Wat zijn ze allemaal toppers en wat helpen ze goed met alles! Heel erg bedankt!

Dank je wel Maria! Tot een volgende keer weer : ) Groetjes Laura

Hier móet je shoppen❣️

Bijzondere cadeautjes, gave kleding enz. En, niet onbelangrijk, superlief geholpen!

Fantastische meiden, fantastische winkel.

Snel contact, goede service, mooie merken, favoriete shop en boetiek!

Hoi Floor, wat lief je review, dank je wel! Zo leuk om ook vaste klanten te hebben die niet uit Den Bosch komen. Tot snel weer!

Mooie site en spullen, snel bezorgd en prima verpakt!

Een kadobon besteld voor een jarige. Was zo in huis,fijn!

Fijne communicatie, mooie merkjes

Altijd bereid om met je mee te denken. Stellen je op de hoogte als een product er weer is. Maatadvies is ook erg prettig. Daarnaast leuk assortiment met kledingstukken die niet overal te koop zijn.

Hoi Manon, wat een lieve review, worden we helemaal blij van en daar doen we het voor! Dank voor je tijd om deze achter te laten! Tot een volgende keer : )

Goede communicatie en snelle levering

Dank Janet! Veel plezier van je prachtige jurk!

Altijd vrolijk en persoonlijk contact!

Bij Koekwaus werken de meest vrolijke verkoopsters, die altijd klaar staan voor hun klanten. Één van de artikelen die ik had besteld bleek te groot te zijn en na kort contact via Whatsapp, heb ik het artikel terug kunnen sturen en drie dagen later de juiste maat binnen gekregen. Altijd transparant en op maat service, top!

Nou wat een fijn compliment Sanne, dank je wel ! Vinden we heel leuk om te horen!

Super leuke winkel en webshop

Duidelijke website, goede service en hele mooie kleding en woonaccessoires.

Hoi Meral, dank je wel voor je review. Heel leuk om te horen, tot een volgende keer!

Heerlijke winkel, super snel bezorgd!

Zo'n leuke, gezellige winkel en via de webshop ook nog eens super snel (en duurzaam via de fietskoerier) bezorgd! Altijd handig als je last minute nog een cadeautje nodig hebt bijvoorbeeld :)

Dank je wel Sabine! Jaaaa wij zijn ook fan van Fietskoeriers, toppers zijn het!!

Vriendelijke service, snel antwoord en ook snel in huis

Dank je wel Janneke, voor je fijne review! Worden we blij van : )

Ik ben erg blij de service en klantvriendelijkheid die jullie leveren.

Hoi Franske, zo leuk dat onze klanten niet alleen maar uit Den Bosch komen ; ) Dank je wel voor je lieve woorden!

Ik had een jurkje besteld. De dag erna kreeg ik een berichtje of ik eventueel een maat groter wilde aangezien ze klein uit vielen. Echt zo fijn dat jullie meedenken.

Dank je wel Nanda! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het voor : )

Perfecte service en mooie kleding!

Mijn vrouw gaat ieder seizoen een keer langs en slaagt altijd! Super aardige mensen en perfecte service!

Leuk Jaap! Dank voor de review! : )

Heel hulpvaardig bij vragen en snel geleverd

Ik kreeg zelf een mooie film bij een vraag. Helaas ben ik niet geslaagd maar ik kom zeker terug.

Dank Emilie, anytime ; ) Tot een volgende keer!!

Top!!

KOEKWAUS is echt een onwijs fijne winkel, net als de meiden die er werken. Je wordt altijd goed geholpen en snelle levering als je via internet besteld. En altijd tijd voor wat extra vragen en service. Helemaal top!

Hoi Deirdre, wat een leuke en lieve review! Dank je wel hiervoor en voor je trouwe (online) bezoekjes ;)

Fijne communicatie en snel verzonden

Fijne communicatie en snel verzonden

Hoi Corine, dank voor je review!!

Snel, vriendelijk en duidelijk in de communicatie.

Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis. Over een shirt wat niet meer beschikbaar was werd ik persoonlijk gecontact op een hele vriendelijke manier. Blij met mijn aankopen en door de persoonlijke benadering zeker een winkel waar ik terugkom!

Hoi Charlotte, heel leuk en fijn om te horen! Tot een volgende keer en dank voor je lieve review!

Ben heel blij met mijn @colorful standard t-shirt

Super fijn Linda, dank voor je review! Veel plezier van het shirtje.

Mijn lievelingswinkel!

Altijd mooie spullen, altijd lieve meiden en goede hulp!

Wat lief Jonne, dank je wel voor je review! Zijn we heel blij mee : ) Tot een volgende keer!

Favoriete winkel bij uitstek!

Shoppen bij Koekwaus is altijd een feestje. Ze hebben super leuke woonaccessoires en hele mooie kleding. De meiden die er werken zijn stuk voor stuk onwijs aardig en gezellig. De service is top! Ze posten zeer veel kleding op Instagram, waardoor je precies weet wat in de winkel hangt, zonder dat je steeds langs hoeft te gaan. Als je vragen hebt kan je ze heel laagdrempelig een berichtje sturen via Instagram. Je krijgt dan snel een reactie. Als ik online bestel wordt het ook altijd snel verzonden.

Lieve Eveline, wat ontzettend lief! Zo fijn om zo'n gezellige en trouwe klanten te hebben zoals jij en dat al jaren lang! Thx voor je support : )

Geweldige winkel!

De beste service, niks is teveel gevraagd, altijd vriendelijk, geweldige collectie die ook steeds wisselt. Kortom, mijn favoriete winkel!

Wat lief Mayke! Zo leuk dat je weer blij bent met onze nieuwe collectie. Tot snel op Insta haha. Fijn weekend!

Prima service en levering conform afspraak

Goede service, kwalitatief goed product en levering conform afspraak. Zeer tevreden.

Dank dat je de tijd hebt genomen voor deze review Lucy. Veel plezier van je Birkenstock slippers!

Super fijne website.

De website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik netjes een bevestiging in de mail. Kreeg ook nog een leuke WhatsApp van de winkel over mijn bestelling. Na een dag of 2 kreeg ik netjes een mail dat mijn bestelling klaar lag in de winkel en tevens weer een WhatsApp vanuit de winkel. Je hebt de keuze of thuis laten bezorgen of het in de winkel ophalen. De winkel is ook echt een aanrader om te bezoeken. Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Dank je wel voor je uitgebreide review Angelique! Fijn dat je onze service als prettig hebt ervaren, daar doen we het voor. Tot een volgende keer : )

Koekwaus is mijn favoriete winkel online en in de stad. Ik wordt altijd heel goed geholpen en de collectie is top!

Over KOEKWAUS Den Bosch

Koekwaus is een webshop en een boetiek in hartje Den Bosch. We zijn altijd op zoek naar de mooiste merken waar we jou blij mee kunnen maken. Wil je maatadvies of heb je andere vragen? Stuur ons dan een berichtje want we helpen je natuurlijk graag.