Laden reviews...
Laden reviews...
6 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten merken consequent een sterke prijs-kwaliteitsverhouding en hoge kwaliteit op. Het assortiment wordt als ruim en aantrekkelijk gezien, en de levering is snel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en de informatie is duidelijk. De algehele ervaring is positief met betrouwbare service.
het product is helemaal totaal top, precies zoals verwacht. de doos waar het in werd geleverd was heel erg groot, zeker in verhouding met de omvang van het bureau vlaggetje. Daarnaast was er nul informatie over de zending de dagen na de bestelling, dat duurde heel erg lang
Beveelt aan
17 June 2026
Wouter
Capelle aan den IJssel
De bestelling was naar verloop goed bevallen. De vlag representeerde het land nederland. Als zeer beloofde land waar een kleur aan hangt. Mooi voorbeeld van een staatsbanket vlag. Is die van jullie waardoor ik die weldegelijk. Uit me voorzak tevoorschijn kan halen. Wat verstandig is, is dat het wel zorgen van de vlag niet zomaar wordt aangeraakt door andere, behalve jullie. Want de envelop was vies. Het was niet de bedoeling om zo disrespectvol om te gaan door onbekende, met de nederlandse ambassade vlag. Wat toebehoort aan de nederlandse bevolking. Wat goed zou kunnen is dat de vlag groter had kunnen zijn maar bij deze na vandaag tevreden ben met de inhoud en oppervlakte van de vlag van vandaag. Tot nu toe heb ik als enige zolang ik weet de vlag in handen gehad. Wie zou ik de vlag moeten geven? De minister-president? Of? De koning? Ik zal de vlag in de tussentijd in me zak houden. Lekker warm tegen mijn lichaam aan. Zo geef ik warmte aan de vlag en mijn liefde voor nederland ondanks alle tegenstreden die mij tot meegaande bezinnelijk inkeerling terug naar de basis heeft gebracht. alsof dick advocaat en johan cruif mij duidelijk maakt om gewoon basis te staan en niet links ook niet rechts, anders kom je zelf tegen als je tegen de flankte wordt geduwd waardoor je buiten je veld staat. Hou je posities in de gaten. Stay middle earth. Don't go nowhere. Hold you're line. Stay out of trouble. Bye, Met openhartigheid: Medegedeeld, Adam De enige echte.
Beveelt aan
7 June 2026
Adam
Harderwijk
Goedkoop en zeer goede kwaliteit vlag van Zeeland
Beveelt aan
11 October 2025
John
Duiven
Vlaggenhandel Nederland staat niet bovenaan de internet zoekresultaten (dus betaalt geen geld aan Google). Bovenaan Google staan aanzienlijk duurdere concurrenten met soms slechtere kwaliteit vlaggendoek (glanspolyester 115gr). De 165 gram polyester vlaggendoek van Vlaggenhandel Nederland ziet er degelijk uit. Snelle levering uit groot assortiment. Zeer aanbevolen.
Beveelt aan
10 October 2025
Marcel
Rotterdam
Gewoon fijne mensen en prima kwaliteit. Gek eigenlijk om daar 5 sterren voor te geven. Zou namelijk geen uitzondering moeten zijn.
Beveelt aan
18 September 2025
F
Arnhem
prima
Beveelt aan
2 August 2025
Mo
arnhem
Duidelijke afspraken en snelle levering. Goede beschrijving aanwezig voor plaatsing van de vlaggenmast
Beveelt aan
7 June 2025
Willem
Eibergen
Goed
Beveelt aan
18 May 2025
Wouter
Ossendrecht
Bedankt voor uw review!
Hele goede service
Beveelt aan
17 May 2025
Ine
Rotterdam
Bedankt voor uw review en veel plezier met de bestelling
Ik heb de airborne vlag besteld. Mooie vlag met de juiste kleuren.
Beveelt aan
16 May 2025
T.J.
Emmeloord
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u tevreden bent met de vlag!
Mijn eerste bestelling, van een niet alledaagse vlag, is keurig geleverd. De kwaliteit is goed, goed afgewerkt. Bovendien is het voor een zeer redelijke prijs. Zeer tevreden.
Beveelt aan
13 May 2025
John
Hoogeveen
Dankjewel voor uw review. En ik wens u veel plezier met de erg mooie en bijzondere vlag!
