Goede service en snelle verzending!

Hey Lise, Dankjewel voor je review! Groetjes Zoë

Direct betere nachtrust!

Ik ben door mijn ADHD van nature een onrustige slaper en daar had ik niet alleen zelf last van, ook mijn partner sliep er slechter door. Na veel dingen te proberen zonder succes kwam ik uit bij een verzwaringsdeken, de eerste nacht was het meteen te merken hoe veel rustiger en dieper je slaapt. Ik en mijn partner gaan nooit meer terug naar iets anders!

Hi Henk, Dankjewel voor de 10! Wat fijn om te horen dat ons verzwaringsdeken jou en je partner weer een goede nachtrust heeft kunnen geven! Groetjes Zoë

Super kwaliteit!

Ik was dringend toe aan een nieuw verzwaringsdeken, ik kwam hier terecht en heb gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen en was een dag later al in huis! Het is een top deken met goede kwaliteit. Ik kom zeker nog eens terug.

Hii Sophie, Wat goed om te lezen dat je gemakkelijk je deken besteld hebt en dat het snel bij je thuis was! Hopelijk heb je veel plezier van je deken en zien we je nog eens;) Groetjes Dewi

Super service, fijn deken!

Ik had een vraag over een deken, deze is goed en spoedig behandeld waardoor ik snel verder kon met bestellen! Nu een weekje onder mijn nieuwe deken geslapen, en tot nu toe mega tevreden! Ik kan niet anders zeggen dan dat het een top ervaring is.

Hoi Joey, Wat fijn om te lezen dat je vraag snel beantwoord is en dat dit snel is behandeld. Ik hoop dat je nog steeds een fijne ervaring hebt met onze dekens. Mocht je ons in de toekomst nog een deken nodig hebben weet je waar we zijn! Groetjes Dewi

Goede levering, goed product!

Levering volgende dag zoals beloofd, product zoals omschreven. Fijne partij om mee te werken. Geen minpunten. Tot de volgende keer

Hey Mark, Bedankt voor je goede beoordeling wij waarderen dit! Fijn om te zien dat de levering van de verzwaringsdekens snel is gegaan en dat je er tevreden mee bent. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben weet je onze site te vinden ;) Groetjes Dewi

Snelle levering en duidelijke communicatie!

Ik was al lang op zoek naar een goede verzwaringsdeken en kwam bij Latona Banket uit. Het merk kende ik eerlijk gezegd nog niet, maar het zag er alles belovend uit. Ik had om half 6 besteld en de dag erna was het al binnen, super! Ik heb er al een nachtje mee geslapen en het sliep heerlijk, ik ben benieuwd naar lang termijn :).

Goedemiddag Sanne, Dankjewel voor je review. Wat fijn om te lezen dat je na lang zoeken eindelijk een verzwaringsdeken gevonden hebt! Goed om te zien dat het deken de dag er na al binnen was en dat alles goed verlopen is. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt. Groetjes Dewi