Goede service, mooie ringen

Zeer goed geholpen, fijn advies en leuk personeel. Zeer mooie ringen met maatwerk gekregen en snel geleverd.

Fantastische service, prachtige collecties

Alexander heeft ons super geholpen. Hij luistert oprecht naar je wensen waardoor je alleen maar prachtige ringen te zien krijgt. Respecteert je budget zodat je niet voor teleurstelling komt te staan. Na één afspraak hebben mijn man en ik de keuze kunnen maken. Een hele fijne ervaring!

Harstikke goede service

Goede service bij het uitzoeken van onze trouwringen, denken goed met je mee en zijn stuk voor stuk allemaal vriendelijk.

Heeel blij met onze trouwringen

Hele fijne hulp, advies en service gehad tijdens het uitzoeken van onze mooie trouwringen!

Super prettig en kundig geholpen

Ruime keuze aan trouwringen en vele mogelijkheden. Kundig en prettig geholpen onder t genot van heerlijke koffie. Kom hier zeker vaker.

Fijn geholpen

De verkoper nam de tijd om ons mooie ringen te adviseren. Ruime keuze, verschillende kleuren om uit te kiezen. Wij hebben voor de nieuwe kleur hazelnooot gekozen. We zijn er ontzettend blij mee.

Wij zijn zeer tevreden over Cupido Trouwringen. Wij wilden geen standaard trouwringenset; maar wel een paar mooie gouden ringen die wat met elkaar gemeen hebben. Het advies vanuit Cupido was in onze ogen top. We zijn zeer blij met de ringen!

Hoofdstraat 231

7902 EJ Hoogeveen