Snelle levering en een heerlijke wijn!

Ik heb voor de eerste keer deze wijn besteld, en wij hebben ervan genoten. Ook leuke etiketten op de flessen. Leuk idee voor een relatiegeschenk.

Hi Arnold, Leuk zijn onze etiketten he?! We zijn er ook erg blij mee, volgend oogst jaar komen er weer leuke nieuwe bij! Als je het ons vraagt is het een heel GOOD relatiegeschenk, iets goed doen voor de wereld in combinatie met lekker wijn maakt het helemaal (h)eerlijk toch?! Liefs, The Good Wine

Makkelijk wijntje

Heerlijke goed drinkende wijn Voor herhaling vatbaar

Hi Arianne, Wat leuk om te horen, hier worden we uiteraard blij van! Hopelijk tot snel! Liefs, The Good Wine

Goed om te drinken

Fijne smaak, heel fris. Een aanrader om te drinken!

Hi Marja, Wat een leuke review, we zijn blij dat je de wijn lekker vindt! Hopelijk tot snel! Liefs, The Good Wine

Heerlijke frisse wijn

Een heerlijke frisse wijn , voor herhaling vatbaar .

Hi Rentia, Hier worden we blij van!! Hopelijk tot snel! Liefs, The Good Wine

Wel oké

Best wel lekkere wijn en vooral het goede doel spreekt me aan

Hi Marian, Wij zijn ook zo blij met onze samenwerking met Made Blue. Niks zo mooi als de wereld beter maken met het nuttigen van een (h)eerlijk wijntje toch?! Liefs, The Good Wine

Lekkere wijn met een goed doel!

Heerlijk wijntje met een mooi doel. Levering ging helaas niet goed, moest een paar dagen wachten ipv levering de volgende dag

Hi Anoek, Wat fijn dat de wijn goed bevallen is. Dat de levering niet goed is gegaan zijn wij niet blij mee. Helaas hebben onze partners wat vertragingen, wij blijven in ieder geval ons best doen! Hopelijk gaat het de volgende keer wel zoals beloofd! Liefs, The Good Wine

Yes een nieuwe favoriet

Gekocht vanwege de leuke teksten op het etiket. En als aanvulling in mijn wijnpaal. En heel eerlijk niet verwacht dat de cheeky sauvignon zo lekker zou zijn!! Drinkt lekker makkelijk weg. Geen vervelende nasmaak. Ieder glas vraagt naar een volgende. En hoe mooi is het dan dat bij het aanschaffen van deze wijn je ook nog aan iets heel moois bijdraagt. Schoon drinkwater.

Hi Marinda, Wat leuk dat onze wijnen in je wijnpaal hangen, als je ons een foto wilt sturen mag dat altijd, zijn benieuwd hoe het eruit ziet! En de wijn is lekker he?! We hebben er alles aan gedaan om een (h)eerlijke wijn te maken. Liefs, The Good Wine

De wijn was enorm lekker fris en volgende dag ook geen last van hoofdpijn. 1 van de beste wijnen die ik heb gedronken.

Hi Victor, Wat super leuk om te horen! En geen hoofdpijn krijgen van wijn is altijd GOOD!! Hopelijk zien we je snel weer op onze website. Liefs, The Good Wine

Geweldig concept!

Wat een goed initiatief!

Lekkere wijn!

En ook nog 750 liter schoon drink water gesponsord

Wat fijn om te horen, samen maken we de wereld een stukje beter (en leuker)..!! Salut, The Good Wine

Flevolaan 60 1382 JZ Weesp

+31 (0)6 19 87 25 38

Over The Good Wine

YES! Lekkere wijn die ook nog eens bijdraagt aan wat belangrijk is: een eerlijke wereld voor iedereen. In samenwerking met The Good Roll Foundation & Made Blue doneren wij per verkochte fles 750 liter schoon drinkwater aan communities in Afrika. Bovendien is onze wijn vegan, 100% biologisch & hartstikke lekker... Daarom zijn wij The Good Wine, goed voor jou en voor een ander!