Schandalig!

Het kerstpakket met wijnen dat ik in december heb besteld heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik heb zéker 6-8 keer gemaild met deze firma en steeds wordt mij gezegd dat de eigenaar, ene Walter contact met mij gaat opnemen. Helaas na inmiddels 6(!!!) weken en meerdere reminders van zn werknemers heb ik nog steeds niets vernomen. Walter heeft klanttevredenheid niet zo hoog in het vaandel staan. Schandalig gewoon!

Heerlijke wijn, toffe labels en met een positieve nasmaak.

Wijn is heerlijk en de klantenservice top!

I never received my order

I ordered a six bottle box and never received my order. This is the worst experience I ever had! I also did not get my money back - and customer service does not react either.

Top concept!

Super leuk om kado te doen. Geweldige etiketten en een fantastisch concept

Goede en persoonlijke service

Voor een kleine order toch fijn en persoonlijk contact. Absoluut een aanbeveling!

Prettig contact, mooi product, goed doel

Mooi om deze wijnen cadeau te geven en tegelijkertijd zoveel schoon drinkwater te doneren! Rode wijn is soepel, witte nog niet geproefd.

Super initatief, prima wijnen & met goede missie!

Heerlijke wijn, met super goede missie! wat ons betreft een winner!

Prima wijn

Lekkere wijn en snel geleverd. Mooi doel ook! Alleen het adres invoeren ging wat lastig. Ik heb toch een heel normaal adres in Nederland, maar het systeem weigerde het naar mij te versturen. Toen ik mijn huisnummer bij toevoegingen deed ging het ineens wel.

Goede wijn, goede prijs, goed doel

Er zat een fles in mijn kerstpakket. Die smaakte erg goed. Dus gelijk een doosje besteld. Snel geleverd. Een zeer goed wijn voor deze prijs.

Beste Martin, Wat GOOD om te horen dat de wijn in de smaak is gevallen! Bedankt voor je mooie beoordeling. Groet, The Good Wine

Ik heb nog steeds geen wijn ontvangen

Er was een probleem met het distributiecentrum kreeg ik vlak voor kerst te horen. Alle begrip. Kerst. hectische tijden. Maar ik ben zo langzamerhand wel benieuwd hoe die wijn smaakt. Want het doel vind i top, dus als die wijn ook lekker is > dan bestel ik wel meer!

Beste Annemarijn, Erg vervelend om te horen dat de bezorging niet goed is verlopen. Dit is niet de service die wij en onze partner nastreven. Vanwege de drukte bij onze logistieke partner was dit ook nog niet bij ons bekend gemaakt, na het zien van dit bericht hebben we meteen actie ondernomen door een nieuwe doos op te sturen. Gelukkig is de nieuwe zending de volgende dag goed aangekomen. Excuses voor de vertraging. Mocht er in het vervolg vragen of problemen zijn, dan kunt u het beste even contact met ons opnemen via [email protected]. Geniet van de wijnen. Groet, The Good Wine

Keurige & snelle levering

Met de Kerst & oud & nieuw met veel vrienden een goed glas Good Wine gedronken. Zowel wit als rood smaken top en de dag erna geen hoofdpijn ( ook wel belangrijk) Wij gaan deze wijnen zeker schenken op onze HANZESTEDENSLOEPEN.nl Op naar de volgende bestelling Groet

Beste Kiki, Wat GOOD om te horen dat de wijnen in de smaak zijn gevallen! Bedankt voor je mooie beoordeling. Groet, The Good Wine

Heerlijke wijn voor een goed doel!

Fantastische service vanuit the goodwine toen mijn bestelling tijdens het transport beschadigde. De flessen zien er super leuk uit en de wijn is echt lekker! Ik vind het super om bedrijven te steunen die ook nog eens een positieve impact hebben op de wereld en als de kwaliteit ook nog eens goed is dan is het echt een win win!

Ik word er blij van!

