Mooie kwaliteit voor goede prijs

Mooi verpakt en precies volgens verwachting

Hoi Marlous, Dankjewel voor je review. Goed om te horen dat je blanket aan je verwachtingen voldeed! Groetjes Zoë

Super goede levering

Super goed en snelle levering

Hoi Lucia, Een 10! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw verzwaringsdeken. Hopelijk ga je er heerlijk onder slapen deze winter. ;) Groetjes Zoë

Snelle levering en goede service

Duidelijke producten en snelle levering. Het foutje met een verkeerde hoes werd snel snel goed geregeld

Hoi Kai, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben kunnen leveren. Vervelend dat er in eerste instantie een foutje was gemaakt... Maar fijn dat mijn collega's dit netjes hebben kunnen oplossen. ;) Groetjes Zoë

Snelle levering en zeer goed product

Inslapen lukt beter en ik slaap langer!

Hoi Evelyn, Een 10! Dankjewel daarvoor! Fijn om te horen dat je echt beter slaapt dankzij ons deken. Groetjes Zoë

Voor mij persoonlijk geen goede keus maar mijn zoon is er heel blij mee

Het feit dat het voor mij geen goede keus is lijkt omdat het een 1 persoonsdeken was. Ik denk dat een 2 persoons op een 2 persoonsbed een betere ervaring geeft. De service is wel erg goed. Na terugsturen al snel bericht dat het betaalde bedrag wordt teruggestort.

Hoi Monique, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat je wel tevreden bent met onze service. Helaas was de deken voor jou geen succes, maar daarom hanteren wij ook zo'n ruim retourbeleid. Het verschilt echt per persoon of diegene hem fijn vindt. Groetjes Zoë

Weet het biet

Heb per ongeluk de verkeerde maat opgegeven, Retour gestuurd, wacht op teruggave betaling of de goede maat

Hi Ria, Dankjewel voor de review! Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde maat hebt besteld. Als je deze naar ons hebt geretourneerd ontvang je binnen 15 werkdagen een terugbetaling. Daarna zou je dan het artikel in de juiste maat kunnen bestellen. Groetjes Zoë

Kreeg snel wat ik wilde!

Snelle levering en produkt was zoals omschreven! Prima.

Hoi Xavannah, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit van je verzwaringsdeken. Hopelijk ga je een hoop heerlijke nachten tegemoet :) Groetjes Zoë

Dekbed goed maar terugsturen...

Het was een cadeau voor mijn zus, zij vind het dekbed toch te zwaar dus kan er niet goed onder slapen. (Verders een mooi dekbed) Nu wil ik hem binnen de 30 dagen terugsturen maar kan niet want retourtermijn is afgelopen, vreemd want er stond duidelijk 30 dagen proef slapen. Retour aangemeld en krijg geen reacties terug, mails gestuurd en ook geen reactie.

Hi Ilse, Bedankt voor de review! Wat vervelend dat het in eerste instantie niet lukte om je producten te retourneren. Ik zie dat het inmiddels wel is gelukt om je producten retour te sturen. Groetjes Zoë

Alles perfect!!

Echt hele lieve behulpzame medewerkers!! Snel antwoord op je vragen. Super fijn en mooi product!! Heel netjes verpakt ook. Ik ga hier zeker weer bestellen!!

Hey Tamara, Dankjewel voor voor deze review! Wat fijn om te horen dat mijn collega's je zo goed hebben kunnen helpen. Hopelijk kunnen we dit in de toekomst nog eens doen :) Groetjes Zoë

Werkt zeer goed

Na vele jaren niet goed te hebben geslapen slaapt onze kleinzoon binnen 15 minuten als een roos De hele nacht door

Hi Roelof, Dankjewel voor de review! Fijn om te horen dat onze verzwaringsdeken helpt met de nachtrust van je kleinzoon. Groetjes Zoë

Goede service en snelle verzending!

Hey Lise, Dankjewel voor je review! Groetjes Zoë

Direct betere nachtrust!

Ik ben door mijn ADHD van nature een onrustige slaper en daar had ik niet alleen zelf last van, ook mijn partner sliep er slechter door. Na veel dingen te proberen zonder succes kwam ik uit bij een verzwaringsdeken, de eerste nacht was het meteen te merken hoe veel rustiger en dieper je slaapt. Ik en mijn partner gaan nooit meer terug naar iets anders!

Hi Henk, Dankjewel voor de 10! Wat fijn om te horen dat ons verzwaringsdeken jou en je partner weer een goede nachtrust heeft kunnen geven! Groetjes Zoë

Super kwaliteit!

Ik was dringend toe aan een nieuw verzwaringsdeken, ik kwam hier terecht en heb gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen en was een dag later al in huis! Het is een top deken met goede kwaliteit. Ik kom zeker nog eens terug.

Hii Sophie, Wat goed om te lezen dat je gemakkelijk je deken besteld hebt en dat het snel bij je thuis was! Hopelijk heb je veel plezier van je deken en zien we je nog eens;) Groetjes Dewi

Super service, fijn deken!

Ik had een vraag over een deken, deze is goed en spoedig behandeld waardoor ik snel verder kon met bestellen! Nu een weekje onder mijn nieuwe deken geslapen, en tot nu toe mega tevreden! Ik kan niet anders zeggen dan dat het een top ervaring is.

Hoi Joey, Wat fijn om te lezen dat je vraag snel beantwoord is en dat dit snel is behandeld. Ik hoop dat je nog steeds een fijne ervaring hebt met onze dekens. Mocht je ons in de toekomst nog een deken nodig hebben weet je waar we zijn! Groetjes Dewi

Goede levering, goed product!

Levering volgende dag zoals beloofd, product zoals omschreven. Fijne partij om mee te werken. Geen minpunten. Tot de volgende keer

Hey Mark, Bedankt voor je goede beoordeling wij waarderen dit! Fijn om te zien dat de levering van de verzwaringsdekens snel is gegaan en dat je er tevreden mee bent. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben weet je onze site te vinden ;) Groetjes Dewi

Snelle levering en duidelijke communicatie!

Ik was al lang op zoek naar een goede verzwaringsdeken en kwam bij Latona Banket uit. Het merk kende ik eerlijk gezegd nog niet, maar het zag er alles belovend uit. Ik had om half 6 besteld en de dag erna was het al binnen, super! Ik heb er al een nachtje mee geslapen en het sliep heerlijk, ik ben benieuwd naar lang termijn :).

Goedemiddag Sanne, Dankjewel voor je review. Wat fijn om te lezen dat je na lang zoeken eindelijk een verzwaringsdeken gevonden hebt! Goed om te zien dat het deken de dag er na al binnen was en dat alles goed verlopen is. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt. Groetjes Dewi