Website was niet helder, maar product is helemaal goed.

Op de website stond er weinig informatie over het product. Maar toen we die keurig op tijd binnen kregen, was het van goede kwaliteit.

Online besteld en de bestelling kunnen ophalen. Aardige mensen. Ze weten goed waar ze over praten.

Oke

Goed Er zat over de productbeschrijving plakband waardoor het slecht leesbaar was

teleurstellend

Ik heb bij u een vlag van de liemers besteld. En ik krijg een achterhoekse vlag . Ik heb deze vandaag 19-2-2024 pas uitgepakt om in te pakken als cadootje. Verschrikkelijk. Kan ik nog ruilen ??????

Hi bedankt voor uw review. Helaas een foutje maken is menselijk. Wij hadden u al benaderd maar konden helaas geen contact met u krijgen. Wij zullen de bestelde vlag + retourlabel en een aardigheidje voor het ongemak naar u verzenden. Groetjes Doris

Klantvriendelijk

Vlotte bediening klantvriendelijk.

Bedankt voor je leuke review!

Zeer vriendelijk en snel geholpen

Snel geholpen, aandacht voor de klant en redelijke prijs voor een vlag.

Bedankt voor de review en wij wensen je veel plezier met de mooie vlag!

Prima geregeld

Houden zo

Bedankt voor uw review. Dit gaat zeker goed komen! Als we in de toekomst nog iets kunnen betekenen voor je, horen wij dit graag.

Kan ik nog zeggen geen product ontvangen

Product na 10 dagen nog niet ontvangen

Bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling gelijk de eerst volgende dag verstuurd (dit is ook te zien op de T&T code). Uw pakket is met GLS verzonden, en helaas is hij daar al een week vertraagd. Hier hebben wij helaas geen invloed op en kunnen we niks aan doen. Volgens de Track en Trace code komt hij vandaag bij u aan, ik zou de link nog even naar u toe mailen zodat u het in de gaten kan gaan houden. Ik hou het ook voor u in de gaten, we houden even contact. En we zouden voor het ongemak iets naar u toesturen!

Prima prijs kwaliteit en snelle levering

Bedankt voor uw review & veel plezier met de bestelling!

Mooie Liemerse vlaggen voor een goede prijs.

Veel plezier met de vlag en veel vlag plezier!

correct afgehandeld en uitgevoerd.

Positief

Veel vlagplezier!

Goede en snelle service

Goede klantenservice en ook erg uit gebreide uitleg gekregen. Bestel er zeker weer de volgende keer!2

Bedankt voor uw leuke review!

Geweldige service

Eerste vlag was niet in orde . Meteen nieuw exemplaar ontvangen Top

Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen. We wensen u veel plezier met de bestelling!

Zoals beloofd

Snelle levering, goed afgewerkte vlaggen, redelijk geprijsd, ruime keuze

Bedankt voor uw fijne review. Wij wensen u veel vlagplezier!

Snel geleverd!

de door mij bestelde vlag werd 2 dagen na bestellen geleverd, gewoon door de brievenbus.

We zijn blij om te horen dat de vlag snel bij u was. Wij wensen u veel vlag plezier!

Bij het zoeken na vlaggen blijkt dat de afbeeldingen van de vlaggen niet kloppen op de website. Na telefonisch contact zijn toch de correcte vlaggen geleverd.

Wij wensen je veel plezier met de mooie vlaggen!

Goede wimpel, goede prijs.

Na veel websites te hebben bekeken, alsnog op bezoek gegaan naar Arnhem ( ik moest daar in de buurt zijn) om mijn wimpel te kopen. Lag al klaar op de toonbank. Helemaal goed.

Veel plezier met de mooie wimpel!

Wij wensen u veel plezier met de bestelling!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Wij wensen u veel plezier met de vlaggen!

Alles prima

Goed product. Goede prijs. Snelle levering.

Wij wensen u veel plezier met de mooie vlag!

Vlaggenhandel Nederland nummer 1 in vlaggen en service.

Ik heb al meerdere vlaggen besteld/opgehaald. De kwaliteit is top. Bij online bestellingen vaak binnen 1 dag in huis. Topservice!!!!

Bedankt voor uw leuke review! Wij wensen u erg veel plezier met de vlag(gen).

Prompte levering

Er moet nog blijken of kwaliteit van de geleverde vlag goed is (gebruiksduur) Maar de levering heeft op een juiste snelle wijze plaats gevonden.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij wensen u veel plezier met de bestelling!

het is niet de kwaliteit wat ik verwachte

Hij is niet van katoen wat ik besteld en betaald had

Beste, jammer dat u niet te vrede bent over ons product. Als u niet te vrede bent met het product, kunt u deze altijd ongeschonden retour zenden naar ons. Bij terugkomst van het product zullen wij het geld direct terug overmaken naar u. Buiten dat hebben wij de afgelopen 35 jaar geen katoenen vlaggen/wimpels meegemaakt. Dus wij vermelden dat ook niet op onze site. Vriendelijke Groet, Doris

Top bedrijf met goede kwaliteit vlaggen

Heb de vlag op kunnen halen. Goede service en goede kwlitiet van de valg.

Bedankt voor uw review! We wensen u veel plezier met de bestelling.

Prima service en snelle levering.

Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de bestelling!

Over Vlaggenhandel Nederland

Algemene Vlaggenhandel Nederland is uw leverancier voor budgetvriendelijke vlaggen en vlaggenmasten van hoge kwaliteit. Niet alleen online, maar ook bent u van harte welkome in onze showroom te Arnhem.