Heel klantvriendelijk!

Persoonlijke en klantvriendelijke service

Dank je wel Hannie! Heel fijn om te horen! Tot een volgende keer : )

Love Koekwaus

Ik volg de winkel al een paar jaar via instagram (ik woon niet in de buurt) en ik vind de mensen die er werken en wat ze doen geweldig! Altijd behulpzaam, snel, vakkundig en vriendelijk ❤️

Nou wat een leuke review Nicky, daar worden wij blij van! Heel erg bedankt:) Groetjes Marlou

Favoriete winkel

Altijd een plezier om hier te winkelen. Perfecte service zowel online als in de winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze verkopen altijd leuke kleding die goed van kwaliteit is.

Kei lief van jou Angelique, dank je wel en tot snel:) Liefs Marlou

Hele fijne en leuke winkel in Den Bosch

Prachtige winkel in het centrum van Den Bosch waar ik graag kom als ik een dagje ga winkelen. Anders thuis vanaf de bank winkel ik ook graag online! Altijd goed advies, zowel live in de winkel als via Instagram.

Hi Charlotte, Super leuk om te horen dat we in jouw vaste shop rondje Den Bosch zitten:) dank je wel voor je lieve compliment! Groetjes Marlou

Net zo goed als in de winkel!

Prima geholpen tijdens het shoppen op de website. Het artikel wat ik besteld had was helaas een maatje te groot maar ik kreeg snel een reactie op mijn mailtje en werd fijn geholpen. Het nieuwe artikel heel snel ontvangen. Heel tevreden! Het liefst ga ik naar de winkel zelf, maar de service via de website is zeker net zo goed als in de winkel!

Hi Yolanda, Wat goed om te horen, veel plezier van je mooie jeans en we zien je een volgende keer weer live of via Insta ; ) Groetjes Laura

Mooie producten, snelle service

Super mooie kleding besteld bij Koekwaus, van hele goede kwaliteit. Ben al jaren tevreden klant en dat zal ook zo blijven.

Dankjewel Maaike! Dat is voor ons een heel groot compliment! Liefs, de Koekwaus meiden

Lekker snel!

Fijne snelle levering. Helaas aantal items retour gestuurd maar ook deze waren snel verwerkt.

Dankjewel Annemijn, heel veel plezier van je nieuwe items! Liefs, de Koekwaus meiden

Geweldige winkel!

Kleding, service, personeel allemaal toppie! Super leuke winkel en ik word altijd geweldig goed geholpen.

Thx Hilke : ) Zo lief! Geniet van je prachtige bruiloft en tot de volgende keer weer! Liefs, Lau & Lou

Altijd een mooie outfit!

Hier scoor je altijd een mooie outfit! Je wordt geholpen door lieve dames. Altijd top!

Wat een mooi compliment Nicole, dank je wel!! Liefs van alle Koekwaus meiden

Snelle verzending en leuk verpakt

Het pakket is snel verzonden en de spullen waren leuk verpakt. Verzonden in een mooie brievenbusdoos en milieuvriendelijk bezorgd dmv een fietskoerier. Het persoonlijke kaartje in het pakket vond ik erg leuk!

Heel leuk om te horen Anne, daar doen we het voor! Dank je wel : )

De pakketjes worden altijd snel verstuurd en mooi ingepakt met kleine geschreven persoonlijke boodschap erin! Heel attent.

Dank voor de review Marije, leuk dat onze pakketjes door jou ook regelmatig in Zwolle komen ; )

Precies zoals omschreven

De kleding die ik kocht is precies zoals omschreven op de website en daardoor waren alle items precies goed (op maat). Jullie maken mooie content op Insta!

Dank je wel Femke voor je mooie review!

Snel en fijn geholpen via de app omdat ik niet helemaal wist welke maat ik moest hebben. Zelfs foto’s gestuurd dus top service!

Leuk om te horen Suus, dank voor je review en wie weet tot een volgende keer : )

TOP service, mooi ingepakt met een lief kaartje erbij

Perfect! Goede vriendelijke service

Dank je wel Irma : ) Fijn om te horen!

Leukste kledingwinkel in Den Bosch en daar buiten!

