Perfect en persoonlijk!

Via internet een broek besteld. Bestelling was keurig de volgende dag al in huis. Leuk dat er nog een persoonlijk en handgeschreven kaartje bij zat. Ik zal hier zeker vaker gaan bestellen.

Plezierige shop ervaring

Plezierige shopervaring, snelle reactie en verzending. Keurig verpakt en heel attent een handgeschreven kaartje erbij !!! De P van persoonlijke aandacht is juist bij online shoppen heel fijn!!

Fijne website .

Heel tevreden

Goede kwaliteit, precies zoals omschreven Heel blij mee

Top winkel

Lieve dames, goed advies. Ik kom er heel graag, ga ook altijd met een outfit naar huis die ik zelf misschien niet eens bedacht had en die me juist zeer goed staat. Goede kwaliteit en net even anders dan de “standaard”.

Mooie collectie en prima service

Ze hebben een mooie collectie, verzenden op tijd en een prima service.

Uniek!

Dit weekend weer voor het eerst naar een festival en ik wil natuurlijk shinen! Met dit in mijn hoofd en de outfit eigenlijk ook al kon ik in andere winkels maar niet slagen. Na 5 min met deze topper van Xan had ik én de perfecte outfit gevonden én het was totáál wat anders dan dat ik in gedachten had. Blij verrast en dolblij met mijn nieuwe outfit! Wat zal ik shinen dit weekend. Dank!!

Top; weer prima geslaagd bij Xan Oss

Fijne winkelervaring door prettige sfeer, de mooie collectie, goed persoonlijke advies en geslaagde aankopen

Top service zowel in de winkel als online!

Ik kom graag bij Xan in de winkel. Iedereen is altijd vriendelijk en behulpzaam. Zelden loop ik zonder tasje naar buiten. Af en toe bestel ik iets online omdat het dan niet meer in de winkel hangt. Ook dan is de service top.

Mooie/fijne adviezen in een ontspannen huiskamersfeer

Er wordt goed meegedacht en gezocht naar kleding die bij jou past. Je kunt rekenen op een eerlijk advies.

Super collectie

Hele leuke winkel, erg leuk en behulpzaam personeel in winkel Uden.

Snelle service.

Duidelijke webshop en prima bestel mogelijkheden. Snelle reactie op vragen whatsapp. Nadeel is dat colbert in zachte zak verstuurd wordt en door post.nl in de brievenbus is geduwd waardoor het helemaal gekreukeld was. Wellicht zijn kartonnen brievenbus pakketjes (hard) een oplossing. Verder een aanrader.

Overzichtelijk site, makkelijke bestelmogelijkheden

Bod snel mijn artikel, fijne mogelijkheden qua betalingen. Verzenden had na mijn idee sneller gekund, maar uiteindelijk zeer netjes verpakt binnen gekregen. Prima dus.

Top advies van Anja en Irene, top mogelijkheden bij Xan in Den Bosch.

Wil je van top tot teen een nieuwe outfit voor een feestje of gewoon omdat het nieuwe seizoen iets nieuws vraagt, dan ben je bij Xan in Den Bosch aan het juiste adres. Alleen shoppen voor een lekker zittende en leuke broek of top, ook dan krijg je alle aandacht en een fijn, goed en eerlijk advies. Er wordt echt met je meegedacht. Anja en Irene komen met kledingoutfits waar jezelf niet op was gekomen. Kortom … elke keer opnieuw met een big smile de deur uit! Dankjewel Xan!

Fijne beleving

Leuke merken, leuke mode, vriendelijk en heel fijn geholpen, en een leuke outfit gescoord!!

Goed advies en eerlijk

Ben zo blij met XAN mijn winkel

Perfecte service, mooie collectie en goed advies. Voor mij geen betere kledingwinkel.

Weer geweldig geholpen!

Al meermalen heel blij de deur uitgelopen. Vaak met kleding die ik zelf niet zou hebben gepast. Top dames met gevoelvoorode en wat je wel/niet staat.

Mooie winkel met heel fijn personeel!

Altijd fijn om hier te shoppen! Relaxed met een kopje thee! De dames zijn ontzettend behulpzaam en gezellig!! En hebben ook veel verstand van fashion!!

Geïnteresseerd personeel, vriendelijk, goed en eerlijk adviseren, een voorbeeld voor de branche

De dames in Rosmalen hebben er verstand van en kijk op

Iedere keer als mijn vrouw kleding past bij Xan in Rosmalen verrassen de dames mij met hun vakkennis en originele kijk op wat we en niet past bij mijn vrouw. Fijne winkel!

Heel erg blij met mijn aankopen.

Vriendelijk geholpen en prachtige kleding.

Altijd vol aandacht en persoonlijke hulp van de stylistes!

Al jaren blij om weer mooie kleding bij Xan te kopen, mede door de superfijne betrokken stylistes !!

Goed advies, altijd top!

De stylistes zijn echt goed in stylen, zien wat bij je past en wat onverwachtere combinaties maken. Je loopt arm, maar helemaal blij de winkel uit! Haha

Top winkel met deskundig advies

De dames van Xan luisteren altijd goed naar wat ik wel en niet wil en zorgen ook dat je dingen probeert die buiten je comfort zone liggen maar die wél goed staan. Goede prijs-kwaliteit verhouding ook. Heel fijn winkelen!

Over XAN Woman

XAN Woman, toonaangevende damesmode met vier fysieke winkels in Oss, Uden, Rosmalen en 's-Hertogenbosch. Natuurlijk kun je ook heerlijk shoppen online in de webwinkel van XAN Woman. Sterke kledingmerken waarin je modieus en zelfbewust voor de dag kunt komen, zowel in je vrije tijd als op je werk. Persoonlijke service, aandacht voor jouw wensen en een doordachte inkoop van mooie mode staat voor ons centraal. Mooie kledingmerken zoals Studio Anneloes, Yaya, Co'Couture, JcSophie, Circle of Trust, Lollys laundry, Mos Mosch, slechts een greep uit onze collectie. We hebben ook een speciaal assortiment Premium merken, waaronder Essentiel Antwerp, Closed, Berenice en Birgitte Herskind. Bij XAN Woman hechten we zeker ook aan duurzaamheid. Veel kleding wordt amper gedragen of niet gedragen weer weggegooid. Zo zonde, daarom bieden wij onze klanten, hun gedragen maar nog mooie kledingstukken te verkopen via onze webwinkel. Zo kun je een prachtig modestuk van een mooi merk kopen voor een klein prijsje en krijgt mooie mode een tweede leven! Ook letten wij bij de inkoop op de duurzaamheid van de merken. Naast prachtige dameskleding maken we je outfit graag af met een mooi paar sneakers of laarzen. En helemaal de finishing touch is natuurlijk een bijpassende riem, sjaal of tas. Ook voor gave woonaccessoires kun je bij XAN terecht. De mooie lampen van HK Living zijn een echte eye-catcher in jouw interieur. Kortom, er is veel te zien en te beleven bij XAN Woman, graag verwelkomen we je in 1 van onze XAN winkels in Noord Brabant of online in onze webwinkel.