Snelle service, leuke winkel.

Leuke fysieke winkel. Snelle levering van webshop.

Hoi Marloes, dank voor je review! Zijn we heel blij mee : ) Tot de volgende keer!

Online besteld, volgende dag al opgehaald

Via FB had ik een mooie top gezien, eenvoudig online kunnen bestellen en de dag erna al kunnen ophalen. Fijn dat het zo snel kan gaan! Ook erg blij met de top, goede kwaliteit en het zit heerlijk!

Leuk om te horen Marlou! Dank voor je review en veel plezier van de top!

De leukste winkel van Den Bosch!!

KoekwauS is gezelligheid, enthousiasme, vakkundigheid en heeft een super toffe collectie waar ik helemaal blij van word.

Zo lief Patricia! Ook zo blij met leuke & gezellige klanten zoals jij :) Tot snel weer!!

Prachtige collectie!

Als ik in Den Bosch ben ga ik altijd even kijken! Koekwaus heeft een super leuke kleurrijke collectie met items in allerlei prijsklassen, maar lekker net een beetje anders dan in andere winkels. Op de Instagram pagina deelt Koekwaus altijd hele goede foto’s en video’s om de kleding te laten zien, erg fijn! Er staat ook altijd bij hoe de kledingmaat valt. Als je online bestelt is de verzending altijd super snel en leuk ingepakt. Ik ben fan!

Hoi Eline, zo leuk om te horen : ) Dank je wel! Worden we helemaal blij van en daar doen we het voor! Tot een volgende keer, in de winkel of online.

Vlotte levering!

Mooie producten die zeer vlot geleverd werden. Erg fijn! Heel tevreden!

Dank Lizzy! Fijn dat ze er snel waren : ) Veel plezier van deze fijne shortjes, ze zijn bij ons ook favoriet!

Goede communicatie al direct na de bestelling. Snel geleverd mét een persoonlijke boodschap, erg leuk!

Heel fijn om te horen Margreeth : ) Dank voor het achterlaten van deze review.

Snel verstuurd leuk ingepakt

Dank je wel voor de review Ingrid! Veel plezier van de mooie flared broek : )

Mooi product, netjes verpakt en snelle levering

Zie zin boven

Dank je wel Yolanda voor de review. Fijn om te horen!

Altijd behulpzaam, ook op afstand

Je wordt er altijd goed geholpen met een eerlijk advies, ook als dat betekent beter iets niet te kopen. Via Instagram reageren ze snel en met goede adviezen. Heel fijn, vooral omdat ik niet in de buurt woon.

Dank je wel Sanne! Zo leuk dat we ook trouwe klanten hebben die iets verder weg wonen. Tot de volgende keer!

Altijd een feestje!

Het is altijd een feestje in de winkel van Koekwaus! Het liefst shop ik dan ook daar. En nergens anders, trouwens! Ook online denken de meiden super met je mee en geven je passende en eerlijke adviezen.

Zooo lief!! Wij zijn ook blij met gezellige klanten als jou : ) Tot snel!!

Ik bestel hier nu al een tijdje en de kleding is niet alleen leuk maar ook kwalitatief goed!

Super leuk om te horen Maartje, dank je wel en tot de volgende keer! : )

Snellen goede service!

Koekwaus heeft een hele mooie collectie. Binnen 1/2 dagen is je bestelling binnen en heel netjes ingepakt.

Dank je wel Martine! Veel plezier van je mooie jurk : )

De levering was snel en er zat een lief persoonlijk kaartje bij. Zo leuk! De jurk is ook erg mooi.

Dank je wel voor je review Nataliek! Veel plezier van je mooie zonnebloem jurk : )

Prachtige kleding fijne service!

Leuke dames die prachtige merken verkopen en eerlijke adviezen geven. In de webshop mis ik wel echt de optie dat je gewoon kan ruilen en je geld terug kan krijgen. Groetjes

Hoi Fabienne, dank voor je leuke review! Als je bestelt via de webshop en het is niet naar wens ontvang je altijd je geld retour. Alleen als je koopt in de winkel, ontvang je een tegoedbon. Tot een volgende keer! Groetjes Laura

Geweldige winkel

Hele leuke winkel en fijn personeel!

