Uitstekende service.

Wij hebben ondertussen voor bijna alle ramen die open kunnnen rolhorren besteld. Elke keer perfect op maat, snelle levering en als het onverhoopt een keer 1 binnenkomt in de verkeerde kleur was het, hang maar op, we maken een nieuwe en sturen die naar je op. Top service! Vandaag weer een rolhor besteld voor het laatste raam.

Hoeken sluiten niet goed.

Niet helemaal goed in elkaar gezet. Hoeken sluiten niet goed. De scherpe randjes beetje afgevijld. Zien er verder goed uit.

Deskundig, vriendelijk en klantgericht

Goede ervaring en een prima product!

Jammer!

Mooi product en snelle levering. Meten is duidelijk en montage erg makkelijk. Jammer is het dat ik “in de dag” gemeten heb en “op de dag” moet monteren. Er zit niks anders op dan nog maar een keer te bestellen maar nu wat groter :-)

Super tevreden!

Heb raamhorren bij Horrenconcurrent besteld. Erg tevreden over het product, de dienstverlening en de afhandeling!

Goed om te horen Gert Jan. Bedankt voor je positieve reactie!

Over Horrenconcurrent.nl

Bij Horrenconcurrent bestel je online horren op maat. Onze hordeuren en raamhorren beschermen jouw huis tegen insecten en pollen. Wij maken uitsluitend gebruik van de beste kwaliteit horgaas en frames. En alle horren die wij verkopen zijn 100% van Nederlandse makelij.