Kleurverschil

Fijne slipper besteld, snel geleverd, helaas hebben de slippers 2 kleuren

Mooie kleding, veel keuze in kleding en snelle levering.

Veel keuze in kleding. Zowel in maat sls merk en prijs. Snelle levering.

Op tijd geleverd en het was goed verpakt. Heb Xan Womanizers al aanbevolen.

Snel

Snelle service,

Gewoon goed!

Mijn ervaring met XAN Woman is goed. Mooie collectie en de verzending gaat heel snel, vandaag besteld, morgen al in huis.

Goede service!

Snel en duidelijk in communicatie, zeker een aanrader! Gewoon bestellen/bezoeken dus!

Kan beter, niet gewend

Een bestelling online geplaatst en in de winkel opgehaald. Het betreft een afgeprijsd artikel. Ik heb geen mail ontvangen dat de top klaar lag in de winkel. Zelf na een paar dagen de winkel binnengelopen, toen hadden ze me net gemaild ( ik heb de mail -nog steeds- niet ontvangen). Blijkt het artikel lichtblauw te zijn ipv donkerblauw zoals aangegeven op de website en in de factuur aangegeven. Ik kreeg dus een heel andere blauwe kleur mee dan dat op de website was aangegeven. Dit ben ik niet van Xan gewend…

Duidelijke webshop

Snel kunnen vinden wat ik zocht! Leuke merken.

Snelle en correcte levering

Bestelling snel en netjes geleverd

Prima site

Makkelijk shoppen en fijn dat je kan betalen met Klarna

Eenvoudig bestellen en het lag netjes voor me klaar.

Super snelle levering

Goede service snelle levering

Is goed

Ja, leuk om even te kijken wat het najaar wordt

Helemaal goed.

Geweldige service, behulpzaam, snelle levering top!

Er ging iets mis bij het plaatsen van mijn bestelling, toen ik dat ontdekte heb ik een berichtje gestuurd op zondagavond en ik werd direct gebeld maandagochtend en geholpen. De bestelling had ik dinsdag al in huis en was perfect. Geweldige service, mooie mode en hele snelle levering.

Super snelle service

Super snelle service en keurig verpakt!!

Goed!

Na mijn bestelling werd er zeer snel gereageerd en gebeld dat mijn bestelling klaar stond.

Gemakkelijk en vlot

Gemakkelijk en vlot.

makkelijk te bestellen snel ontvangen.

ik had eerst gebeld met een winkel voor een vraag. daarna het artikel besteld. snel ontvangen en gekregen wat ik verwachtte

Leuk ingepakt en snelle levering

Prettig

Super goed

Levering heel snel

Fijn gegaan, goed contact, netjes verpakt, helemaal goed. Een aanrader.

Blij!

Snelle en nette verzending.

Fijne duidelijke webshop!

Gemakkelijk selecteren en filteren. Kreeg keurig een berichtje zodra ik bestelling in de winkel op kon halen.

Verkeerde artikel geleverd

Verkeeede artikel geleverd, naar de winkel in Oss gegaan, Daar mijn pakketje ingeleverd andere werd verstuurd, Geen tegemoetkoming! Normaal fijne winkel.

Sterrebos 11 5344 AL Oss

Over XAN Woman

XAN Woman, toonaangevende damesmode met vier fysieke winkels in Oss, Uden, Rosmalen en 's-Hertogenbosch. Natuurlijk kun je ook heerlijk shoppen online in de webwinkel van XAN Woman. Sterke kledingmerken waarin je modieus en zelfbewust voor de dag kunt komen, zowel in je vrije tijd als op je werk. Persoonlijke service, aandacht voor jouw wensen en een doordachte inkoop van mooie mode staat voor ons centraal. Mooie kledingmerken zoals Studio Anneloes, Yaya, Co'Couture, JcSophie, Circle of Trust, Lollys laundry, Mos Mosch, slechts een greep uit onze collectie. We hebben ook een speciaal assortiment Premium merken, waaronder Essentiel Antwerp, Closed, Berenice en Birgitte Herskind. Bij XAN Woman hechten we zeker ook aan duurzaamheid. Veel kleding wordt amper gedragen of niet gedragen weer weggegooid. Zo zonde, daarom bieden wij onze klanten, hun gedragen maar nog mooie kledingstukken te verkopen via onze webwinkel. Zo kun je een prachtig modestuk van een mooi merk kopen voor een klein prijsje en krijgt mooie mode een tweede leven! Ook letten wij bij de inkoop op de duurzaamheid van de merken. Naast prachtige dameskleding maken we je outfit graag af met een mooi paar sneakers of laarzen. En helemaal de finishing touch is natuurlijk een bijpassende riem, sjaal of tas. Ook voor gave woonaccessoires kun je bij XAN terecht. De mooie lampen van HK Living zijn een echte eye-catcher in jouw interieur. Kortom, er is veel te zien en te beleven bij XAN Woman, graag verwelkomen we je in 1 van onze XAN winkels in Noord Brabant of online in onze webwinkel.