correct

fijn

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Geweldig om te lezen dat je het pakket snel hebt ontvangen en onze producten aan al je verwachtingen voldoen. Ik wens je veel plezier met je aankoop en hoop je snel weer te zien. 😉 Hele fijne dag nog, Josefin Klantenservice, Sinful

Gewoon goed

Uitgebreid aanbod, vlotte en discrete levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Super bedankt voor je mooie beoordeling! ✨ Geweldig om te horen dat de levering soepel is verlopen! We werken er hard aan om een ​​snelle en discrete verzending te garanderen. Ik hoop dat je heel veel plezier beleeft met jouw aankoop. Geniet van je dag! 😊 Josefin Klantenservice, Sinful

Alles zonder problemen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat een mooie feedback, we zijn er een beetje ondersteboven van! 😊 We zijn zo blij dat je voor ons hebt gekozen! Ik wens je veel plezier van je aankoop! Mooie dag nog! 💕 Josefin Klantenservice, Sinful

J'adore mon achat!

Super modèles, juste dommage qu'il n'y avait pas ma taille dans tous ceux qui me plaisaient

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dank je wel voor je geweldige review!✨ Wat fijn om te lezen dat je het het shoppen bij ons zo waardeert. Hopelijk tot snel! 😉 Fijne dag nog! Josefin Klantenservice, Sinful

Betrouwbare winkel

Snelle verzending , betrouwbare winkel :-) goed product :-) is niet de eerste keer dat ik hier iets koop :-) altijd tevreden :-)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! 😻 We worden altijd vrolijk wanneer we zo'n warme aanbeveling over ons en onze producten lezen! Hopelijk zien we je snel weer! 😊 Josefin Klantenservice, Sinful

Fijne winkelervaring

Snel gevonden wat ik zocht op de gebruiksvriendelijke website. Correcte communicatie over de bestelling en op handen zijnde levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Laat de latex mooi blinken Snel geleverd

Très satisfait

Le matériel correspond exactement à la description qui en était faite et qui a justifié mon choix, que vouloir de plus !?

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Nous sommes ravis d'apprendre que votre colis est arrivé aussi rapidement que l'éclair ! ⚡ Nous espérons que votre commande vous plaît autant que la livraison 😍 Passez une excellente journée 😊 Josefin Service client, Sinful

Je suis très satisfait

Absolument parfait

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci mille fois pour votre super commentaire et ces 10 étoiles brillantes ! Je vous souhaite une très belle journée ! 💕 Josefin Service client, Sinful

Max 4 dagen?

Meer dan een week moeten wachten voor het aankwam

aanspreking verkeerd

ik ontving een mail, maar de aanspreking vermeld de naam van het afhaalpunt in plaats van mijn naam. Privacy?

TE LAAT GELEVERD

TE LAAT GELEVERD

Rapide et efficace

Livraison rapide

Goede opvolging.

Zonder problemen en vlot.

Uitstekend!

Uitstekend!

Commande bien déroulée

Commande bien déroulée. Mais pour le suivi colis c'est pas tout à fait au point.. j'ai contacté le service client par mail et la super réponse et suivi impeccable. Je n'ai aucune nouvelle du colis durant des jours. Le doute s'installe sans suivi. Heureusement ma demande via mail a reçu une bonne écoute. Et tout est bien maintenu. Collis reçu. Merciii

Electro apparaat werkt niet

Electro apparaat mystim electro werkt niet

Très bien

Service client très réactif en cas de problème

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Un immense merci pour votre évaluation ! ✨ Nous sommes ravis d'apprendre que tout s'est déroulé sans problème et que tout fonctionne parfaitement ! C'est la meilleure nouvelle pour nous 💕 Nous espérons que cette expérience vous ait donné envie de revenir sur notre site ! 😊 Josefin Service client, Sinful

goede service

goede service alleen was de tracking niet goed mogelijk wat jammer is

Geen opmerkingen

Nvt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hai! Bedankt voor je feedback ⭐! Geweldig dat je ons zo waardeert! Heel veel plezier van je aankoop 😻 Josefin Klantenservice, Sinful

Envoi rapide

Envoi rapide et prix abordable

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Nous sommes ravis d'apprendre que votre commande s'est déroulée sans encombre ! C'est toujours un plaisir de lire un avis comme cela 💙 Nous vous souhaitons une journée exceptionnelle ! 🌹 Josefin Service client, Sinful

Topservice

Kwaliteitsvolle producten. Bij mijn bestelling was iets verkeerd gegaan, ik kreeg een product dat erg leek op wat ik besteld had, en bij melding kreeg ik meteen het juiste. Het andere mocht ik houden, wat ik wel snap. Er werd zeer snel en correct gereageerd. Ik zal hier in de toekomst zeker opnieuw bestellen.

Un très bon site

Un très bon site. Les articles sont bien détaillé.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Nous sommes enchantés d'apprendre que votre colis est arrivé dans les temps et que votre commande vous satisfait pleinement ! Nous espérons vous revoir très bientôt 😍 Bonne journée 😊 Josefin Service client, Sinful

Produits de bonne qualite et servive excellent

Aucine remarque negative mais que du +

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour, Un immense merci pour votre évaluation ! ✨ Nous sommes ravis d'apprendre que tout s'est déroulé sans problème et que tout fonctionne parfaitement ! C'est la meilleure nouvelle pour nous 💕 Nous espérons que cette expérience vous ait donné envie de revenir sur notre site ! 😊 Thomas Service client, Sinful

heel blij

goede prijs en snel geleverd

À propos de Sinful.be

Iedereen verdient een speels seksleven! Daarom inspireert Sinful sinds 2008 mensen om meer te spelen, meer lief te hebben en intimiteit in het dagelijks leven te verwelkomen. Gedreven door een passie voor seksspeeltjes en het helpen van mensen om heerlijke en leuke momenten te beleven - samen of alleen. De seksspeeltjes van Sinful zijn gemaakt van kwaliteitsmaterialen, makkelijk in gebruik en voorzien van een Deens design. Daarnaast verkopen wij speeltjes en accessoires van bekende merken. In de brede collectie is voor iedereen iets te vinden. Of je nu op zoek bent naar je eerste seksspeeltje of gewoon iets nieuws wilt uitproberen, Sinful heeft het voor je. _______________________________ Tout le monde mérite d'avoir une vie sexuelle amusante ! C'est pourquoi, depuis 2008, Sinful incite les gens à jouer davantage, à aimer davantage et à accueillir l'intimité dans leur vie quotidienne. Nous sommes animé·e·s par une passion pour les sextoys et pour aider les gens à vivre des moments merveilleux et amusants, ensemble ou en solo. Les sextoys de Sinful sont de conception danoise, fabriqués avec des matériaux de qualité et faciles à utiliser. Nous vendons aussi des sextoys et des accessoires de marques réputées. Il y aura forcément quelque chose pour vous dans notre sélection diversifiée. Que vous soyez à la recherche de votre premier sextoy ou que vous souhaitiez simplement essayer quelque chose de nouveau, Sinful a ce qu'il vous faut.

Avis sur Kiyoh