De mooie producten zijn zorgvuldig in gepakt en mooie kaartjes erbij met informatie van de stenen.Alles netjes volgens afspraak geleverd en steeds een update wanneer het wordt geleverd.

Super goed en verassend snel

Heel fijn en puur bedrijf. Goed bereikbaar en goede service.

Prachtig product voor een keurige prijs!

Ik heb een hele mooie stenen besteld, de service is geweldig! Prachtige mensen die een prachtig product adverteerden. Zeker de moeite waard geweldige producten voor een klein bedrag!

Helaas is de winkel niet in mijn buurt. Maar de stenen en artikelen zijn van zeer goede kwaliteit. Echt de moeite waard om online te bestellen. Jammer dat de instagram-pagina van het bedrijf niet te vinden is. Wilde een IG-live terug kijken met Cosmic Life maar niet te vinden :-(

Service en product Super!

Mijn bestellingen bij The Spirit Junkies zijn altijd boven verwachting geweest. De producten zijn prachtig en van goede kwaliteit, de service is top en de communicatie naar de klant is ook goed. Dit is tot nu toe mijn favoriete spirituele webshop!

Niet zoals de afbeelding

Helaas hebben we maar één steen ontvnge, terwijl er op de afbeelding een doosje met 3 stenen staat. Doosje zat er overigens ook niet bij. In de advertentie staat ook niet dat t om één steen gaat. Retourneren kost net zoveel als de steen zelf. Ik weet nog niet of ik hier volgende keer weer wat ga bestellen.

Beste Roalt, bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer dat je er zo over denkt. Als je de tekst onder het product had gelezen had je precies gelezen wat er bij de bestelling zit. https://thespiritjunkies.nl/product/malachiet-s/. Wij zijn duidelijk en transparant. Als je niet tevreden bent is de klantenservice ook altijd nog een optie. In liefde, The Spirit Junkies.

Met aandacht ingepakt

Erg snelle levering. Had een steen op een sokkeltje besteld en was met zorg verpakt. Mooi item ook van mooie kwaliteit.

Meer dan geweldig

Onwijs snelle levering en zo super leuk ingepakt! Je ziet dat er liefde en aandacht aan besteed is en dit maakt het extra leuk. Zoals altijd mega blij met de prachtige stenen.

Winkel vol fijne spullen en als je iets online besteld, word er geluisterd naar voorkeur kleur van steen.

Love it! Vanaf nu mijn favoriete online store.

Ik kijk al bijna twee jaar af en toe op de website, met het voornemen om wat spulletjes te kopen. Nu pas verhuisd en een roerige tijd in mijn leven, dus besloten een paar items te kopen voor mijn nieuwe plekje en voor en om mezelf wat te verwennen. Behalve dat de items prachtig en intentioneel zijn, voelde ik de zorg en liefde vanaf het moment dat ik had besteld (eigenlijk zelfs al bij het lezen van de productbeschrijvingen), tot en met (en voorbij) het moment dat ik ze hier in huis uitpakte. De briefjes, de verpakkingen, de kwaliteit van de spullen, de betekenis en intentie die ze symboliseren en de zorg die eraf druipt! GE-WE-LDIG!!! Precies wat ik nodig had op dit moment. Enorm positieve toevoeging aan de energie in mijn huis en het briefje dat mee kwam, raakte me ook enorm. Klinkt misschien gek, maar voelde alsof het echt voor mij persoonlijk was bedoeld. Heel mooi. :) Dank jullie wel! Ik zal zeker regelmatig mezelf, mijn zoontje (en anderen) verwennen met een mooi cadeautje van jullie webshop!

Wow wat super lief! Dank voor je tijd! In liefde Floortje

zeer tevreden over de bestelling en website!

Er wordt op een fijne manier gecommuniceerd en geïnformeerd waarvan je direct gaat stralen.

Bedankt stralende man! Liefs van ons

Super goed!

Mijn bestelling was niet juist aangekomen. Hier had ik een mail over geschreven en de bestelling werd meteen opnieuw verstuurd. Heel leuk doosje ontvangen met een kaartje en een lieve boodschap! Zeer tevreden!

Mijn artikel stond niet meer op de site dus ze hebben gekeken of er nog 1 in de winkel stond en dat was het geval! Kreeg hem met de korting van de site nog en het is snel verstuurd. Goed contact gehad en het blijft altijd echt een cadeautje om uit te pakken!!

Heel blij

Het product is precies als omschreven. Netjes verpakt met inspirerend kaartje erbij en snel geleverd. Ik ben helemaal blij met de krachtige rozenkwarts buste.

Super snelle service

Via de herhaaldelijke mail zag ik waar ik al een poosje nieuwsgierig naar was in de uitverkoop. En als echte Hollandse vind ik een experiment dat kan slagen of niet leuker om te kopen in de sale. Nu dus. En het is een geslaagd experiment.

Prachtige spullen, snelle levering

Ik hou van de magic spullen van the Spirit Junkies. ❤️

Fijne webshop en snel geleverd.

Groot assortiment producten en vriendelijke medewerkers die graag advies geven bij vragen. Mijn bestelling werd netjes de volgende dag geleverd.

Prachtig producten!

Ik heb al meerdere keer verschillende items van the Spirit Junkies besteld. Het is mijn “go-to-site” geworden als ik een cadeautje voor iemand moet kopen. Elke keer met heel veel liefde en aandacht ingepakt en nogal belangrijk, snel geleverd!!! De laatste keer een zacht roze diffuser voor mijzelf besteld. Die gebruiken we dagelijks. Nog steeds erg blij mee!

Bedankt lieve Anita, we love to be your GO-TO! Liefs Imke & Floortje

Prachtige en inspirerende kaarten sets

Voor mijzelf heb ik een set Spirit Animal Carla gekocht. Prachtig geïllustreerd, mooie kwaliteit papier en handig opbergdoosje. Mijn nichtje die wat last heeft van faalangst heb ik blij gemaakt met een setje Schat Kaarten voor kinderen, ook al zo mooi en een goede aanzet om over gevoelens te praten. Super mooie cadeaus, voor jezelf of een dierbaar persoon.

Bedankt Claire, wat leuk om te horen dat deze kaarten een hulp zijn voor haar! Liefs van ons

Over the Spirit Junkies

Deze 2 Spirit Junkies bundelen hun krachten, liefde en creativiteit om spirituele mindfull ondernemers te verbinden met vrouwen die meer vanuit hun zielsmissie willen gaan leven. Met deze werkwijze willen ze het taboe naar de spirituele wereld verkleinen. Ze bieden authentieke producten aan die dit proces ondersteunen.