Goede en snelle levering

Kast goed beschermd op transport en afgeleverd.

Prima ervaring. Mooie kast. Complimenten van de Politie.

Sterk product

Goede en snelle levering

Goed en punctuele levering

Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Eva van Safepro24.nl

All good!

Very quick delivery and product arrived in perfect condition!

Snelle reactie

Er was een probleempje met de aangekochte safe en de volgende dag was er al het aanbod voor hulp. Hulde!

Beste Eric, Veel plezier met uw aankoop Met vriendelijk groet, Marta van Safepro24.nl

mooi product, makkelijke installatie

Goede service, snelle levering.

Goed geïnformeerd over het transport en de levering.

Erg efficiënt

Goede levering, en erg behulpzaam

Bedankt voor uw mening. Veel plezier met uw aankoop Met vriendelijk groet, Team Safepro24

Gewoon perfect !

Perfect van de datum van bestelling tot met de levering... Voor informatie zou ik jullie willen aanraden om 4 bouten in de verpakking te zetten. Er zijn 4 gaten in de koffer... 2 onderaan en 2 achteraan. Nu moet ik wel 2 andere bij kopen. Moesten jullie mij nog 2 kunnen opsturen zou ik het echt fijn vinden. Zo verder! Groeten, Claude

Beste Claude, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dit product is aan de onder- en achterzijde voorzien van verankeringsgaten voor bevestiging aan de muur of in de vloer en worden geleverd met twee keilbouten. (Afhankelijk van de plaats kan deze verankerd worden aan de muur of aan de vloer) Met vriendelijke groet, Stefan van Team Safepro24

Van bestellen tot en met de levering was alles prima in orde.

Beste Fred, Bedankt voor je goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Safepro24.nl

zeer mooi kwalitatief product

Snel geleverd , goed te tracken , goed verpakt kortom top ervaring

Beste Marc, Bedankt. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Team Safepro24.nl

Mooi product snel in huis

Eindelijk vond ik een mooie brievenbus. Hij was snel in huis. Als ik een nadeel mag noemen, is dat het ontbreken van een montagehandleiding.

Prima bedrijf alles naar wens

Perfecte levering

Prima product, vlotte levering

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Marta van Team Safepro

Concurrerend geprijsd en zeer snel geleverd

De kluis was zeer concurrerend geprijsd tov vergelijkbare afmetingen van andere merken. Levering vanuit voorraad en al na één dag afgeleverd. Contact over de aankoop was snel en zeer vriendelijk beantwoord. Bijzonder goede ervaring en zeer aanbevelenswaardig. Enig verbeterpunt zou zijn om de catalogus van de webshop in Nederland helemaal gelijk te maken met de catalogus van de Duitse webshop.

Goedemorgen, Bedankt voor uw positieve beoordeling. De door u aangegeven verbeterpunt zullen wij zeker bespreken. Met vriendelijke groet, Eva van Team Safepro

Leuke brievenbus voor een goede prijs

Brievenbus snel geleverd, mooie kwaliteit en de prijs was ook nog eens goed

Beste Raffaelle, Fijn om te horen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nadine van Team Safepro

Mooie site veel producten snelle levering en ook nog kwaliteit

Beste Henk en Ella, Dat is erg goed om te horen. Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Eva van Team Safepro

Correcte afhandeling

corecte en tijdige informatie

Beste Jan, Goed om te horen! Bedankt! Vriendelijke groet, Eva van Team Safepro24

Goede site en nette levering

De site is duidelijk en geeft een goede beschrijving. Daarnaast werd goed aangegeven hoe de zending verliep. Zelfs een foutje in het adres werd snel rechtgezet.

Beste Ardi, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Marta van Team Safepro

Prima levering

Prima levering goed product. Tekening om op te hangen klopte niet.

Bedankt foor uw feedback. Wij zullen de tekeningen controleren. Met vriendelijke groet, Marta van team Safepro24

Product was beschadigd maar keurig afgehandeld door support.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw begrip! Met vriendelijke groet, Team Safepro24

1A!

Degelijk poduct, redelijke prijs, snel geleverd

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Met vriendelijk groet, Marta van Team Safepro24

Goede zware en stevige kluis.

Na het scannen van de QR code vindt je de gebruiksaanwijzingen op de site. Instellen is simpel en de kluis is erg goed vast te zetten met de bijgeleverde bouten. Bediening werkt erg goed en simpel Echt een kluis…. Top

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent met onze producten. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Safepro24

Over Safepro24

Sinds 2009 breidt Safepro24 zijn kennisniveau uit en krijgt ondersteuning van specialisten in beveiligingstechnologie met meer dan 50 jaar ervaring. Safepro24 werkt samen met uitstekende merken zoals:Rottner Tresor, Format Tresorbau, ISS, Phoenix,Sentry Safe, Sistec, Profirst en nog veel meer hebben een revolutie teweeggebracht in de veiligheidssector. Kluizen, wapenkluizen, brievenbussen en sleutel opbergers van de hoogste kwaliteit en beveiligingsniveau! Het assortiment is divers en de producten worden continu doorontwikkeld. Het buitengewoon uitgekiende logistieke netwerk met distributiemagazijnen in Duitsland en Oostenrijk zorgt er naast de competente medewerkers voor dat alles op rolletjes loopt. Bent u op zoek naar een individuele beveiligingsoplossing? U vindt het hier! Van een hoogwaardige meubelkluis, hotelkluis, bedrijfskluis, documenten kast, brand- en inbraakwerende kluis, een afstortkluis of wapenkluis - Safepro24 biedt u uw persoonlijke beveiligingsconcept.