstaan.

Over Internetvergelijk.nl

Internetvergelijk.nl is een vergelijker waar consumenten de prijs en snelheid van verschillende providers kunnen controleren met postcode en huisnummer. Internetvergelijk.nl is de eerste Nederlandse vergelijkingssite voor internetproviders met alle aanbieders. Daarnaast vind je een uitgebreide informatie over elke provider, hun aanbiedingen, pakketten, prijzen en contractvoorwaarden. Met onze informatieve kennisbank beantwoorden alle vragen over breedband in Nederland. Ons doel is om u te helpen de beste vergelijking voor je behoeften te tegen de laagst mogelijke prijs. Voor een compleet inzicht bieden we alle bezoekers een speedtest om de huidige internetsnelheid te controleren. Ook zie je meteen de maximaal haalbare pakketsnelheid op een adres.