Alles duidelijk, snelle levering.V.w.b. de jas..die is heel mooi, alleen jammer dat de 2-weg rits ni

Zie boven.

Top Service!

Keurige bevestiging ontvangen. Snelle levering, mooi verpakt! Kortom helemaal tevreden! Ik zou zeker opnieuw bij jullie bestellen.

Zeer snelle levering en ook snelle en correcte afhandeling van een retour

Besteld en de volgende dag al in huis met een handgeschreven kaartje erbij . Zo leuk.

Heel blij met XAN online

Ooit verliefd geworden op deze winkel tijdens een weekendje weg in Uden op de collectie leuk divers anders en service is goed fijne verkoopsters Helaas is even langskomen er niet voor mij bij te ver dus dan maar online

zeer tevreden

supersnelle service, helemaal top!

Alles perfect!

Snelle verzending, vlotte communicatie en een heel mooi ingepakt pakket met een handgeschreven kaartje. Dikke aanrader, daarom 5 sterren!

Een hele mooie thui

Vlot en netjes bezorgd

Fijn bedrijf

Ik heb contact gehad met Sanne omdat ik verder geen bevestiging had ontvangen via de mail . Super vriendelijk te woord gestaan en bestelling keurig ontvangen in een leuke verpakking, heel blij met mijn trui van Studio Anneloes.

Tis fijn als je een bevestiging krijgt als het onderweg is. Verder mooi in gepakt met lief kaartje

Prettige hulp van verkoopster. Heel klantvriendelijk

Snelle verzending en uitpakken is een feestje

Snel geleverd! Vaak producten die nergens meer te krijgen zijn via Xan nog leverbaar....dus top!

Suoer snelle service. Laat in de avond besteld de dsg daarna opgehaald in de winkel

Als ik kleren koop gia de website en ze passen niet krijg ik het geld terug. Ik de winkel krijg ik ern tegiedbon. Beetje raar.

Snel en accuraat

Zeer attente en persoonlijke verzending! Erg leuk!

Jasje goed ontvangen, mooi verpakt ben er blij mee.

Ben blij met mijn jasje, het is alleen lastig als je het retour wilt zenden. Er zit geen label bij en je moet het pakketje zelf terug zenden.

heel goede service met bezorgen en retourneren.

Zoals bovengenoemd ben ik zeer tevreden over Xan Woman

snel mooi ingepakt goede service

ik ben blij !

Zeer fijn geholpen

Uitstekend, altijd goed geholpen. En blij de winkel weer uit.

Snelheid, communicatie en keurig verpakt.

Fantastisch!

Bestelling direct de volgende dag mooi verpakt met aardige note is altijd fijn om zo je pakketje te ontvangen. Het was voor mij de eerste X bij XAN Woman. Helaas, de jas van Nukus was prachtig echt mijn smaak. Maar helaas ik probeerde XS dat is sowieso de kleinste maat van dit item en ja die was nog te groot. Normaliter draag ik XXS maar kwam via surfen bij XAN waar nog een XS beschikbaar was en toch geprobeerd. Jammer de jas moest terug! Direct dezelfde dag verstuurd, volgende dag bij XAN Women bezorgd, dezelfde dag mail met bevestiging en dat de retourbetaling aan Mollie was doorgegeven. Wat een super snelle en perfecte service. Ik kom zeker terug en als ik online ga kijken om te shoppen zal ik zeker ook XAN Women bezoeken! Dank jullie wel, Groet Els

Ik heb een mooie top van Studio Anneloes bij jullie besteld. Die werd mooi ingepakt met een lief kaartje erbij bezorgd bij mij. Ik ben superblij met deze toffe top!!

Kleurverschil

Fijne slipper besteld, snel geleverd, helaas hebben de slippers 2 kleuren

Mooie kleding, veel keuze in kleding en snelle levering.

Veel keuze in kleding. Zowel in maat sls merk en prijs. Snelle levering.

Op tijd geleverd en het was goed verpakt. Heb Xan Womanizers al aanbevolen.

Over XAN Woman

XAN Woman, toonaangevende damesmode met vier fysieke winkels in Oss, Uden, Rosmalen en 's-Hertogenbosch. Natuurlijk kun je ook heerlijk shoppen online in de webwinkel van XAN Woman. Sterke kledingmerken waarin je modieus en zelfbewust voor de dag kunt komen, zowel in je vrije tijd als op je werk. Persoonlijke service, aandacht voor jouw wensen en een doordachte inkoop van mooie mode staat voor ons centraal. Mooie kledingmerken zoals Studio Anneloes, Yaya, Co'Couture, JcSophie, Circle of Trust, Lollys laundry, Mos Mosch, slechts een greep uit onze collectie. We hebben ook een speciaal assortiment Premium merken, waaronder Essentiel Antwerp, Closed, Berenice en Birgitte Herskind. Bij XAN Woman hechten we zeker ook aan duurzaamheid. Veel kleding wordt amper gedragen of niet gedragen weer weggegooid. Zo zonde, daarom bieden wij onze klanten, hun gedragen maar nog mooie kledingstukken te verkopen via onze webwinkel. Zo kun je een prachtig modestuk van een mooi merk kopen voor een klein prijsje en krijgt mooie mode een tweede leven! Ook letten wij bij de inkoop op de duurzaamheid van de merken. Naast prachtige dameskleding maken we je outfit graag af met een mooi paar sneakers of laarzen. En helemaal de finishing touch is natuurlijk een bijpassende riem, sjaal of tas. Ook voor gave woonaccessoires kun je bij XAN terecht. De mooie lampen van HK Living zijn een echte eye-catcher in jouw interieur. Kortom, er is veel te zien en te beleven bij XAN Woman, graag verwelkomen we je in 1 van onze XAN winkels in Noord Brabant of online in onze webwinkel.