Top bedrijf met goede kwaliteit vlaggen

Heb de vlag op kunnen halen. Goede service en goede kwlitiet van de valg.

Bedankt voor uw review! We wensen u veel plezier met de bestelling.

Prima service en snelle levering.

Eenvoudig en vlot

Ruim assortiment aan vlaggen. Snel geleverd.

Fijn om te horen, dat u tevreden bent met onze aanbod en de levering. Wij wensen u veel plezier met de bestelling!

Aflevering zoals besteld

Vlaggen zoals besteld

Complimenten zeer tevreden

Bedankt, wij wensen u veel plezier met uw bestelling!

Vlag van topkwaliteit.

Vlag van topkwaliteit, vlotte levering.

Bedankt voor uw leuke review, wij wensen u veel plezier met de bestelling!

Goed klant contact

Fijne klantenservice, nette levering, en gewoon fijne producten.

Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de bestelling!

Positieve ervaring met de aankoop bij Vlaggenhandel Nederland.

Mijn positieve ervaring op deze onderdelen toegelicht: * product: mooie, goede kwaliteit van de vlag, wappert mooi in de wind: * bezorging: snelle bezorging: * klantenservice: zeer klantvriendelijk : ik werd gebeld over iets door de klantenservice en dit is prima afgehandeld: * prijs : prima verhouding prijs: product Goed gedaan Vlaggenhandel Nederland.

Bedankt voor uw uitgebreide review. Wij wensen u veel plezier met de bestelling!

Correct en op tijd geleverd.

Goede website, mooie Twentse vlag ontvangen

Wij wensen u veel plezier met de bestelling!

Goede kwaliteit en prima bezorging

Levering van vlaggenmast, vlaggen en kantelanker was prima op tijd. Heel tevreden over de kwaliteit.

Snel en betrouwbaar

Geweldig snelle hulpvaardige service!

Geweldige snelle hulpvaardige service!

Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de bestelling!

Snel geholpen maar niet de goede maat

Snel geholpen, fijn dat ik het product op zaterdag kon ophalen. Echter, ik heb 2x per e-mail de maat 5 cm doorsnee doorgegeven en bij montage bleek dat het 6,5 cm was waardoor het monteren veel moeite kostte en het niet echt netjes zit.

LEVERING ZEER LANGZAAM

NOG NIETS ONTVANVENGEN VAN MIJN BESTELLINNG 13-2

Helaas was het pakketje vermist bij DHL, en het onderzoek vanuit DHL duurde eventjes. Uiteindelijk hebben we de bestelling opnieuw naar u toegestuurd. En we hebben later per mail nog een leuke kortingscode gestuurd voor de volgende bestelling, voor het ongemak. Excuses voor het ongemak dat het eventjes duurde, maar we hopen dat u veel plezier heeft met uw bestelling! Veel vlagplezier!!

Wij wensen u veel plezier met de bestelling!

Perfecte service, en een kwalitatief goed product.

Vorig jaar het complete vlaggenpakket gekocht. Werd netjes bezorgd. Maar werd knettergek van de vlag om de stok. Nu de vlaggencorrector besteld, ook. Weer netjes geleverd. Over 4 weken gaat de carnavalsvlag naar buiten en dan hangt hij hopelijk 2 weken netjes omlaag

Wij wensen u erg veel plezier met de bestelling! En we weten zeker dat de carnavals vlag er mooi gehangen heeft.

Ervaren vlaggenhandel

Goed advies gekregen, toen ik er op de website niet uitkwam. Heel fijn dat ik het ook op kon halen, leuk om de mensen achter het bedrijf te zien.

Wij wensen u veel plezier met de bestelling. En vonden het erg leuk dat u nog langs kwam.

Prima waar voor het geld

Snelle levering van wat ik besteld heb

Bedankt voor uw bestelling & review. Wij wensen u veel vlag plezier!

Perfecte service

Ik had een Airborne vlag met mast etc in de avond besteld en de volgende ochtend kwamen ze hem zelf netjes verpakt bezorgen. Top service!

Bedankt voor uw bestelling & review! Mij collega's waren ook erg blij door uw positieve reactie doordat we zelf de bestelling kwamen brengen. Wij wensen u erg veel vlag plezier!

geweldig

Project was beter dan ik verwacht had, netjes verpakt en snel verzonden na bestelling en betaling.

Bedankt voor uw review en bestelling! Wij wensen u veel vlag plezier met de mooie vlag.

Overzichtelijke site met prima betaalmogelijkheden. Daarna vlotte levering.

Wij wensen u veel vlag plezier!

Levering duurde wel lang

Levering duurde 11 dagen i.p.v. de genoemde 2 a 3. Zowel bij de leverancier (vlag was toch niet voorradig) als bij de bezorging (verkeerde sortering en terug sorteercentrum) zat alles tegen.

Inderdaad alles zat tegen, helaas. De vlag was net uitverkocht bij onze voorraad. Maar we hebben direct een nieuwe vlag besteld voor u. Die kwam op tijd bij ons aan, alleen was hij verkeerd gesorteerd.... Nogmaals excuses voor het ongemak.

verkeerde vlag gekregen

In eerste instantie de verkeerde vlag gekregen. Na mijn telefoontje is dat goed opgelost!! Vlag ging retour (gratis) en de goede vlag is geleverd! Met nog een kleine attentie waar mijn dochter weer blij mee was. Mieke

Bedankt voor uw reactie. Het kan wel eens voorkomen dat iets verkeerd gaat. Vandaar dat we er een leuke kleine attentie erbij gedaan hebben. Wij wensen u en uw dochter veel vlag plezier!

Snelle levering van mooie vlag

het was even zoeken maar hier kon ik een vlag van een mooi formaat bestellen, waar anderen te groot waren. De vlag werd snel geleverd.

Gelukkig hadden wij voor u een mooie maat in huis. Wij wensen u veel vlag plezier!

Nog steeds niets ontvangen

Waar blijven mijn vlaggen

Helaas is er iets mis gegaan bij de verzender en is het pakketje daar vermist geraakt. Daardoor hebben wij nieuwe vlaggen verstuurd en het vermiste pakketje terug laten sturen naar ons. Helaas hadden wij hier geen invloed op, maar nogmaals excuses voor het ongemak!

Leemansweg 20 6827 BX Arnhem

Over Vlaggenhandel Nederland

Algemene Vlaggenhandel Nederland is uw leverancier voor budgetvriendelijke vlaggen en vlaggenmasten van hoge kwaliteit. Niet alleen online, maar ook bent u van harte welkome in onze showroom te Arnhem.