Het werkt echt, mijn zoon heeft last van autisme en heeft jaren lang niet goed geslapen, nu een enorme verbetering met zijn verzwaarde deken. De hoes is heel zacht ook!

Het deken ruikt naar andere mensen!

Dit deken lijkt een voormalige retourzending te zijn. Het ruikt naar andere mensen! Werd het mss eerder door een andere klant geretourneerd? Ik bestelde het deken omdat ik wat troost wilde voor mezelf, aangezien ik op korte tijd drie mensen ben verloren, namelijk mijn beide ouders en ook mijn partner. Te moeten vaststellen dat het deken niet neutraal ruikt maar wel naar een ander huishouden is heel naar. En 13 kg steek je niet zomaar in je wasmachine. Wat doe ik hiermee?

Kapotte knuffel is snel vervangen..

De knuffel had een gat onder zijn pootje. Na melden van dit mankement was de knuffel snel vervangen.

Ik vind het heel goed , mijn dochter slaapt veel makkelijker.

Het is goed als je kind moeite heeft met slapen en de deken zit vast aan het dekbed overtrek met touwtjes. Er zijn ook veel leuke kleuren om te kiezen voor het dekbed overtrek. Het is zwaar en voor een hele goede prijs.

Knip voor je het product in gebruik neemt wel even de was labels eraf. die zijn hard en ritselen vervelend als je ze laat zitten. Wel even lezen en onthouden wat er op staat natuurlijk....

Bbb

Vlotte omruiling verkeerd geleverd produkt met creditering verzendkosten

Hey Rene, Fijn dat we het snel met elkaar hebben kunnen oplossen! Nog veel plezier toegwenst met je product en wellicht treffen we elkaar in de toekomst;) Fijne dag! Groetjes Krijn

Deken is niet comfortabel voor mij.

Deken is niet comfortabel voor mij. Dit heeft niets te maken met de kwaliteit Zeker een goede firma om je aankoop te doen.

Hi Ben, Bedankt voor je eerlijke review! Wij waarderen dit als bedrijf zijnde:). Ik hoop dat je snel de juiste oplossing vindt! Voor nu nog een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Krijn

Zeer tevreden klant

Eenvoudig te bestellen Makkelijk te betalen Snel geleverd Goed verpakt Wat wil je nog meer?

Hi Anja, nadat je je verzwaringsdeken eenvoudig besteld, gemakkelijk betaald, goed verpakt en snel geleverd hebt gekregen, hoop ik dat het deken je ook een hele goede nachtrust geeft :) Groetjes Mariëlle

Zeer tevreden!

Vanaf de eerste nacht was mijn zoontje blij met het deken. Hij sliep opvallend langer!

Goedendag Leen, Bedankt voor je revieuw. Wat fijn om te horen dat je zoontje blij is met zijn verzwaringsdeken! Groetjes Dewi

Snel en goed geleverd, geen opmerkingen.

Hey Mats, Dankjewel voor jou 10! Fijn dat je tevreden bent over de levering van je verzwaringsdeken. Veel plezier er mee. Groetjes Dewi

Netjes verpakt en optijd bezorgd

Zeer fijne en nette hoes , mooi van kleur

Hi Danielle, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat je je verzwaringsdeken hoes netjes en op tijd in huis had. Groetjes Zoë

Hele fijne hoes, blijft goed op zijn plaats

Touwtjes zitten precies goed waardoor de verzwaringsdeken mooi op zijn plaats zit. Heb eerst een gewone dekbedovertrek gebruikt maar dat werkt niet. Heel blij met deze hoes.

Hi Willem, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat de hoes perfect zit! Groetjes Zoë

Het was bijna goed geregeld

Wat niet goed geregeld was dat er niemand aanwezig was om te appen. Er was een foutmelding bij het afrekenen maar dit blijkt wel goed gegaan te zijn. Nadat de deken bezorgd was, werd pas een mail gestuurd.

