Mooi product maar ontvangen duurde écht heel lang

Mooi product, maar komt pas morgen binnen. Ik had het met een rede besteld en die datum is al voorbij. Ik Had het graag eerder ontvangen. Verder altijd mooie spullen.

Verkeerde artikel

Prima op tijd geleverd, helaas het verkeerde product ontvangen waardoor ik geen cadeau had voor mijn dochter haar verjaardag. Ik wacht nu al 2 dagen op een reactie met een oplossing.

Vlotte communicatie en super product

Ik kocht een meditatiekussen en de aankoop liep niet vlekkenloos door wat problemen bij de logistieke partner, maar dit werd onmiddellijk opgenomen door the Spirit Junkies en ik ben super tevreden van mijn product! Nogmaals bedankt!

Altijd magisch

Het is gewoon leuk om spirituele snuisterijtjes te kopen bij the Spirit Junkies. Gek ook op de cadeauverpakking die maakt het altijd weer magisch!

Wat een prachtig beeldje en zo krachtig. Dank voor de snelle verzending.

Hartverwarmend!

Normaal schrijf ik geen reviews, maar wat werd ik vrolijk van dit pakketje wat ik ontving! Heb voor mijn kids de “schatkaarten” besteld ( die prachtig geïllustreerd zijn ) en wat edelstenen waaronder het edelstenen doosje voor sterrenbeeld Ram. Het grote cadeau pakket wat ik er extra bij besteld heb gaat gebruikt worden om al mijn zoons edelstenen in te kunnen bewaren, echt super mooi. Enige wat jammer was dat ik 2 losse edelstenen had besteld, een voor m’n zoon en een voor m’n dochter maar ze zaten samen in een zakje ( die overigens heel leuk was, vandaar dat het jammer is dat ik ze niet beide in een zakje kan geven Een pakketje vol liefde, bij iedere edelsteen een mooi kaartje met de werking. Ook kreeg ik er wat leuke kaarten cadeau bij, super leuk! Kortom, jullie gaan zeker vaker een bestelling van mij voorbij zien komen. Keep up the good work!

Prachtige spullen en supersnel geleverd

Ontzettend blij ben ik met mijn spulletjes van the Spirit Junkies. Ze verkopen mooie dingen en de levering is heel snel. Daarnaast wordt het mooi ingepakt en zitten er altijd kaartjes met mooie teksten bij. Echt een aanrader.

Snel en netjes

Snel geleverd. Mooi product! Leuk het armbandje en kaartje erbij. Ik ga zeker vaker bestellen!

Kortingscode nooit ontvangen

Mijn bestelling is vlot en goed verwerkt. Ik had alleen graag gebruik gemaakt van de 10% nieuwe klanten korting. Het lukte niet deze te ontvangen, hierover gemaild maar geen reactie ontvangen. Jammer, nu toch besteld omdat het een cadeau voor mijn dochter was.

Bedankt lieve soulsisters!

Mijn bestelling is een gift aan een uitvaartverzorgster. Zij is voor ons een grote steun en toeverlaat geweest tijdens het rouwproces + regelen van de uitvaart, van een stilgeboren baby van 37 wkn, van mijn zusje. Het kaartje met de tekst die jullie erbij hebben gedaan is zo toepasselijk. Vooral de zin “ieder afscheid zal mij liefde in overvloed geven”. Ga door met jullie mooie lichtwerk!

Beste spirituele webshop die er is

Al mijn bestellingen bij Spirit Junkies worden met zorg verwerkt. Je krijgt veel mails qua updates over je bestelling, erg fijn en separaat een factuur. De verpakking is mooi en vaak zit er nog een verrassing bij. Dit maal bij een ketting ook een steentje cadeau gekregen en twee mooie kaartjes. Liefde zit erin en daarom bestel ik graag bij hen!

Mooie webshop <3

Mooi vormgegeven webshop met heel veel betekenisvolle producten! Er is duidelijk veel zorg gegeven aan ieder artikel. Ik kom hier vaker terug, sowieso

Snelle levering en leuke attentie

Het is altijd leuk om wat te bestellen bij The Spirit Junkies, want ze sturen altijd een leuke attentie met de bestelling mee. Namelijk een kaartje van de Spirit Cards. En daarbij leveren ze altijd snel, hebben ze de bestelling goed verpakt en de kristallen/edelstenen verpakken ze in een mooi zakje van stof. Kortom erg fijne webshop!

