Wat een heerlijke winkel!

Ik kom al in deze winkel sinds Laura en Marlou zijn begonnen. Ander pand toen, heerlijke salsamuziek! Die salsamuziek mis ik wel een beetje! Maar nog steeds: Prachtige, originele winkel met de leukste medewerkers. Een parel voor het mooie Den Bosch!

Haha zo leuk Daphne! En de salsa ja, we zullen hem weer eens opzetten ; ) Dank voor je lieve woorden!

Persoonlijke aandacht en een prachtcollectie!

Elke keer weer bij een bestelling bij Koekwaus, word ik blij verrast door de persoonlijke aandacht die ik hierbij ontvang. Een appje met extra vragen of informatie, een persoonlijke kaartje bij de bestelling en direct een reactie bij vragen die ik heb. Je kunt je geen betere service voorstellen!

Woow! Dank voor de mooie review Sanne!!

Gewoon super

Je wordt altijd heel erg goed geholpen in de winkel maar ook online. Meiden denken mee met maten en combinaties, word altijd heel erg blij van nieuwe kleding en zeker als het van dit top team komt.

Nou zo lief Femke en wij zijn blij met leuke klanten zoals jij! : )

Superwinkel met topservice!

Erg fijne winkel met een prachtige selectie aan kleding, zeer vriendelijke en snelle service

Dank je wel Dian, zo leuk om te horen!

Fijne meiden die je goed helpen in de winkel en als je online besteld altijd een zelfgeschreven kaartje erbij! Voel je je gelijk super speciaal.

Lief Selina, dank je wel!

Makkelijk en snel besteld.

Snelle levering!

Dank je wel voor je review Melanie! : )

Vughterstraat 19 5211 EW

06 51825521

Over KOEKWAUS Den Bosch

Koekwaus is een webshop en een boetiek in hartje Den Bosch. We zijn altijd op zoek naar de mooiste merken waar we jou blij mee kunnen maken. Wil je maatadvies of heb je andere vragen? Stuur ons dan een berichtje want we helpen je natuurlijk graag.