Snelle bezorging en een leuk kaartje erbij, maakt het toch persoonlijker. Daar wordt ik blij van.

Een kadootje om uit te pakken

Online besteld wat ik wilde hebben, bij gebrek aan tijd om even naar de winkel zelf te gaan. Items precies zoals ik had gehoopt, maar perfect. Maar zoals je het thuisgestuurd krijgt: gewoon een kadootje om uit te pakken. Dat maakt de beleving nog vele malen leuker. Prachtig vloeipapiertje, glitterstrikje, handgeschreven kaartje… de meerwaarde van een boetiek als je het mij vraagt. Heel persoonlijk zo. Love it!

Fijne communicatie over de.mail en een snelle levering. Prachtige collectie

Snel en mooi verpakt

Snel geleverd en mooi verpakt

Hele goede service!

Ben heel blij met m’n nieuwe aankoop!

Snel besteld, mooi en netjes ingepakt.

Mooie kleding,goede service en snelle levering

Doet wat het beloofd!

Is prima

Erg goed

Mooie kleding . Duidelijk website. Snel bezorgd

Voor herhaling vatbaar

Snel netjes en zoals t plaatje

mooie collectie, ruime keuze

Altijd fijn om te shoppen, al is het nu online bij Xan. Ik woon nu in Antwerpen. Kwaliteit en de uitgebreide collectie met prachtige kleuren kan ik niet weerstaan.

Prima en op tijd

Geleverd en mooi verpakt

Heel lang wachten op mijn bestelling

er staat op de site dat je je bestelling binnen 2-3 werkdagen krijgt. Ruim een week later nog steeds niks ontvangen en is de winkel dicht wegens carnaval.

Goed en snelle service

Wat heerlijk

Een leuk koopje kunnen scoren in de sale. Het pakket heeft er wel een aantal dagen over gedaan. In de post nl verschoof steeds de bezorgdatum en tijd. Uiteindelijk leverden ze toch weer op een andere tijd. Maar dat Git denk ik meer aan post nl dan aan Xan Woman.

Prima service en snelle levering

met aandacht ingepakt en afgeleverd

Snelle mail terugkoppeling

Sanne van Gaal Toppertje En. De Pre Loved keus is top!

Goede aanwinst

Leuke webshop met zeer bekende (dure) merken. Geweldige aanbieding zodat mensen met een minder gevulde portemonnee ook hier lekker kunnen shoppen. Netjes verpakt en goede kwaliteit geleverd. Toekomst vaker hier gaan winkelen.

Perfecte ervaring !!!

Snelle levering Netjes verpakt Leuk persoonlijk kaartje

Voor het eerst besteld. Alles is keurig! Klantvriendelijk, netjes verpakt en snel verstuurd.

Heel aardig in Uden geholpen

Helaas was het niet naar mijn smaak. Maar in Uden werd ik heel netjes geholpen, alles kon meteen retour. Zij hebben het keurig voor mij opgelost. Ga zeker snel terug naar Xan

Super!!

Snelle verzending!

Over XAN Woman

XAN Woman, toonaangevende damesmode met vier fysieke winkels in Oss, Uden, Rosmalen en 's-Hertogenbosch. Natuurlijk kun je ook heerlijk shoppen online in de webwinkel van XAN Woman. Sterke kledingmerken waarin je modieus en zelfbewust voor de dag kunt komen, zowel in je vrije tijd als op je werk. Persoonlijke service, aandacht voor jouw wensen en een doordachte inkoop van mooie mode staat voor ons centraal. Mooie kledingmerken zoals Studio Anneloes, Yaya, Co'Couture, JcSophie, Circle of Trust, Lollys laundry, Mos Mosch, slechts een greep uit onze collectie. We hebben ook een speciaal assortiment Premium merken, waaronder Essentiel Antwerp, Closed, Berenice en Birgitte Herskind. Bij XAN Woman hechten we zeker ook aan duurzaamheid. Veel kleding wordt amper gedragen of niet gedragen weer weggegooid. Zo zonde, daarom bieden wij onze klanten, hun gedragen maar nog mooie kledingstukken te verkopen via onze webwinkel. Zo kun je een prachtig modestuk van een mooi merk kopen voor een klein prijsje en krijgt mooie mode een tweede leven! Ook letten wij bij de inkoop op de duurzaamheid van de merken. Naast prachtige dameskleding maken we je outfit graag af met een mooi paar sneakers of laarzen. En helemaal de finishing touch is natuurlijk een bijpassende riem, sjaal of tas. Ook voor gave woonaccessoires kun je bij XAN terecht. De mooie lampen van HK Living zijn een echte eye-catcher in jouw interieur. Kortom, er is veel te zien en te beleven bij XAN Woman, graag verwelkomen we je in 1 van onze XAN winkels in Noord Brabant of online in onze webwinkel.