Dank je wel Mieke! : )

Super goed en netjes geholpen!

Dezelfde dag nog het pakketje verzonden. En een fantastisch resultaat!

Dank je wel Irma! Veel plezier van de tanningspray ; ) Onze favoriet!

Een super leuke winkel en heel klant gericht

Het personeel staat zowel online als in de winkel altijd klaar, geeft advies, denkt mee en als er een klacht is wordt dit altijd heel netjes opgelost. Kortom een super leuke winkel met heel veel leuke kleding en toffe assecoires. Een bezoekje waard!

Lief Manon!! Dank voor je trouwe bezoekjes (zowel offline als online :))

Fijn dat ik een minus broek online kon bestellen

Tevreden over algehele afwikkeling

Dank je wel Suzan voor de review en veel plezier van je broek!

Snelle bezorging en weer helemaal netjes!

Al meerdere keren bestellingen gedaan bij Koekwaus. Ook in de winkel meerdere keren geweest. Vrolijke meiden en hele mooie spullen. Zeker een aanrader!

Wat lief Robyn, dank je wel! Hopelijk een leuke bruiloft gehad vrijdag:) Tot de volgende keer!

Leuke winkel en lieve dames!

Ik shop het liefste online, via Instagram altijd snelle reacties en goed advies.

Lief Supatra! Zo waardevol ook al onze Insta klanten, we hebben elkaar nooit gezien maar kennen elkaar toch een beetje he ; ) Dank je wel voor je review!

Een hele fijne, leuke winkel met mooie kleding en hippe spullen. De meiden die er werken, helpen je op een fijne manier.. Bestellen online is ook heel makkelijk, mijn pakketje stond keurig klaar bij 't ophalen...

Dank je wel voor je lieve review Geertje! Tot een volgende keer : )

Fantastisch personeel!

Wat is dit een fijne winkel, heel erg klantgericht en kent z’n klanten snel! In de winkel goed advies maar ook bij internet bestellingen. Echt heel persoonlijk. Onwijs tevreden. Ik woon in Eindhoven maar rij regelmatig alleen voor KOEKWAUS naar Den Bosch.

Nou daar doen we het voor! Super lieve review Deirdre : ) Dank je wel!

Wat een heerlijke winkel!

Ik kom al in deze winkel sinds Laura en Marlou zijn begonnen. Ander pand toen, heerlijke salsamuziek! Die salsamuziek mis ik wel een beetje! Maar nog steeds: Prachtige, originele winkel met de leukste medewerkers. Een parel voor het mooie Den Bosch!

Haha zo leuk Daphne! En de salsa ja, we zullen hem weer eens opzetten ; ) Dank voor je lieve woorden!

Persoonlijke aandacht en een prachtcollectie!

Elke keer weer bij een bestelling bij Koekwaus, word ik blij verrast door de persoonlijke aandacht die ik hierbij ontvang. Een appje met extra vragen of informatie, een persoonlijke kaartje bij de bestelling en direct een reactie bij vragen die ik heb. Je kunt je geen betere service voorstellen!

Woow! Dank voor de mooie review Sanne!!

Gewoon super

Je wordt altijd heel erg goed geholpen in de winkel maar ook online. Meiden denken mee met maten en combinaties, word altijd heel erg blij van nieuwe kleding en zeker als het van dit top team komt.

Nou zo lief Femke en wij zijn blij met leuke klanten zoals jij! : )

Over KOEKWAUS Den Bosch

Koekwaus is een webshop en een boetiek in hartje Den Bosch. We zijn altijd op zoek naar de mooiste merken waar we jou blij mee kunnen maken. Wil je maatadvies of heb je andere vragen? Stuur ons dan een berichtje want we helpen je natuurlijk graag.