Goede zware en stevige kluis.

Na het scannen van de QR code vindt je de gebruiksaanwijzingen op de site. Instellen is simpel en de kluis is erg goed vast te zetten met de bijgeleverde bouten. Bediening werkt erg goed en simpel Echt een kluis…. Top

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent met onze producten. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Safepro24

Beste Inge, Bedankt voor uw bericht en aanbeveling. Met vriendelijke groet, Anna van Team Safepro24

Goede betrokkenheid, snelle levering

Ik heb 2 kluizen besteld en vooraf goed en eerlijk advies gekregen. Ook tijdens de fase van levering is er contact onderhouden om te monitoren dat alles goed gaat. Dat is bijzonder. Een van de kluizen had een klein schoonheidsfoutje en dat is prima opgelost. Ik kan niet anders zeggen dat dat dit een topervaring was.

Beste Jos, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen jou de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Safepro24

netjes en op tijd

Beste Ine, Bedankt voor uw bericht. veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Safepro24

Brievenbus is precies zoaks ik verwachtte!

Brievenbus ziet er degelihk uit, mooie kleur. Snelle levering...precies volgens afspraak. Kortom: ik ben er blij mee!

Fijn dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw beoordeling!! Met vriendelijke groet, Team Safepro24

Snelle levering. Door een foutje van mij zelf, toch heel snel geleverd. Direct contact. Snel opgelost. Super

Ik had mijn adres niet volledig en juist ingevoerd waardoor de bezorger niet kon afronden. De dag wrna ben ik rechtstreeks benaderd, zijn de gegevens aangepast en heeft men de vervoerder verwittigd. Super steak geregeld en hele fijne communicatie.

Mooie kluis voor weinig geld

Redelijk snel ontvangen, prima kluis voor weinig geld. Wat beter kan zijn de bijgeleverde muurpluggen. Deze zijn van een kwaliteit die leuk is om een schilderij of plank mee te monteren, maar geen kluis mee in de muur te verankeren. Muurankers hadden hier beter bij gepast.

snel geleverd

snel geleverd

Geen klachten tot nu

Prima brievenbus

Moeizame start, netjes opgelost

Het product was niet geleverd en het contact liep via een buitenlandse vestiging met een andere naam. Daardoor was het erg lastig om de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Toen dit eenmaal gelukt was, is het netjes opgelost en de volgende dag geleverd. Er is nog wat werk aan de winkel voor safe pro, vandaar geen 5/5 maar ik zou dit bedrijf wel aanbevelen

goed produkt en snelle levering

goed produkt en snelle levering

Prima product, het is mijn tweede kluis.

Het transport duurde dit keer wat langer dan in het verleden maar dat is in deze tijd geen uitzondering en kan Safepro24 niets aan doen. Uiteindelijk de kluis in goede orde ontvangen.

Prima kwaliteit / prijsverhouding / zeer snelle levering

Duidelijke shop

Goede service per chat en telefoon. Betrouwbaar.

Zum Wasserturm 3 59872 Meschede

023 2050 004

Over Safepro24

Sinds 2009 breidt Safepro24 zijn kennisniveau uit en krijgt ondersteuning van specialisten in beveiligingstechnologie met meer dan 50 jaar ervaring. Safepro24 werkt samen met uitstekende merken zoals:Rottner Tresor, Format Tresorbau, ISS, Phoenix,Sentry Safe, Sistec, Profirst en nog veel meer hebben een revolutie teweeggebracht in de veiligheidssector. Kluizen, wapenkluizen, brievenbussen en sleutel opbergers van de hoogste kwaliteit en beveiligingsniveau! Het assortiment is divers en de producten worden continu doorontwikkeld. Het buitengewoon uitgekiende logistieke netwerk met distributiemagazijnen in Duitsland en Oostenrijk zorgt er naast de competente medewerkers voor dat alles op rolletjes loopt. Bent u op zoek naar een individuele beveiligingsoplossing? U vindt het hier! Van een hoogwaardige meubelkluis, hotelkluis, bedrijfskluis, documenten kast, brand- en inbraakwerende kluis, een afstortkluis of wapenkluis - Safepro24 biedt u uw persoonlijke beveiligingsconcept.