Excellent

After a couple hitches with the webshop, the team sorted everything out with a smile. I'm glad I got in touch. Package arrived on time and perfectly wrapped. Super service

Super. Very good quality of the item and very very fast delivery!

I have ordered an item of a famous Netherlands brand. The item is original, very good quality and it is arrived in few days at home Very nice and kind people, I will buy again on line to the House of Horses.

Perfect ❤️

Thanks for my Cavalleria Toscana Saddle Pad Fast Delivery To Germany❤️

vriendelijkheid

snelle levering en met aandacht verpakt!

Ik stelde een vraag daar de link naar levering niet werkte en had even later reeds antwoord. Zeer correcte service.

Fantastisch geholpen

Heel veel mooie spullen! Echt een aanrader, super service

Zoals verwacht

Heerlijke rijbroek, zit als een 2e huid. Pakketje ontvangen met een klein presentje, super lief!

Mooie winkel! Mooie spullen! En wordt er altijd fijn geholpen!

Hier slaag je altijd!

Er word met alles mee gedacht en overlegt. Ook word er snel gereageerd.

Hier ga ik vaker bestellen

Mijn bestelling is snel verstuurd en had deze door vertraging van postnl 2 dagen later in huis. De spullen waren allemaal netjes verpakt.

Snelle levering!

Super mooie spullen, veel keuze voor kinderen.

Zeer goed. Snelle levering. Goed verpakt.

Klantonvriendelijk en van garantie hebben ze niet gehoord

Nemen geen verantwoordelijkheid

Bestelling snel en netjes verpakt geleverd

Altijd klant vriendelijk en eerlijk advies en mooie spullen goede kwaliteit t

Super fijne winkel!

Super fijn geholpen bij mijn zoektocht naar een nieuwe outfit. We kunnen weer shinen op concours.

Over House of Horses by Birgit

Ride in Style, het uitgangspunt van House of Horses. Wij selecteren ons assortiment met oog voor detail, zijn altijd op zoek naar de laatste trends en werken samen met merken waarbij kwaliteit en stijl hand in hand gaan. Wij staan volledig achter de producten en collecties die deze merken ontwerpen. House of Horses is uniek doordat wij stijlvolle, en functionele outfits creëeren door het combineren van onze verschillende merken. Wij helpen je dan ook graag een mooie, functionele en stijlvolle outfit te samen te stellen die perfect aansluit bij wat jij uit wilt stralen, voor jezelf en je paard. House of Horses is gevestigd in Roosendaal, hier hebben wij een ruime showroom waar u een kijkje kunt komen nemen is ons assortiment. Onze showroom is uitsluitend geopend op afspraak. U kunt bij House of Horses ook terecht voor het laten borduren van uw producten, van ruitersportartikelen tot werkkleding of cadeau’s. Voor de mogelijkheden en verdere informatie hierover kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Ook is House of Horses regelmatig te vinden op verschillende evenementen en concoursen met onze pop-up boutique. Het gehele jaar door kunt u onze pop-up boutique bezoeken tijdens de concoursen op Manege de Prinsenstad. Verder zijn wij tijdens het outdoor seizoen ook regelmatig te vinden op de evenementen bij Tops International Arena en verschillende andere evenementen. Tot slot is het volledige assortiment van House of Horses ook te bekijken en te bestellen via onze webshop en Instagram. We hopen u snel te zien!