Uitstekend.

Ik had een probleem met een rolluik, waarvan bleek dat het lager kapot was. Lager moest besteld worden, dit is de zelfde dag gedaan. Twee dagen later, lager gemonteerd. Rolluik loopt weer soepel. Komt afspraken na. Vriendelijk en deskundig. Goede prijs. Mocht ik weer een probleem hebben met een rolluik, dan dan doe ik zeker weer een beroep op BeCom Montage.

Vriendelijk en vakmanschap

Goed gesprek vooraf gehad. Vakkundig geplaatst. Voor een goede prijs.

Deskundig, denkt mee, afspraak is afspraak

Bert Compagner heeft goed geluisterd en op basis van die info met ons de mogelijkheden besproken en ons geadviseerd. De levertijd en de montage ruim passend binnen de aangegeven termijn. Het uiteindelijke resultaat voldoet aan onze verwachtingen. Aanbeveling waard.

Goede kwaliteit van product en montage en afwerking

Betrouwbaar bedrijf, komt afspraken na en levert top werk af voor een scherpe prijs.

Top service en begeleiding

Bert en Roos compagner. Allereerst heel veel dank voor de uitstekende service en begeleiding. Bert kwam langs voor het inmeten van de rolluiken, maar nog belangrijker, zijn advies. Je weet wat je uiteindelijk gaat krijgen omdat Bert met je meedenkt en het beste wat bij je past en dat ook adviseert. Geen verkoop praatjes, maar jouw wensen als klant worden op de juiste manier in kaart gebracht. Met Roos, die de admistratie en offertes begeleid. Was het ook fijn, meedenkend en transparant contact. De montage verliep ook zoals afgesproken en het eind resultaat mag er dan ook zijn. Ik heb niet anders dan lof, van begin tot het eind, meer dan goed. En we hebben zelfs een geboorte kaart ontvangen van onze pas geboren zoon. Dus heel attent en mens mens. Voor een ieder die rolluiken zou willen hebben, bij hun zit je goed.

Snelle levering, prima service

We hebben een knikarmscherm en rolhor besteld. Goede voorlichting en ruime keus van kleuren doek. Snelle levering en goede service.

Erg tevreden over de manier van werken van Becommontage. Nauwkeurig, op tijd en echt vakwerk.