Aantal jaar geleden Koekwaus per toeval ontdekt en altijd blijven teruggaan, ook al betekent dat een tripje vanuit Utrecht. Leuke merken, veel variatie, fijne stofjes en verschillende kleuren. Voor ieder wat wils! De eigenaren zijn fantastisch en iedereen die in de winkel werkt is superaardig en denkt/helpt fijn mee. 10/10!

Wat een ontzettend lieve review Yasmin, daar doen we het voor!! Dank dank!! Tot een volgende keer, live of via Insta ; ) Groetjes Laura

Positief!

Fijn contact en mooie sleutelhanger!

Goed om te horen! Dank je wel Suzanne : )

Vriendelijk en vrolijk personeel die als vaste klant weet wat ik wil

Bij Koekwaus is het personeel altijd vrolijk. Ze helpen je met veel enthousiasme. Niets is teveel. Ik stap daar altijd als een zeer tevreden vaste klant de deur uit.

Dank je wel Miranda, zo leuk om te horen!! Geniet van je vakantie : ) wij zien je daarna wel weer ergens verschijnen!

Super leuke gezellige en mooie winkel!

Altijd een feestje om daar naar toe te gaan. Leuke en mooie kleding en leuke spulletjes voor in huis! Vriendelijk en lief personeel!!

Zo leuk om te horen Petra, dank je wel! Altijd gezellig als jullie komen ; )

Top service!

Reageren altijd super snel en attent op berichtjes op Instagram als je iets wilt bestellen. Vervolgens krijg je direct een betaal linkje en wordt het item vaak nog dezelfde dag op de post gedaan. Wat ik erg leuk vind aan de dames is dat ze veel kleren zelf aanpassen en showen op hun IG. Dan krijg je echt een goed beeld van hoe de kleding v valt. Verschillende keren al iets besteld en altijd een top service!!

Hoi Maaike, wat super leuk om te horen : ) Daar doen we het voor! Bedankt voor je review en tot de volgende keer op Insta! Groetjes uit Den Bosch

Erg tevreden over de service in de winkel!

Hele leuke kleding en fijne service!

Dank je wel Jet, heel leuk om te horen! Tot snel via Insta of in onze shop : ) Groetjes Laura

Top winkel

Koekwaus is een van mijn favoriete winkels. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke collectie voor een betaalbare prijs. Kom er graag.

En wij zijn blij met leuke vaste klanten zoals jij Angelique! Dank je wel voor je review! Tot de volgende keer, groetjes Laura

Verrassend verslavend.

Per toeval online tegen koekwaus aangelopen. Wat een mooie kleding. Wat een prettig WhatsApp contact. Wat een boel nieuws elke keer. En wat een leuk cadeautje en lief bericht bij mijn laatste bestelling. Ga zo door! Jullie doen het top. En ooit hoop ik jullie winkel in het echt te kunnen bezoeken.

Hoi Janneke, nou wat leuk dat je bij toeval bij ons terechtkomt! : ) Heel leuk om ook enthousiaste klanten in andere delen van Nederland te hebben. We zien je graag een keer in de winkel en tot die tijd helpen je we heel graag online! Fijne dag, groetjes Laura

Super service!

Snelle reactie via instagram en goed advies mbt maat. Echt heel fijn en direct verzonden!

Dank je wel Amanda voor de leuke review!! Veel plezier van je mooie items en tot een volgende keer : )

Fantastische en persoonlijke service, ook online!

Heb mijn aankopen via DM besteld, waarbij ik super vriendelijk te woord ben gestaan en goed advies heb gekregen. Heel erg blij ook met mijn nieuwe outfits!

Dank je wel Ine voor je lieve woorden, zo leuk om te horen! Veel plezier van je mooie outfits en tot de volgende keer op Insta : ) Groetjes Laura

Top!!!

Goed advies en snelle levering. Super leuk setje, ga hier zeker vaker bestellen of langskomen :-)

Super leuk Iris, worden we blij van! Dank je wel voor je review en wie weet tot een volgende keer ; )

Over KOEKWAUS Den Bosch

Koekwaus is een webshop en een boetiek in hartje Den Bosch. We zijn altijd op zoek naar de mooiste merken waar we jou blij mee kunnen maken. Wil je maatadvies of heb je andere vragen? Stuur ons dan een berichtje want we helpen je natuurlijk graag.