Ik bestel hier nu al een tijdje en de kleding is niet alleen leuk maar ook kwalitatief goed!

Super leuk om te horen Maartje, dank je wel en tot de volgende keer! : )

Snellen goede service!

Koekwaus heeft een hele mooie collectie. Binnen 1/2 dagen is je bestelling binnen en heel netjes ingepakt.

Dank je wel Martine! Veel plezier van je mooie jurk : )

De levering was snel en er zat een lief persoonlijk kaartje bij. Zo leuk! De jurk is ook erg mooi.

Dank je wel voor je review Nataliek! Veel plezier van je mooie zonnebloem jurk : )

Prachtige kleding fijne service!

Leuke dames die prachtige merken verkopen en eerlijke adviezen geven. In de webshop mis ik wel echt de optie dat je gewoon kan ruilen en je geld terug kan krijgen. Groetjes

Hoi Fabienne, dank voor je leuke review! Als je bestelt via de webshop en het is niet naar wens ontvang je altijd je geld retour. Alleen als je koopt in de winkel, ontvang je een tegoedbon. Tot een volgende keer! Groetjes Laura

Geweldige winkel

Hele leuke winkel en fijn personeel!

Dank je wel Mieke! : )

Super goed en netjes geholpen!

Dezelfde dag nog het pakketje verzonden. En een fantastisch resultaat!

Dank je wel Irma! Veel plezier van de tanningspray ; ) Onze favoriet!

Een super leuke winkel en heel klant gericht

Het personeel staat zowel online als in de winkel altijd klaar, geeft advies, denkt mee en als er een klacht is wordt dit altijd heel netjes opgelost. Kortom een super leuke winkel met heel veel leuke kleding en toffe assecoires. Een bezoekje waard!

Lief Manon!! Dank voor je trouwe bezoekjes (zowel offline als online :))

Fijn dat ik een minus broek online kon bestellen

Tevreden over algehele afwikkeling

Dank je wel Suzan voor de review en veel plezier van je broek!

Snelle bezorging en weer helemaal netjes!

Al meerdere keren bestellingen gedaan bij Koekwaus. Ook in de winkel meerdere keren geweest. Vrolijke meiden en hele mooie spullen. Zeker een aanrader!

Wat lief Robyn, dank je wel! Hopelijk een leuke bruiloft gehad vrijdag:) Tot de volgende keer!

Leuke winkel en lieve dames!

Ik shop het liefste online, via Instagram altijd snelle reacties en goed advies.

Lief Supatra! Zo waardevol ook al onze Insta klanten, we hebben elkaar nooit gezien maar kennen elkaar toch een beetje he ; ) Dank je wel voor je review!

Een hele fijne, leuke winkel met mooie kleding en hippe spullen. De meiden die er werken, helpen je op een fijne manier.. Bestellen online is ook heel makkelijk, mijn pakketje stond keurig klaar bij 't ophalen...

Dank je wel voor je lieve review Geertje! Tot een volgende keer : )

Fantastisch personeel!

Wat is dit een fijne winkel, heel erg klantgericht en kent z’n klanten snel! In de winkel goed advies maar ook bij internet bestellingen. Echt heel persoonlijk. Onwijs tevreden. Ik woon in Eindhoven maar rij regelmatig alleen voor KOEKWAUS naar Den Bosch.

Nou daar doen we het voor! Super lieve review Deirdre : ) Dank je wel!

Wat een heerlijke winkel!

Ik kom al in deze winkel sinds Laura en Marlou zijn begonnen. Ander pand toen, heerlijke salsamuziek! Die salsamuziek mis ik wel een beetje! Maar nog steeds: Prachtige, originele winkel met de leukste medewerkers. Een parel voor het mooie Den Bosch!

Haha zo leuk Daphne! En de salsa ja, we zullen hem weer eens opzetten ; ) Dank voor je lieve woorden!

Persoonlijke aandacht en een prachtcollectie!

Elke keer weer bij een bestelling bij Koekwaus, word ik blij verrast door de persoonlijke aandacht die ik hierbij ontvang. Een appje met extra vragen of informatie, een persoonlijke kaartje bij de bestelling en direct een reactie bij vragen die ik heb. Je kunt je geen betere service voorstellen!

Woow! Dank voor de mooie review Sanne!!

Gewoon super

Je wordt altijd heel erg goed geholpen in de winkel maar ook online. Meiden denken mee met maten en combinaties, word altijd heel erg blij van nieuwe kleding en zeker als het van dit top team komt.

Nou zo lief Femke en wij zijn blij met leuke klanten zoals jij! : )

Superwinkel met topservice!

Erg fijne winkel met een prachtige selectie aan kleding, zeer vriendelijke en snelle service

Dank je wel Dian, zo leuk om te horen!

Fijne meiden die je goed helpen in de winkel en als je online besteld altijd een zelfgeschreven kaartje erbij! Voel je je gelijk super speciaal.

Lief Selina, dank je wel!

Makkelijk en snel besteld.

Snelle levering!

Dank je wel voor je review Melanie! : )

Over KOEKWAUS Den Bosch

Koekwaus is een webshop en een boetiek in hartje Den Bosch. We zijn altijd op zoek naar de mooiste merken waar we jou blij mee kunnen maken. Wil je maatadvies of heb je andere vragen? Stuur ons dan een berichtje want we helpen je natuurlijk graag.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.