Goede service en top-producten!

Ik schrijf altijd producten (doelen/dug-outs/hoekvlaggen/etc.) van SKOR voor. Kwaliteit en service zijn geborgd bij SKOR!

Prima bedrijf wat doet wat er gezegd word.

Al jaren doe ik al zaken met Skor voorheen Erma Sport. De mensen die daar werken zijn erg bedreven en staan voor hun product. Ook als het een keer anders is dan afgesproken of er is een probleem dan word dit altijd netjes afgehandeld. Ook onze opdrachtgevers zijn zeer te vrede over de geleverde kwaliteit. Kortom ga zo door en hoop nog vele mooie projecten samen te maken.

Topleverancier

Snelle service.

Over SKOR

SKOR is een one-stop-shop voor alle voetbalmaterialen, van voetbaldoelen tot dug-outs en van teamkleding tot trainingsmaterialen. SKOR wil alleen topkwaliteit, daarom ontwikkelt SKOR producten in hun eigen fabriek met de nieuwste technieken en beste materialen. Met 10.000M² is SKOR de grootste leverancier van de Benelux. Kwaliteit en service zit in het DNA, daarom biedt SKOR tot wel 10 jaar garantie. Profiteer van de gratis verzending bij bestellingen vanaf €50,-.