Super leuke gezellige en mooie winkel!

Altijd een feestje om daar naar toe te gaan. Leuke en mooie kleding en leuke spulletjes voor in huis! Vriendelijk en lief personeel!!

Top service!

Reageren altijd super snel en attent op berichtjes op Instagram als je iets wilt bestellen. Vervolgens krijg je direct een betaal linkje en wordt het item vaak nog dezelfde dag op de post gedaan. Wat ik erg leuk vind aan de dames is dat ze veel kleren zelf aanpassen en showen op hun IG. Dan krijg je echt een goed beeld van hoe de kleding v valt. Verschillende keren al iets besteld en altijd een top service!!

Erg tevreden over de service in de winkel!

Hele leuke kleding en fijne service!

Top winkel

Koekwaus is een van mijn favoriete winkels. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke collectie voor een betaalbare prijs. Kom er graag.

Verrassend verslavend.

Per toeval online tegen koekwaus aangelopen. Wat een mooie kleding. Wat een prettig WhatsApp contact. Wat een boel nieuws elke keer. En wat een leuk cadeautje en lief bericht bij mijn laatste bestelling. Ga zo door! Jullie doen het top. En ooit hoop ik jullie winkel in het echt te kunnen bezoeken.

Super service!

Snelle reactie via instagram en goed advies mbt maat. Echt heel fijn en direct verzonden!

Fantastische en persoonlijke service, ook online!

Heb mijn aankopen via DM besteld, waarbij ik super vriendelijk te woord ben gestaan en goed advies heb gekregen. Heel erg blij ook met mijn nieuwe outfits!

Top!!!

Goed advies en snelle levering. Super leuk setje, ga hier zeker vaker bestellen of langskomen :-)

Wat zijn ze allemaal toppers en wat helpen ze goed met alles! Heel erg bedankt!

Hier móet je shoppen❣️

Bijzondere cadeautjes, gave kleding enz. En, niet onbelangrijk, superlief geholpen!

Fantastische meiden, fantastische winkel.

Snel contact, goede service, mooie merken, favoriete shop en boetiek!

Mooie site en spullen, snel bezorgd en prima verpakt!

Een kadobon besteld voor een jarige. Was zo in huis,fijn!

Fijne communicatie, mooie merkjes

Altijd bereid om met je mee te denken. Stellen je op de hoogte als een product er weer is. Maatadvies is ook erg prettig. Daarnaast leuk assortiment met kledingstukken die niet overal te koop zijn.

Goede communicatie en snelle levering

Altijd vrolijk en persoonlijk contact!

Bij Koekwaus werken de meest vrolijke verkoopsters, die altijd klaar staan voor hun klanten. Één van de artikelen die ik had besteld bleek te groot te zijn en na kort contact via Whatsapp, heb ik het artikel terug kunnen sturen en drie dagen later de juiste maat binnen gekregen. Altijd transparant en op maat service, top!

Super leuke winkel en webshop

Duidelijke website, goede service en hele mooie kleding en woonaccessoires.

Heerlijke winkel, super snel bezorgd!

Zo'n leuke, gezellige winkel en via de webshop ook nog eens super snel (en duurzaam via de fietskoerier) bezorgd! Altijd handig als je last minute nog een cadeautje nodig hebt bijvoorbeeld :)

Vriendelijke service, snel antwoord en ook snel in huis

Ik ben erg blij de service en klantvriendelijkheid die jullie leveren.

Ik had een jurkje besteld. De dag erna kreeg ik een berichtje of ik eventueel een maat groter wilde aangezien ze klein uit vielen. Echt zo fijn dat jullie meedenken.

Perfecte service en mooie kleding!

Mijn vrouw gaat ieder seizoen een keer langs en slaagt altijd! Super aardige mensen en perfecte service!

Heel hulpvaardig bij vragen en snel geleverd

Ik kreeg zelf een mooie film bij een vraag. Helaas ben ik niet geslaagd maar ik kom zeker terug.

Top!!

KOEKWAUS is echt een onwijs fijne winkel, net als de meiden die er werken. Je wordt altijd goed geholpen en snelle levering als je via internet besteld. En altijd tijd voor wat extra vragen en service. Helemaal top!

Fijne communicatie en snel verzonden

Fijne communicatie en snel verzonden

Vughterstraat 19

5211 EW 's-Hertogenbosch

06 51825521

Over KOEKWAUS Den Bosch

Koekwaus is een webshop en een boetiek in hartje Den Bosch. We zijn altijd op zoek naar de mooiste merken waar we jou blij mee kunnen maken. Wil je maatadvies of heb je andere vragen? Stuur ons dan een berichtje want we helpen je natuurlijk graag.