Sonume Pro. Prima kwaliteit

Na teleurstellende ervaringen met niet goed zittende oordopjes met slechte oorzaken gekozen voor de Sonume Pro. Ik loop 3x per week ca 10 km hard en de Sonume Pro blijft uitstekend zitten. De muziek is goed hoorbaar in alle tonen. Ik beveel de Sonume Pro van harte aan.

Goede service, matig product

1 week nadat ik de oortjes ben gaan gebruiken stopte het linkeroortje ermee (niet meer opladen). Ik heb de klantenservice benaderd, die maakten excuses en stuurden gelijk een nieuw setje op. Vervolgens stopt ook het linkeroortje van het tweede setje ermee na 3 weken (zelfde probleem).

Super fijne oortjes

De oortjes waren niet te duur en voldoen aan de verwachtingen qua geluid, kwaliteit en comfort, daarbij waren ze zeer snel geleverd. De oortjes zitten goed en hebben vandaag de eerste proef al doorstaan; door de regen fietsen… ging helemaal prima en de oortjes bleven goed zitten, zeker met deze Nederlandse weersomstandigheden vind ik dat een goeie kwaliteit!

Top speaker, top naservice !!

Deze speaker is van een uitstekende kwaliteit, in die mate dat ik er enkele dagen nadien er mij onmiddellijk een tweede heb aangeschaft. Jammer genoeg liet 1 box het afweten na een 9- tal maanden. Geen zorg, na contact werd er mij zonder dralen, 1 dag later een nieuwe toegestuurd. Van een uitstekende na service gesproken, chapeau !! Ondertussen genieten we weer van heerlijk stereogeluid in huis. Een zeer tevreden klant !!

Geweldige service

Als er problemen zijn met het product wordt dat naar volle tevrredenheid opgelost door de klantenservice.

Schitterende service

Schitterende service bij Sonume tot alles maar dan ook alles naar wens is voor de client

Hele goede service

Na 2 maanden was ik mijn oplaadcase verloren. Toen heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ik die ook los kon kopen. Het antwoord was: we sturen je direct een nieuwe op. De volgende dag lag er al en pakketje in mijn brievenbus. Helemaal kosteloos. Top service!

Hele fijne oortjes en een geweldig geluid ! Snel opgeladen in de oplader en weer klaar voor gebruik .

100%

zeer comfortabel werkt perfect en ziet er degelijk uit

Goede klantenservice

Eerst kreeg ik oortjes opgestuurd die niet werkten. Via het contactformulier heb ik hier melding van gemaakt. Zonder problemen kreeg ik nieuwe oortjes toegestuurd en deze werken prima en blijven goed zitten. Ook het geluid klinkt prima.

Zeer tevreden!

Prijs-kwaliteit is top. Best stevige bas uit zo’n klein apparaatje. ‘s morgens besteld en in de avond geleverd, het is voor mij alvast een primeur. Aanrader!

Ik belde omdat mijn oplaadbare niet voldeed. Ik kreeg meteen te horen dat ik een nieuwe kreeg. Even gepraat, en over oordopje gehad, wat ik niet schoon kreeg, en dhr vd klantenservice, zei direct, u krijgt een geheel nieuw setje. Ik ben echt superblij, en wat een topservice, Mvg emmy

Snelle levering en goed product

Geluidskwaliteit van de oordopjes is perfect. Ik hoor echter van diegenen die me bellen dat ik soms wat blikkerig klink. Verder denk ik dat er voor deze prijs geen betere oortjes te krijgen zijn

Doet perfect wat 'ie moet doen

Klein én fijn

Super klant-vriendelijkheid!

Ongelofelijk aardige en goede service

Zitten goed, eenvoudig te bedienen. Geluid is perfect. Deze oortjes zijn gewoon perfect, kan deze aan iedereen aanraden

Opgelisd

Vertraging verzending extra pakket verzonden alle twee binnen gekregen

Top ervaring

Ik ben zeerctevreden over het product. Goede geluidskwaliteit. Waar ik echt super tevreden over ben is de service. Ik was op dag 1 een oordopje helaas verloren en ik kreeg zonder enige uitkeg een volledig nieuw pakketje opgestuurd. Zo'n service is echt nog zeldzaam, dus alke lof voor Sonume.

Snelle levering, blij met mijn product!

Pre-workout hier besteld, waren de goedkoopste en daarnaast ook nog eens snel geleverd. Erg blij mee!

Prima maar net niet genoeg volume

Prima klein en niet zwaar en lekker klein product. Makkelijk in gebruik en simpel mee te nemen. Apparaat vindt Bluetooth direct, beter dan bij JBL Voor gebruik in een gewone gymzaal is hij net niet krachtig genoeg. Bij te hard toch vervorming van het geluid. Wel geschikt in kleinere ruimtes. Voor grote ruimtes is een zwaardere boks meer aan te bevelen. Wat ik mis is een simpel en goed hoesje.

Ik vind oordopjes normaal een ramp, ze zitten nooit lekker. Deze zitten echter wel top. Zelfs zonder het deel achter het oor. Het enige nadeel tot nu toe vind ik dat ik ze niet heel zacht kan zetten. De laagste stand is nog vrij hard als ik in bed iets luister. Vandaar 4.5

Nu 2 Sonume Base speakers a

Na eerder al erg tevreden te zijn over de Sonume Base, een tweede Base speaker aangeschaft. Nu een volwaardig stereo beeld en prima dynamisch geluid.

Super geholpen

Oortjes deden het niet Gelijk nieuwe gehad die al geactiveerd zijn Super service!!!

Mooi vol geluid

De base voldoet ruim aan verwachting. Het is een klein apparaat en gemakkelijk overal te plaatsen. Bluetooth werkt goed en met name de aanwezigheid van een TF/micro-SDHC aansluiting maakt de base erg compleet. De bas stand maakt dat er een lekker "vol" geluid wordt weergegeven waardoor het erg prettig klinkt. Is duidelijke goede concurrent met bijvoorbeeld JBL en Sony speakers uit dezelfde prijsklasse. Aanrader Ja!

Het beste!

Ten eerst, wil ik Sonume team bedanken voor de snelle service, levering en de communicatie! Ik had tijdje geleden een bestelling geplaatst en kreeg hem z.s.m geleverd! Dit is idealer dan airpods of wat dan ook, koop geen oordopjes van shein, goedkope sites of dure sites maar WEL deze!! Heb je een geweldige kwaliteit en lang batterij levensduur. De audio kwaliteit is uitstekend! Ik gebruikte het eerst op mijn iPhone 11 pro en dan op mijn Redmi Note 11 pro en ze werken fantastisch op beide phones!! Ik ben sinds kort mijn oplaadcase verloren en heb Sonume team gemaild wat dat betreft en of ik een oplaadcase kon opgestuurd krijgen? Guess what? Het kan! De communicatie was snel, eenvoudig en duidelijk. Ze zijn hartstikke vriendelijk ook! Ik raad Sonume echt aan en zal het blijven aanraden voor family & friends! Nogmaals bedankt en een prettige zomervakantie nog gewenst! :)

Industrieweg 10

4131 NK Vianen

Over Sonume.com

Wij willen iedereen op een betaalbare manier, overal draadloos laten genieten van hun favoriete audio.