Speciaal voor het vieren van 80 jaar vrijheid had ik een vlag besteld. Tijdens het ophangen kwam ik erachter dat de vlag maar aan 1 kant bedrukt was. Toen ik dit terugkoppelde kreeg ik meteen verwijten, een vlag is toch nooit aan 2 kanten bedrukt! Ik ben geen vlaggen specialist, maar dat dit niet mogelijk is of dat de vlag maar aan 1 kant bedrukt zou zijn, staat nergens in de omschrijving op de website. Toen ik de vlag wou retouneren zou ik dit dan maar op eigen kosten moeten doen. Hie was ik het echter niet mee eens gezien het niet mijn fout was. Zolang het niet duidelijk op de website word vermeld en je bent geen kenner, had je dit nooit kunnen weten. Na meerdere verzoeken een retourlabel te sturen of anders de rechtsbijstand in te schakelen, word je gewoon in de zeik genomen door dit bedrijf. Kortom ze nemen je niet serieus, helaas voor hun kost mijn rechtbijstand me niets. Wie niet horen wil die moet maar voelen, kortom jullie horen heel snel van een jurist via de rechtsbijstand! Nooit maar dan ook nooit meer zal ik bestellen bij dit asociale, schofterige bedrijf, die de klanten gewoon wil overbluffen en ze in de maling neemt! Oja en wanneer jullie weer gaan reageren: Ja het blijft schofterig om de klant op te laten draaien wanneer de fout bij jullie zelf ligt. Jullie vermelden niet op de site dat het om een enkel bedrukte vlag gaat dus horen jullie voor de verzendkosten op te draaien. Maar zoals eerder gezegd maak je vooral niet druk, de jurist is inmiddels ingeschakeld!
Beveelt niet aan
13 May 2025
Marc Keizer
Bergentheim
Het zou goed kunnen dat u een andere verwachting heeft gehad van ons product. Er wordt overigens nergens vermeld dat de vlag tweezijdig bedrukt zou zijn, dat is uw aanname geweest.
Maar ook dat maakt allemaal niet uit, het is ook geen probleem om uw order – ongebruikt - binnen 14 dagen retour te sturen, en u ontvangt vaak binnen 2 werkdagen het volledige aankoopbedrag terug inclusief de originele verzendkosten. U hoeft niet eens een reden op te geven…. Tot zover lijkt mij dit niet heel asociaal of schofterig, toch?
Het enige wat wij wel vragen is dat u de retour verzorgd, samen met de bijbehorende retourkosten.
Dit is volledig in lijn van de wet, staat duidelijk vermeld in leesbare tekst op onze website, alsmede in de algemene levervoorwaarden waarmee u akkoord mee bent gegaan VOOR u de aankoop heeft gedaan.
Zo houden we onze verkoopprijzen voor iedereen scherp.
Om zelf een paar euro te kunnen besparen, probeert u nu uw zin te forceren en ons onterecht te blameren? Wij staan open voor negatieve kritiek, maar achten deze beoordeling niet terecht, om het maar even netjes uit te drukken. Wij willen nog steeds met alle plezier de retour in ontvangst nemen, en uw aankoopbedrag terugstorten. Het is volledig aan u de keuze of u deze prachtige – eenzijdig bedrukte - jubileumvlag wilt behouden, of wilt retourneren
Speciaal voor het vieren van 80 jaar vrijheid had ik een vlag besteld. Tijdens het ophangen kwam ik erachter dat de vlag maar aan 1 kant bedrukt was. Toen ik dit terugkoppelde kreeg ik meteen verwijten, een vlag is toch nooit aan 2 kanten bedrukt! Ik ben geen vlaggen specialist, maar dat dit niet mogelijk is of dat de vlag maar aan 1 kant bedrukt zou zijn, staat nergens in de omschrijving op de website. Toen ik de vlag wou retouneren zou ik dit dan maar op eigen kosten moeten doen. Hie was ik het echter niet mee eens gezien het niet mijn fout was. Zolang het niet duidelijk op de website word vermeld en je bent geen kenner, had je dit nooit kunnen weten. Na meerdere verzoeken een retourlabel te sturen of anders de rechtsbijstand in te schakelen, word je gewoon in de zeik genomen door dit bedrijf. Kortom ze nemen je niet serieus, helaas voor hun kost mijn rechtbijstand me niets. Wie niet horen wil die moet maar voelen, kortom jullie horen heel snel van een jurist via de rechtsbijstand! Nooit maar dan ook nooit meer zal ik bestellen bij dit asociale, schofterige bedrijf, die de klanten gewoon wil overbluffen en ze in de maling neemt!
Beveelt niet aan
10 May 2025
Marc Keizer
Bergentheim
Het zou goed kunnen dat u een andere verwachting heeft gehad van ons product. Er wordt overigens nergens vermeld dat de vlag tweezijdig bedrukt zou zijn, dat is uw aanname geweest.
Maar ook dat maakt allemaal niet uit, het is ook geen probleem om uw order – ongebruikt - binnen 14 dagen retour te sturen, en u ontvangt vaak binnen 2 werkdagen het volledige aankoopbedrag terug inclusief de originele verzendkosten. U hoeft niet eens een reden op te geven…. Tot zover lijkt mij dit niet heel asociaal of schofterig, toch?
Het enige wat wij wel vragen is dat u de retour verzorgd, samen met de bijbehorende retourkosten.
