ok

Hoi, Het doet me goed om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met ons!πŸŽ‰ Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Makkelijk bestellen, maar leveren duurt lang

De beloofde track & trace, die bij de bestelbevestiging zou zitten komt pas een paar dagen later. De levering duurt daarna opvallend lang. Maar het komt goed.

Hoi, Het spijt me om te lezen dat je de tracking niet meteen hebt ontvangen zoals gepland! πŸ˜₯ Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice als er iets is dat we nu kunnen doen om de zaken recht te zetten, en verwijs naar mij - dan zal ik de zaak persoonlijk afhandelen. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

goed en betrouwbaar

goede hulp met helpdesk snele levering ondanks slechte weer bij hun

Hoi, Het doet me goed om te horen dat je over het algemeen een goede ervaring hebt gehad tijdens het winkelen bij ons! πŸ₯³ Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Snel geleverd en prima kwaliteit.

Hoi, Wat fijn om te horen dat alles soepel is verlopen en dat onze service aan je verwachtingen voldeed. ❀️ Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Goede service mooie producten

Wij hadden de adventkalender gekocht. Het product is snel verzonden en we werden tijdens het transport goed op de hoogte gehouden. De kalender is super mooi verpakt en er zitten leuke verrassingen in. Een aanrader!

Hoi, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en de adventskalender! 🌟 We streven ernaar om bestellingen snel en zorgvuldig te verzenden, en het doet ons goed te weten dat je goed op de hoogte werd gehouden tijdens het transport. Fijn dat de kalender mooi verpakt is en dat de verrassingen in de smaak vallen! Bedankt voor de aanbeveling, we waarderen het echt. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Slechte klantenservice!!

Ik heb een artikel online besteld in de webshop. Helaas kwam dit artikel in een heel stoffig pakketje en de inhoud van het doosje waar het artikel in zat was niet verpakt in een verpakking. Lag open en bloot. Via de klantenservice geen duidelijk antwoord gekregen waarom dit is gebeurd en het ergste geen excuus of een ander artikel gekregen. Heel jammer dat ik hier wat heb gekocht.

Hoi, Het spijt me om te horen dat je jouw pakket op deze manier hebt ontvangen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice en verwijs rechtstreeks naar mij. Dan zorg ik ervoor dat we dit meteen voor je in orde maken! 🀞🏻 Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Altijd goed bij Sinful, nog nooit problemen gehad!

Hoi, Wat fijn om te horen dat alles altijd goed is bij Sinful en dat je nog nooit problemen hebt gehad! 🌟 We waarderen je positieve feedback en staan altijd klaar om te helpen als dat ooit nodig is. Bedankt voor het vertrouwen! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

Slecht

Tot op heden nog steeds mijn pakket niet ontvangen! 29 december besteld en ik krijg alleen te horen dat ik geduld moet hebben maar ze vertellen mij niet waar mijn pakket zich bevindt. Heel jammer dit..waarschijnlijk kan ik fluiten na mijn geld

Hoi, Het spijt me zeer om te horen dat je tot op heden je pakket nog niet hebt ontvangen en dat de communicatie hierover tekortschiet. Dat is zeker frustrerend. Excuseer als dit ongemak heeft veroorzaakt. Zou je alsjeblieft je bestelgegevens willen delen via onze klantenservice? Dan gaan we direct voor je aan de slag om dit op te lossen en je meer duidelijkheid te geven. We waarderen je geduld. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Pakketje nog steeds niet ontvangen

Vertraging van pakketje omdat het uit het buitenland moet komen?

Hoi, Het spijt me om te horen dat je pakketje vertraging heeft en nog niet is aangekomen. Begrijpelijk dat dit frustrerend is. Zou je alsjeblieft je bestelgegevens willen delen met onze klantenservice? Dan gaan we direct voor je uitzoeken waar je pakket zich bevindt en wat de oorzaak van de vertraging is. We staan klaar om je te helpen. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Overzichtelijkwebsite en snelle service

Lekker snel niet te duur goede prijs kwaliteits producten

Hoi, Wat fijn om te horen dat je onze website overzichtelijk vindt en dat je tevreden bent over de snelle service! πŸš€ We streven ernaar om kwaliteitsproducten aan te bieden tegen een goede prijs, en het doet ons goed te weten dat dit gewaardeerd wordt. Bedankt voor je positieve feedback! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Top service!

Er ging iets mis met de verzending bij de vervoerder, maar dat werd zeer goed opgelost. Top service!

Hoi, Oh nee, het spijt me om te horen dat er iets misging met de verzending, maar het is geweldig dat het probleem goed is opgelost! 🌟 We streven naar top service en het is fijn te weten dat we je tevreden hebben kunnen stellen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Van bestelling tot levering : top !

De site wijst zich vanzelf . De bestelling is zo gedaan. Makkelijk, betaalbaar en nu ik het ontvangen heb : prima ! Mooi !

Hoi, Wat geweldig om te horen dat de site zich vanzelf wijst en dat de bestelling zo gemakkelijk verliep! 😊 We streven naar een eenvoudige en betaalbare ervaring, en het doet ons goed te weten dat je tevreden bent met wat je hebt ontvangen. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Prettige ervaring met klantenservice, goede betrouwbare website en goede niet herkenbare verpakking. Heel tevreden.

Hoi, Wat fijn om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze klantenservice en dat onze website betrouwbaar is! 😊 We besteden ook zorg aan discrete verpakkingen, dus het is goed te weten dat je tevreden bent. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Snel & goeie service

Mijn bestelling werd snel verwerkt en geleverd. En voldoet aan de omschrijving en verwachtingen. Fijn.

