Nog steeds niets ontvangen

Waar blijven mijn vlaggen

Helaas is er iets mis gegaan bij de verzender en is het pakketje daar vermist geraakt. Daardoor hebben wij nieuwe vlaggen verstuurd en het vermiste pakketje terug laten sturen naar ons. Helaas hadden wij hier geen invloed op, maar nogmaals excuses voor het ongemak!

Prima service, kon de bestelde wimpel omruilen voor een langer exemplaar

Wij wensen u veel vlag plezier!

snel in huis

Oekrainse vlag gekocht. volgende dag had ik m binnen .. Dank!

Veel plezier met de vlag!

helemaal goed!

Eerste keer besteld bij vlaggenhandel, geen spijt van... Had voor de bestelling nog gebeld voor lengte van de mast, had hierop prima advies gekregen, ook hoe deze zelf te kunnen plaatsen. De vlaggenmast ziet er ook top uit!

Bedankt voor uw reactie. Gelukkig hebben wij u een goed advies kunnen geven. Wij wensen u veel plezier met de vlaggenmast!

Leemansweg 20

6827 BX Arnhem

Over Vlaggenhandel Nederland

Algemene Vlaggenhandel Nederland is uw leverancier voor budgetvriendelijke vlaggen en vlaggenmasten van hoge kwaliteit. Niet alleen online, maar ook bent u van harte welkome in onze showroom te Arnhem.