Dit is volledig in lijn van de wet, staat duidelijk vermeld in leesbare tekst op onze website, alsmede in de algemene levervoorwaarden waarmee u akkoord mee bent gegaan VOOR u de aankoop heeft gedaan.
Zo houden we onze verkoopprijzen voor iedereen scherp.
Om zelf een paar euro te kunnen besparen, probeert u nu uw zin te forceren en ons onterecht te blameren? Wij staan open voor negatieve kritiek, maar achten deze beoordeling niet terecht, om het maar even netjes uit te drukken. Wij willen nog steeds met alle plezier de retour in ontvangst nemen, en uw aankoopbedrag terugstorten. Het is volledig aan u de keuze of u deze prachtige – eenzijdig bedrukte - jubileumvlag wilt behouden, of wilt retourneren
Gied
Beveelt aan
2 May 2025
Rjh
Beltrum
Bedankt voor uw review!
Zeer snelle en vakkundige opvolging. Vriendelijke service en professionele uitvoering. Denken mee en hebben zeer gunstige tarieven.
Beveelt aan
2 May 2025
Tegelhys Arnhem
Arnhem
Bedankt voor uw fijne en leuke review!
Spullen waren goed behalve één dingetje Er stond 15 meter koord bij het artikel maar het was 12 meter.
Beveelt aan
22 April 2025
H.G.
Leerdam
Goede kwaliteit prettige prijzen en snelle levering
Beveelt aan
15 April 2025
Peter
Arnhem
We hadden een vlag van de originele Twentse ros besteld. Eenmaal ontvangen en opgehangen (dat was niet handig, had eerst moeten kijken), blijkt het een Twente vlag te zijn (geen originele Twentse ros). Afbeelding op de site komt dus niet overeen met wat er wordt geleverd.
Beveelt niet aan
15 March 2025
Lars
Enschede
Erg jammer van uw beoordeling! Aan onze kant is schijnbaar de verkeerde vlag geleverd, wij doen dit met de grootste zorg om dit te voorkomen. Maar het kan eens gebeuren waar mensen werken fouten gemaakt worden.
U heeft ons niet gemaild en/of gebeld. Dat u de verkeerde vlag heeft ontvangen. Zodat wij per omgaande u de juiste vlag konden versturen. Mocht er haast achter zitten konden we dit ook per koerier laten versturen!
U kunt ons de verkeerde vlag retourneren en wij zullen direct het betaalde bedrag + evt verzendkosten naar u overmaken. Groetjes Doris
Volop keuze, snelle levertijd, snel beantwoord.
Beveelt aan
12 March 2025
Laura
Amersfoort
vlaggen helemaal goed,maar het geel in de vlag had geler gemoeten.
Beveelt aan
28 February 2025
Theo
Arnhem
Doris goede morgen, Voor een proefexemplaar van provincie limburg tafelvlaggetje dank je wel! Met vriendelijke groet, Guido Verheijen
Beveelt niet aan
23 February 2025
Guido
Valkenburg
De vlag is geheel volgens afspraak geleverd. Echter, er is geen goede factuur voor mijn boekhouding. Ik betaal de volgende keer ergens anders liever wat meer voor een goede factuur.
Beveelt niet aan
19 November 2024
DeBoekbinderij.nl
Zwolle
Hi, Bedankt voor uw review! Wij hebben het even voor u nagekeken. Maar op 11 november hebben wij u een officiële factuur verzonden per mail, apart van uw bestelling. Het is mogelijk dat deze in de spambox terecht is gekomen. Voor alle zekerheid zou ik de officiële factuur nogmaals naar u versturen. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag!
top ervaring bij een bedrijf waarvan ik niet eens wist dat het zo in de buurt was. Roept op tot herhaling in de toekomst.
Beveelt aan
24 September 2024
JDV
Duiven
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de bestelling en tot de volgende keer! Groetjes Doris
Erg fijne communicatie.
Beveelt aan
23 September 2024
Jorina
Den Helder
Bedankt voor je review, veel plezier met de bestelling! Groetjes Doris
Mijn ervaring is super. Doris doet haar uiterste best om de klant de juiste informatie te geven. Goede en correcte manier van communiceren. Een goede kwaliteit/prijsverhouding. Ik kan dit bedrijf zeer aanraden.
Beveelt aan
22 September 2024
Peter
Oosterhout Gld.
Hi, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je een fijne ervaring bij ons hebt gehad. We wensen je veel plezier met de banieren! Tot de volgende keer. Groetjes Doris
Algemene Vlaggenhandel Nederland is uw leverancier voor budgetvriendelijke vlaggen en vlaggenmasten van hoge kwaliteit. Niet alleen online, maar ook bent u van harte welkome in onze showroom te Arnhem.
Leemansweg 20
6827 BX Arnhem
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Accessoires, Vlaggen
Webshops