Heel blij

Het product is precies als omschreven. Netjes verpakt met inspirerend kaartje erbij en snel geleverd. Ik ben helemaal blij met de krachtige rozenkwarts buste.

Super snelle service

Via de herhaaldelijke mail zag ik waar ik al een poosje nieuwsgierig naar was in de uitverkoop. En als echte Hollandse vind ik een experiment dat kan slagen of niet leuker om te kopen in de sale. Nu dus. En het is een geslaagd experiment.

Prachtige spullen, snelle levering

Ik hou van de magic spullen van the Spirit Junkies. ❤️

Fijne webshop en snel geleverd.

Groot assortiment producten en vriendelijke medewerkers die graag advies geven bij vragen. Mijn bestelling werd netjes de volgende dag geleverd.

Prachtig producten!

Ik heb al meerdere keer verschillende items van the Spirit Junkies besteld. Het is mijn “go-to-site” geworden als ik een cadeautje voor iemand moet kopen. Elke keer met heel veel liefde en aandacht ingepakt en nogal belangrijk, snel geleverd!!! De laatste keer een zacht roze diffuser voor mijzelf besteld. Die gebruiken we dagelijks. Nog steeds erg blij mee!

Bedankt lieve Anita, we love to be your GO-TO! Liefs Imke & Floortje

Prachtige en inspirerende kaarten sets

Voor mijzelf heb ik een set Spirit Animal Carla gekocht. Prachtig geïllustreerd, mooie kwaliteit papier en handig opbergdoosje. Mijn nichtje die wat last heeft van faalangst heb ik blij gemaakt met een setje Schat Kaarten voor kinderen, ook al zo mooi en een goede aanzet om over gevoelens te praten. Super mooie cadeaus, voor jezelf of een dierbaar persoon.

Bedankt Claire, wat leuk om te horen dat deze kaarten een hulp zijn voor haar! Liefs van ons

Over the Spirit Junkies

Deze 2 Spirit Junkies bundelen hun krachten, liefde en creativiteit om spirituele mindfull ondernemers te verbinden met vrouwen die meer vanuit hun zielsmissie willen gaan leven. Met deze werkwijze willen ze het taboe naar de spirituele wereld verkleinen. Ze bieden authentieke producten aan die dit proces ondersteunen.