Super mooi bedrijf die voor duidelijke dingen staat en daar fijn over communiceert. En dan komen er zulke mooie producten uit! De manier waarop het verpakt is is top en leuke speelse teksten. Ik geef de wijnen graag cadeau aan vrienden waar ik blijf eten en iedereen is dan ook zeer te spreken over de smaken van de wijn.

De sauvignon blanc is top!

Heerlijke wijn met een gigantisch mooi project!

Super product!

Heel tevreden met de wijn! Alleen wat minder met de vervoerder Budbee. Al meerdere keren meegemaakt dat er iets stuk/kwijt was helaas. Maar dat doet niet af aan jullie bedrijf.

heerlijk en ook nog goed doel!

De wijnen zijn beide ontzettend lekker. En dan is het ook nog goed voor anderen, wat het een heel mooi product maakt. Ik vind de etiketten tenslotte ook heel leuk!

Erg goed, zeer mooi concept en heerlijke wijn!

De initiatiefnemers zijn erin geslaagd om een heerlijke 'biologische' wijn op de markt te brengen. Naast dat iedere wijnliefhebber deze gedronken moet hebben steun je ook nog eens een fantastisch project om schoondrinkwater te doneren aan communities in Afrika.

Absolute aanrader!!

De heren van The Good Wine weten absoluut wat ze doen! Heerlijke wijn, top service en dan ook nog eens water doneren. Wauw! Ik ga absoluut vaker bestellen en mijn vrienden en familie zullen volgen ;-)! Liefs!

Hi Emma, Wauw, hier worden we blij van zeg! Super bedankt voor je review en tot snel in onze shop! Liefs, The Good Wine

Lekker knapperig en fris

Heerlijke wijn voor een warme zomer avond. Lekker knapperig en fris. Leuk etiket. En fijn van dat water.

Hi Carmen, Dankje voor je mooie review, dat is nog eens lekker de week beginnen!! Liefs, The Good Wine

Good service, good wine ;-)

Snelle levering, energieneutraal met Budbee, Hele leuke etiketten en lekkere wijn (ik heb de sauvignon besteld). En dan ook nog per fles 750 liter drinkwater voor water Afrika. Allemaal Good dus.

Hi Ina, Wauw, dit is waar we het voor doen :) Geniet van onze (h)eerlijke wijn! Liefs, The Good Wine

Wat een heerlijke wijn!

Perfecte sauvignon! Fris en bevat een klein zuurtje, super gaaf dat er een goed doel aan wordt gekoppeld, toch goed gevoel dat je zoveel water doneert bij elke slok wijn!

Hi Emile, Yes hier worden we blij van! Dit geeft ons ook een goed gevoel! Geniet ervan! Liefs, The Good Wine

Fantastisch concept, heerlijke wijn!

Wat een prachtig initatief en wat een heerlijke wijnen! Zeer aan te bevelen!

Hi Rutger, Wat fijn om te horen! Geniet van de (h)eerlijke wijn! Liefs, The Good Wine

Goed!

Ik heb de wijnen nog in de kast liggen voor een speciale gelegenheid. Snelle service en bezorging.

Hi Lilly, Geweldig, geniet ervan! Liefs, The Good Wine

Heerlijk wijntje , enige fles !

Hele leuke flessen met daarin een heerlijk soepel wijntje ! Voor herhaling vatbaar !

Hi Amber, Super leuk om te horen, hier worden we blij van! Liefs, The Good Wine

Snelle levering, prachtige flessen

We hebben nog niet geproefd! Even geduld graag!!

Hi Hermien, Oeps, we waren te snel :) Hopelijk kan je binnenkort genieten van ons (h)eerlijke wijntje. Alvast cheers ! Liefs, The Good Wine

Over The Good Wine

YES! Lekkere wijn die ook nog eens bijdraagt aan wat belangrijk is: een eerlijke wereld voor iedereen. In samenwerking met The Good Roll Foundation & Made Blue doneren wij per verkochte fles 750 liter schoon drinkwater aan communities in Afrika. Bovendien is onze wijn vegan, 100% biologisch & hartstikke lekker... Daarom zijn wij The Good Wine, goed voor jou en voor een ander!