Hoi, Wat goed om te horen dat je bestelling snel verwerkt en geleverd werd, en dat het voldoet aan de omschrijving en verwachtingen! 🚚 We streven naar efficiënte service, en het is geweldig dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

panty

verkeerde maat ontvangen. na melding werd het order bedrag meteen terug gestort. snelle en nette afhandeling.

Hoi, Het spijt me dat je de verkeerde maat hebt ontvangen, maar fijn om te horen dat na de melding het orderbedrag meteen is teruggestort. πŸ”„ We waarderen je begrip en zijn blij dat we het probleem snel en netjes hebben kunnen afhandelen. Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Leuke collecties

Kwaliteit speeltjes en betrouwbare service!

Hoi, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze speeltjes en onze betrouwbare service! 😊 We streven ernaar om hoogwaardige producten en een goede service te bieden. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of vragen hebt, staan we voor je klaar! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

What you see is what you get

Product is precies zoals op de afbeeldingen. Pakketje wordt netjes afgeleverd in een neutrale verpakking.

Hoi, Wat fijn om te horen dat het product precies overeenkomt met de afbeeldingen en dat het pakketje netjes wordt afgeleverd in een neutrale verpakking! πŸ“¦ We besteden zorg aan discrete leveringen, en het is geweldig dat je tevreden bent. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Iets langere levertijd maar netjes bezorgd en prima producten.

Hoi, Bedankt voor je begrip, ondanks de iets langere levertijd. Fijn om te horen dat het pakketje netjes is bezorgd en dat je tevreden bent met de producten! 🚚 We doen ons best om een goede service te bieden. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, laat het ons gerust weten! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Goed en discreet geleverd!

Goed en discreet geleverd!

Hoi, Wat fijn om te horen dat je bestelling goed en discreet is geleverd! πŸ“¦ We besteden veel aandacht aan een discrete service, en het is geweldig dat dit gewaardeerd wordt. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Zeker aan te bevelen

Snel binnen. En een heel verraste en blije partner.

Hoi, Wat geweldig om te horen dat de bestelling snel is binnengekomen en dat je partner verrast en blij is! 🎁 We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een positieve ervaring. Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Bestelling en verzending dik in orde, retourbedrag ontvangen diep triest!

Ik heb bij Sinful een artikel besteld, dat inderdaad met enkele dagen thuis was. Helaas is de maatvoering niet goed en op de website zijn geen goede alternatieven te vinden. Ik stuur het artikel retour, dat proces is al lichtelijk ingewikkeld ten opzichte van andere webwinkels. Er wordt vermeld dat terugstorting van de aankoopkosten 2 Γ‘ 3 weken kan duren. Ik ben nu 6 weken verder en heb nog geen euro van de 89,00 terug gezien. Ben bang dat ik door Sinful ge...... ben.

Hoi, Het spijt me om te horen dat je problemen hebt ondervonden met de terugbetaling na het retourneren van het artikel. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden. Excuseer voor het ongemak. Alsjeblieft, neem direct contact op met onze klantenservice met je bestelgegevens, en we zullen dit onmiddellijk voor je nakijken en oplossen. We willen ervoor zorgen dat alles recht wordt gezet. Bedankt voor je begrip. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Snelle levering, betaalbaar en breed assortiment

Alles helemaal maar naar verwachting, en anonieme levering

Hoi, Wat fijn om te horen dat alles helemaal naar verwachting is verlopen en dat je tevreden bent met de anonieme levering! πŸ“¦ We streven ernaar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, laat het ons gerust weten! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

1 van de straps kwam kapot binnen

Doe het pakket open en de draaden hangen er van af

Hoi, Oh nee, het spijt me om te horen dat de draden uit het pakket hangen. Dat is zeker niet de kwaliteit die we willen bieden. Neem alsjeblieft direct contact op met onze klantenservice en we zullen dit onmiddellijk voor je nakijken en oplossen. Excuseer voor het ongemak. Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Product is helemaal volgens verwachting

Product goed verpakt in goede staat aangekomen. Zoals het hoort. Het enig verwarrende bij de bestelling was dat er meerdere firma’s (hoewel aangegeven) betrokken zijn bij de verzending van het pakketje. Dat kan bij een eerste bestelling verwarrend overkomen

Hoi, Fijn om te horen dat het product goed verpakt en in goede staat is aangekomen, zoals het hoort! πŸ“¦ We begrijpen dat het enigszins verwarrend kan zijn als er meerdere firma's bij de verzending betrokken zijn, vooral bij een eerste bestelling. We zullen kijken naar manieren om dit proces duidelijker te communiceren. Bedankt voor je feedback en als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we voor je klaar! Groetjes, Frederik Customer Care Supervisor Sinful

Over Sinful.nl

Iedereen verdient een speels seksleven! Daarom inspireert Sinful sinds 2008 mensen om meer te spelen, meer lief te hebben en intimiteit in het dagelijks leven te verwelkomen. Gedreven door een passie voor seksspeeltjes en het helpen van mensen om heerlijke en leuke momenten te beleven - samen of alleen. De seksspeeltjes van Sinful zijn gemaakt van kwaliteitsmaterialen, makkelijk in gebruik en voorzien van een Deens design. Daarnaast verkopen wij speeltjes en accessoires van bekende merken. In de brede collectie is voor iedereen iets te vinden. Of je nu op zoek bent naar je eerste seksspeeltje of gewoon iets nieuws wilt uitproberen, Sinful heeft het voor je.