Makkelijk bestellen, snelle levering

Mooie producten in de webshop, makkelijk te bestellen en zo snel mogelijk geleverd. Erg fijn allemaal!

De looks van het pakket straalt!

Een super mooie steen op standaard besteld. Wat hebben jullie het schattig ingepakt, dit geeft zo leuk aan diegene die jarig is + het scheelt mij weer cadeau papier ;p Ik ben zeer tevreden en ik weet nu al dat de jarige het een TOP cadeau gaat vinden. Bedankt ! X

Fijne, uitgebreide website. Ik heb van alles besteld; zoutsteen lamp, maansteen ketting (die overigens in een prachtig doosje kwam), rozenkwarts roller en geurolie voor mijn diffuser (die ik al had van ze) En ik kon kiezen uit een cadeau en na het bestellen zag ik dat ik het verkeerd had gedaan > gemaild en meteen opgelost. Ik ben zeer tevreden. Alles goed verpakt en sommige producten zaten in een mooi zakje. Het voelde echt als een cadeautje. En er zat ook nog een prachtig kaartje bij met een hele mooie tekst. Die heb ik opgehangen. Dank. Ik geniet van jullie mooie spullen. Liefs

Prachtig pakketje ontvangen

De bestelling was heel netjes en met zorg ingepakt. Daarnaast was de levertijd heel kort en kreeg ik er gratis wat bij. De producten zijn erg mooi en ik ben er dan ook heel blij mee.

Gewoon prachtig!

Zo blij met mijn bestelling van de kristallen en de spirit cards. Ze zijn beiden gewoon prachtig. De kristallen passen perfect bij wat ik nu nodig heb! Bedankt!

Snelle levering en prachtig verpakt

2 cadeautjes gekocht voor vriendinnen en dat was een hele goede keuze. De armbandjes zitten hartstikke mooi verpakt, het wordt een feestje om het te gaan geven. Ik had alleen gehoopt dat het iets sneller geleverd zou zijn (ik had het graag op een bepaalde gelegenheid willen geven die pas last minute bekent was). Op de website staat dat indien je op een werkdag besteld, het er de volgende dag is. Ik heb op zondag besteld en het was er helaas pas op donderdag. Helaas, maar des al niet te min zal ik hier een volgende keer zeker weer (tijdig) bestellen.

Prachtig, super blij mee.

Wat een mooie spulletjes heb ik ontvangen. En hoe leuk dat ik er een cadeautje bij kreeg vanwege het besteden van een bepaald bedrag. Bij ontvangen van de levering bleek een Amethist engeltje te zijn gebroken. Arme engel. Dit doorgegeven per email en binnen 2 dagen ontving ik al een nieuwe thuis. Hele fijne service, een snelle vriendelijke reactie. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeker vaker bij jullie zal gaan bestellen!

mooie edelstenen

Wederom weer mooie stenen ontvangen! Echt een aanrader om je als je niet in de buurt van de winkel woont je stenen online te kopen. Net zo mooi als op de foto.

Fijne service

Een verkeerde kleur geleverd gekregen en een dag later was mijn juiste product binnen !

Met passie

Aandacht & zorgvuldigheid & bijzondere cadeaus in combinatie met een portie passie !

Super en helder.

Alles zoals afgesproken, keurig en leuk verpakt. Zeer zeer tevreden over het product en de beschrijving erbij.

Mooi verzorgd

De bestelling ziet er echt heel mooi verzorgd uit. Echt heel leuk om te geven en te krijgen.

Over the Spirit Junkies

Deze 2 Spirit Junkies bundelen hun krachten, liefde en creativiteit om spirituele mindfull ondernemers te verbinden met vrouwen die meer vanuit hun zielsmissie willen gaan leven. Met deze werkwijze willen ze het taboe naar de spirituele wereld verkleinen. Ze bieden authentieke producten aan die dit proces ondersteunen.