Filters

6

mwah

het product is helemaal totaal top, precies zoals verwacht. de doos waar het in werd geleverd was heel erg groot, zeker in verhouding met de omvang van het bureau vlaggetje. Daarnaast was er nul informatie over de zending de dagen na de bestelling, dat duurde heel erg lang

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden! Voor herhaling vatbaar.

De bestelling was naar verloop goed bevallen. De vlag representeerde het land nederland. Als zeer beloofde land waar een kleur aan hangt. Mooi voorbeeld van een staatsbanket vlag. Is die van jullie waardoor ik die weldegelijk. Uit me voorzak tevoorschijn kan halen. Wat verstandig is, is dat het wel zorgen van de vlag niet zomaar wordt aangeraakt door andere, behalve jullie. Want de envelop was vies. Het was niet de bedoeling om zo disrespectvol om te gaan door onbekende, met de nederlandse ambassade vlag. Wat toebehoort aan de nederlandse bevolking. Wat goed zou kunnen is dat de vlag groter had kunnen zijn maar bij deze na vandaag tevreden ben met de inhoud en oppervlakte van de vlag van vandaag. Tot nu toe heb ik als enige zolang ik weet de vlag in handen gehad. Wie zou ik de vlag moeten geven? De minister-president? Of? De koning? Ik zal de vlag in de tussentijd in me zak houden. Lekker warm tegen mijn lichaam aan. Zo geef ik warmte aan de vlag en mijn liefde voor nederland ondanks alle tegenstreden die mij tot meegaande bezinnelijk inkeerling terug naar de basis heeft gebracht. alsof dick advocaat en johan cruif mij duidelijk maakt om gewoon basis te staan en niet links ook niet rechts, anders kom je zelf tegen als je tegen de flankte wordt geduwd waardoor je buiten je veld staat. Hou je posities in de gaten. Stay middle earth. Don't go nowhere. Hold you're line. Stay out of trouble. Bye, Met openhartigheid: Medegedeeld, Adam De enige echte.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede kwaliteit vlag

Goedkoop en zeer goede kwaliteit vlag van Zeeland

  • Aanbevelen? Ja
10

Hoge kwaliteit voor aanzienlijk lagere prijzen

Vlaggenhandel Nederland staat niet bovenaan de internet zoekresultaten (dus betaalt geen geld aan Google). Bovenaan Google staan aanzienlijk duurdere concurrenten met soms slechtere kwaliteit vlaggendoek (glanspolyester 115gr). De 165 gram polyester vlaggendoek van Vlaggenhandel Nederland ziet er degelijk uit. Snelle levering uit groot assortiment. Zeer aanbevolen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne mensen, prima kwaliteit

Gewoon fijne mensen en prima kwaliteit. Gek eigenlijk om daar 5 sterren voor te geven. Zou namelijk geen uitzondering moeten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product en levering

Duidelijke afspraken en snelle levering. Goede beschrijving aanwezig voor plaatsing van de vlaggenmast

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service met snelle levering.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Hele goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

goede kwaliteit en snel geleverd

Ik heb de airborne vlag besteld. Mooie vlag met de juiste kleuren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede prijs-kwaliteit verhouding en levering.

Mijn eerste bestelling, van een niet alledaagse vlag, is keurig geleverd. De kwaliteit is goed, goed afgewerkt. Bovendien is het voor een zeer redelijke prijs. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Bedrijf zelf maakt een fout, klant draait er voor op!

Speciaal voor het vieren van 80 jaar vrijheid had ik een vlag besteld. Tijdens het ophangen kwam ik erachter dat de vlag maar aan 1 kant bedrukt was. Toen ik dit terugkoppelde kreeg ik meteen verwijten, een vlag is toch nooit aan 2 kanten bedrukt! Ik ben geen vlaggen specialist, maar dat dit niet mogelijk is of dat de vlag maar aan 1 kant bedrukt zou zijn, staat nergens in de omschrijving op de website. Toen ik de vlag wou retouneren zou ik dit dan maar op eigen kosten moeten doen. Hie was ik het echter niet mee eens gezien het niet mijn fout was. Zolang het niet duidelijk op de website word vermeld en je bent geen kenner, had je dit nooit kunnen weten. Na meerdere verzoeken een retourlabel te sturen of anders de rechtsbijstand in te schakelen, word je gewoon in de zeik genomen door dit bedrijf. Kortom ze nemen je niet serieus, helaas voor hun kost mijn rechtbijstand me niets. Wie niet horen wil die moet maar voelen, kortom jullie horen heel snel van een jurist via de rechtsbijstand! Nooit maar dan ook nooit meer zal ik bestellen bij dit asociale, schofterige bedrijf, die de klanten gewoon wil overbluffen en ze in de maling neemt! Oja en wanneer jullie weer gaan reageren: Ja het blijft schofterig om de klant op te laten draaien wanneer de fout bij jullie zelf ligt. Jullie vermelden niet op de site dat het om een enkel bedrukte vlag gaat dus horen jullie voor de verzendkosten op te draaien. Maar zoals eerder gezegd maak je vooral niet druk, de jurist is inmiddels ingeschakeld!

