Goed meegedacht voor de excursies, voor eventuele veranderingen hoe kort ook, qas geen probleem Alles mooi georganiseerd en de bus e buschauffeur waren ook goed. De buschauffeur dacht heel goed mee en wist overal goed de weg.

Een leuke gevarieerde reis, maar wel met twee aandachtspunten.

De voorbereiding van de reis is goed verlopen. Europa Speciaal Reizen dacht goed mee in mogelijkheden en handelde flexibel. Door wat wisselingen veranderde onze aantallen. Dit was geen probleem. Het programma was gevarieerd en overzichtelijk. Echter wel twee aandachtspunten: - Bij de boeking van de boot moesten wij van de Eiffeltoren een half uur lopen naar een andere opstappunt wat ook dichterbij had gekund (onze reizigers waren al wat vermoeider). - Aangekomen bij het hostel bleek dat onze reizigers verspreid zaten over vijf verdiepingen. Dit was totaal niet handig/ overzichtelijk.

Goed contact met Ragna. Sympathieke chauffeur die met ons meedacht.

Super geregeld

We werken als school al meer dan 20 jaar samen met Europa Speciaal Reizen. De communicatie verloopt altijd soepel en transparant. Ook dit jaar was weer alles op en top geregeld.

Prettige samenwerking

Wij werken voor het 2e jaar samen met Europareizen. We zijn met een groep leerlingen voor 4 dagen naar Parijs geweest. Europa reizen heeft voor ons het vervoer en hotel geregeld. Tevens de boeking gedaan voor een bezoek van Musée d'Orsay en Versailles, de boottocht en restaurant. Tip: het zou fijn zijn als jullie sneller reageren op vragen.

Great trip, good service, happy students and teachers!

Our school has worked with Melissa for many trips to England and Ireland. Europa Speciaal Reizen has a great network of providers and are always able to adapt to our needs. It gives us an added sense of security knowing that we have their support when travelling with groups of students.

Een uitstekende week Berlijn, ondanks late boeking was weer alles mogelijk!

Frans denkt altijd goed mee en handelt snel en praktisch. De schoolexcursie dit jaar was weer goed, bus, accommodatie en activiteiten waren allemaal dik in orde. Frans denkt ook mee in de prijzen die steeds meer een uitdaging worden de laatste tijd.

Fijne organisatie die echt meedenkt!

Het contact moest even op gang komen, maar het is uiteindelijk een uitstekende samenwerking geworden. Er is meegedacht en goed georganiseerd. Geen vervelende verassingen.

geweldig

Een heerlijke treinreis en een goed hostel met een leuk programma. Ook het musëe des Arts et Métiers is een aanrader.

goed geregelde reis

Prima geregeld, alles klopte. Vanwege de drukte bij Europa Speciaal reizen was de communicatie soms wat langzaam, maar we zijn dik tevreden over hoe alles was geregeld.

goede snelle communicatie en uitzonderlijk fijne zorg

Vooraf hebben we via mail veel indirect overleg, altijd snel en accuraat. Door ontvangst ter plaatse konden we snel handelen. Het Gasthof en het skigebied waren prima en het vervoer was goed geregeld. Echte plussen waren het eten, de ontmoetingsruimte voor de groep, de stalling van het skimateriaal bij de lift en de variëteit aan skipistes. Juiste inschatting van de privacy van de leiding door ze af en toe een eigen ruimte te gunnen afgezonderd van de leerlingen.

Ontzettend goed

Tegen scherpe prijzen, die wij zelf waarschijnlijk niet zouden kunnen krijgen als we de hele reis zelf zouden boeken heeft Europa Speciaal Reizen ons geholpen met alles rondom onze werkweek naar Berlijn. De snelle, vriendelijke en heldere communicatie met Europa Speciaal Reizen is erg fijn. Daarnaast hebben ze een enorm goed hostel voor ons kunnen regelen en een prettige busmaatschappij. Ook uitjes zoals musea hebben ze perfect voor ons geregeld.