Hi Hub, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat het bijna allemaal goed geregeld was ;) Ik zie inderdaad dat we pas na een dag op jouw mailtje hebben gereageerd.. Mijn excuses daarvoor! Voor dringende vragen kun je ons altijd bellen, deze wordt op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 vrijwel altijd opgenomen. Groetjes Zoë

Service na verkoop gaat niet vlot.

Hoes was netjes verpakt. Levering was mooi op tijd zoals beloofd. Echter de service na verkoop mag vlotter. Wacht nog steeds op antwoord op mijn mail.

Hoi Brenda, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren en dat alles netjes verpakt zat. Over je mailtje snap ik eerlijk gezegd niet helemaal waar het bij ons mis is gegaan.. Ik heb namelijk jouw originele mail niet ontvangen. Ik zie wel dat mijn collega inmiddels een mailtje heeft gestuurd, mocht je in de gelegenheid zijn, zien wij graag je reactie tegemoet! Groetjes Zoë

Goedemorgen Sabrina, Een 10! Dankjewel daarvoor. Goed om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

Snelle verzending en goed product

De hoes voor verzwaringsdeken was snel binnen en de hoes voldoet aan onze verwachtingen dus we gaan nog een 2de bestellen.

Hi Titia, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je verzwaringsdeken hoes snel binnen was, hopelijk ga je veel heerlijke nachten tegemoet :) Groetjes Zoë

Overzichtelijke site. Snelle levering. Keurig netjes verpakt Waarom dan een 7 en geen 10. Daar ik erg graag een andere kleur wilde hebben maar deze al even niet op voorraad is,een ber gestuurd met de vraag wanneer deze weer verwacht werd ,helaas tot nu geen antwoord op mijn vraag gehad.

Hoi Cindy, Danhkjewel voor de review. Goed om te horen dat we jouw verzwaringsdeken snel hebben kunnen verzenden. Mag ik vragen naar welk mailadres je een mailtje had gestuurd? Normaalgesproken regelen wij binnen 2 werkdagen op mailtjes. Groetjes Zoë

Had ik veel eerder moeten kopen!

Een heerlijke deken die je in bed warm omvat met een fijne lichte druk over je hele lichaam ennnn; geen blote rug meer in bed! Ook geen transpiratie tijdens het slapen onder deze deken en past prima in mijn gewone dekbedhoes.

Hey Anja, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat je ons verzwaringsdeken zo fijn vindt. Hopelijk is je nachtrust er beter op gewordeen ;) Groetjes Zoë

Goede service, mooie producten. Prima kwaliteit !

Hi Rafael, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat je de kwaliteit van onze producten goed vindt :) Groetjes Zoë

Snel en netjes geleverd

Mooie producten, helaas nog niet geprobeerd omdat het een cadeau voor een ander is. Maar ik twijfel er niet aan dat het goed zal bevallen.

Hi Paula, Dankjewel voor de review! Goed om te horen dat we je verzwaringsdeken snel hebben kunnen leveren. Groetjes Zoë

Prima levering!

Snelle levering, prima product en goede prijs.

snel verzonden, product kwalitatief goed

mooi en duidelijke site. snelle verzending. hoes van kwalitatief katoen. minpuntje is dat touwtjes niet aansluiten op de lusjes van mijn verzwaringsdeken. Alleen de bovenste twee en onderste twee sluiten aan.

Prima service en prima hoes!

Snelle levering, netjes verpakt, allemaal super goed.

Prima service en prima hoes!

Snelle levering, netjes verpakt, allemaal super goed.

Uitstekend!

Snelle en keurige verzending en het product is naar verwachting. Heel fijn dat er geen verzend- en retourkosten zijn. Dit maakt dat er geen drempel is om te bestellen.

Goedemiddag P, Dankjewel voor de 10! Wat fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren. Hopelijk slaap je extra lekker dankzij je verzwaringsdeken ;) Groetjes Zoë