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slechte service, shuld word bij de klant neergelegd!

Speciaal voor het vieren van 80 jaar vrijheid had ik een vlag besteld. Tijdens het ophangen kwam ik erachter dat de vlag maar aan 1 kant bedrukt was. Toen ik dit terugkoppelde kreeg ik meteen verwijten, een vlag is toch nooit aan 2 kanten bedrukt! Ik ben geen vlaggen specialist, maar dat dit niet mogelijk is of dat de vlag maar aan 1 kant bedrukt zou zijn, staat nergens in de omschrijving op de website. Toen ik de vlag wou retouneren zou ik dit dan maar op eigen kosten moeten doen. Hie was ik het echter niet mee eens gezien het niet mijn fout was. Zolang het niet duidelijk op de website word vermeld en je bent geen kenner, had je dit nooit kunnen weten. Na meerdere verzoeken een retourlabel te sturen of anders de rechtsbijstand in te schakelen, word je gewoon in de zeik genomen door dit bedrijf. Kortom ze nemen je niet serieus, helaas voor hun kost mijn rechtbijstand me niets. Wie niet horen wil die moet maar voelen, kortom jullie horen heel snel van een jurist via de rechtsbijstand! Nooit maar dan ook nooit meer zal ik bestellen bij dit asociale, schofterige bedrijf, die de klanten gewoon wil overbluffen en ze in de maling neemt!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Gied

  • Aanbevelen? Ja
10

Super servicegericht en zeer adequaat in de opvolging

Zeer snelle en vakkundige opvolging. Vriendelijke service en professionele uitvoering. Denken mee en hebben zeer gunstige tarieven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Spullen waren goed

Spullen waren goed behalve één dingetje Er stond 15 meter koord bij het artikel maar het was 12 meter.

  • Aanbevelen? Ja
9

Kwaliteit

Goede kwaliteit prettige prijzen en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet goed

We hadden een vlag van de originele Twentse ros besteld. Eenmaal ontvangen en opgehangen (dat was niet handig, had eerst moeten kijken), blijkt het een Twente vlag te zijn (geen originele Twentse ros). Afbeelding op de site komt dus niet overeen met wat er wordt geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Een fijne winkel

Volop keuze, snelle levertijd, snel beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
9

kleur

vlaggen helemaal goed,maar het geel in de vlag had geler gemoeten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Doris goede morgen, Voor een proefexemplaar van provincie limburg tafelvlaggetje dank je wel! Met vriendelijke groet, Guido Verheijen

  • Aanbevelen? Nee
7

Voor prive uitstekend, zakelijk minder

De vlag is geheel volgens afspraak geleverd. Echter, er is geen goede factuur voor mijn boekhouding. Ik betaal de volgende keer ergens anders liever wat meer voor een goede factuur.

  • Aanbevelen? Nee
10

makkelijke keuze en vlotte aflevering via afhalen

top ervaring bij een bedrijf waarvan ik niet eens wist dat het zo in de buurt was. Roept op tot herhaling in de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede ervaring

Erg fijne communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en betrouwbaar

Mijn ervaring is super. Doris doet haar uiterste best om de klant de juiste informatie te geven. Goede en correcte manier van communiceren. Een goede kwaliteit/prijsverhouding. Ik kan dit bedrijf zeer aanraden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Leemansweg 20

6827 BX Arnhem

026-3515313

[email protected]

Over Vlaggenhandel Nederland

Algemene Vlaggenhandel Nederland is uw leverancier voor budgetvriendelijke vlaggen en vlaggenmasten van hoge kwaliteit. Niet alleen online, maar ook bent u van harte welkome in onze showroom te Arnhem.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.