colis reçu en bonne êta

colis reçu rapidement et en bonne êta

Un grand merci pour votre super retour ✨ Nous sommes ravis d'apprendre que nos produits ont répondu à vos attentes ! Notre équipe d'achat travaille sans relâche pour dénicher des produits de qualité à des prix abordables. À bientôt ! 💕 Nicolai Service client, Sinful

Exxpérience simple et efficace

Colis rçu estrement rapidement et emballage discret et protecteur . Un plaisir de commandez chez vous .

Un grand merci pour votre super retour ✨ Nous sommes ravis d'apprendre que nos produits ont répondu à vos attentes ! Notre équipe d'achat travaille sans relâche pour dénicher des produits de qualité à des prix abordables. À bientôt ! 💕 Theo Service client, Sinful

Goed product, duidelijke informatie, snelle levering

Eindelijk een goed product gevonden die me geen irritatie geeft, zuinig in gebruik.

Super contente du contact avec le service, livraison rapide, lingerie top

Goed ervaring

Correct geleverd.

Service compétent et rapide

Après avoir commandé un jeu chez vous et jouer à 4 l'ambiance était extraordinaire nous sommes vite monté dans le désir vos jeux belles sociétés

Uitstekend artikel

Snelle levering! Ik ben tevreden over mijn aankoop :-)

Eenvoudig en snel te bestellen, votte levering

Eerste keer besteld en zeer tevreden van de kwaliteit van het product

Amazing!

I'm very satisfied with everything i ordered! I strongly recommend this store!

Drap et taie d'oreiller vinyl

Articles conformes à mes attentes. La qualité semble bien au rdv. Livraison rapide

Goede service en timing

Mijn pakje werd mooi - en discreet - :) volgens afspraak thuis geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Très satisfait comme à chaque achat !!!

Voir ci dessus

Uitmuntend

Leuke aangename webshop met goede deftige uitleg over wat je koopt. Alles ook goed geordend en makkelijk te zoeken ondanks het ruime aanbod (+7000 items). De levering verloopt ook discreet maar duurt wel een paar dagen voor het er is. Maar geduld wordt beloont. Alleen zou het leuk geweest zijn moest je een account kunnen meken, deze optie was er niet. Ondanks dit toch een dikke score van 5 op 5.

Très bon service après vente, envoi rapide

J'ai apprécié le service après-vente et l'aide et l'alignement de prix qu'il m'ont proposé. Mon colis est arrivé rapidement, juste la boite de mes produits étaient un petit peu abimé mais cela n'altéraient en rien le produit donc je ne l'ai pas signalé. Je recommande Sinful et je n'hésiterais pas recommander dès que je serai intéressée par un produit. Merci Sinful :-))

Très contente

Parfait merci

Continuez comme ça! service formidable!

Continuez comme ça! service formidable!

Rapide

La livraison a été rapide, bcp de choix

Zeer goede producten en snelle en discrete levering

Ben zeer tevreden met mijn aankoop ik vind de producten van een zeer goede kwaliteit en aantrekkelijk om te shoppen en de levering gebeurt zeer snel en is goed te volgen Bedankt!

prima spul

prima spul

Locker vide

Je suis venu chercher mon colis et le locker était vide maintenant j ai mon colis qui se promène quelque part avec mon nom sur la boîte

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonne journée à vous, Il s'agit d'une très mauvaise expérience, nous allons bien sûr y remédier afin que vous puissiez recevoir votre colis. Écrivez à notre service clientèle à l'adresse [email protected] pour que nous puissions transformer votre mauvaise expérience en une bonne ! Je pourrai alors rectifier le problème! À très bientôt ! Theo Service client, Sinful

prix raisonnable

grand choix a bon prix

Un grand merci pour votre super retour ✨ Nous sommes ravis d'apprendre que nos produits ont répondu à vos attentes ! Notre équipe d'achat travaille sans relâche pour dénicher des produits de qualité à des prix abordables. À très bientôt ! 💕 Josefin Service client, Sinful

Vlot afgehandeld

Goeie webwinkel: Alles vlot geleverd, vriendelijke klantendienst, kan moeilijk beter!

Bedankt voor deze geweldige review ⭐ Wat fijn om te horen dat je pakket snel werd bezorgd⚡ Ik hoop dat je enorm geniet van je aankoop. Fijne dag nog toegewenst! 😊 Josefin Klantenservice, Sinful

correct

fijn

Geweldig om te lezen dat je het pakket snel hebt ontvangen en onze producten aan al je verwachtingen voldoen. Ik wens je veel plezier met je aankoop en hoop je snel weer te zien. 😉 Hele fijne dag nog, Josefin Klantenservice, Sinful

Gewoon goed

Uitgebreid aanbod, vlotte en discrete levering.

Super bedankt voor je mooie beoordeling! ✨ Geweldig om te horen dat de levering soepel is verlopen! We werken er hard aan om een ​​snelle en discrete verzending te garanderen. Ik hoop dat je heel veel plezier beleeft met jouw aankoop. Geniet van je dag! 😊 Josefin Klantenservice, Sinful

Over Sinful.be

Iedereen verdient een speels seksleven! Daarom inspireert Sinful sinds 2008 mensen om meer te spelen, meer lief te hebben en intimiteit in het dagelijks leven te verwelkomen. Gedreven door een passie voor seksspeeltjes en het helpen van mensen om heerlijke en leuke momenten te beleven - samen of alleen. De seksspeeltjes van Sinful zijn gemaakt van kwaliteitsmaterialen, makkelijk in gebruik en voorzien van een Deens design. Daarnaast verkopen wij speeltjes en accessoires van bekende merken. In de brede collectie is voor iedereen iets te vinden. Of je nu op zoek bent naar je eerste seksspeeltje of gewoon iets nieuws wilt uitproberen, Sinful heeft het voor je. _______________________________ Tout le monde mérite d'avoir une vie sexuelle amusante ! C'est pourquoi, depuis 2008, Sinful incite les gens à jouer davantage, à aimer davantage et à accueillir l'intimité dans leur vie quotidienne. Nous sommes animé·e·s par une passion pour les sextoys et pour aider les gens à vivre des moments merveilleux et amusants, ensemble ou en solo. Les sextoys de Sinful sont de conception danoise, fabriqués avec des matériaux de qualité et faciles à utiliser. Nous vendons aussi des sextoys et des accessoires de marques réputées. Il y aura forcément quelque chose pour vous dans notre sélection diversifiée. Que vous soyez à la recherche de votre premier sextoy ou que vous souhaitiez simplement essayer quelque chose de nouveau, Sinful a ce qu'il vous faut.