Fijn contact, snel én goed!

Fijn en duidelijk contact gehad over mijn bestelling en zelfs toen ik het last minute tóch bezorgd wilde hebben, was het geen enkel probleem. ✔️

Toppers

Zeer goed geholpen en keurig thuisbezorgd.

Goede communicatie en opvolging

Goede communicatie. Het door mij gevraagde sample werd kostenloos opgestuurd en na ontvangst werd er al snel gebeld wat ik ervan vond. Na plaatsing en betaling van order werd er snel en in overleg geleverd.

Hoi Claudia, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat alles goed is gegaan. Veel plezier met het kunstgras! - Team Onlinekunstgrasshop

Prima kwaliteit

De kwaliteit van het kunstgras en van het leggen was uitstekend.

Hoi Frans, Bedankt voor je positieve beoordeling. Goed om te horen dat de kwaliteit bevalt. Veel plezier met het kunstgras! - Team Onlinekunstgrasshop

Mooi kunstgras en goede service

Zeer goed geholpen bij filiaal Lisserbroek. Veel keuze, verkoper gaf ons goed advies. Heel tevreden met het kunstgras, ziet er mooi uit.

Hoi Thea, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je goed geholpen bent en tevreden bent met het kunstgras. Veel plezier met het kunstgras! - Team Onlinekunstgrasshop

Subliem

Alles volgens afspraak geregeld. Prima service

Hoi Klaas, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met het kunstgras! - Team Onlinekunstgrasshop

Prima voorlichting en goede service

Goede en directe uitleg over de verschillende kunstgras soorten met daarbij mooie grote stalen in de natuur uitgestald. Keuze gemaakt, besteld en binnen één week gratis bezorgd. Product ziet er aangelegd goed uit.

Hoi Ron, Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat onze service beviel en dat het product er goed uitziet. Veel plezier met het kunstgras! - Team Onlinekunstgrasshop

Keurig resultaat van reparatie en onderhoud

Mijn kunstgrasveldje ligt er weer bij als nieuw! Drie jaar geleden werd het door dit bedrijf gelegd met een uitsparing voor de pergola. Nu de pergola weg is zat er dus een gat in mijn grasmat. Het gat is gerepareerd en direct het hele kunstgras laten borstelen en instrooien met nieuw zand. Het ziet er weer uit als nieuw! Enig minpuntje was de planning, na bellen kwam de hovenier ipv om 9 uur pas na 13 uur. Dat telefoontje werd overigens wel direct goed opgepakt door het bedrijf. Dus ondanks dat raad ik de Kunstgrasgigant zeker aan.

Hoi Suzanne, Goed om te horen dat het kunstgras er weer als nieuw bij ligt! Fijn dat het ondanks de planning goed is gekomen. - Team Onlinekunstgrasshop

correct

keurig geleverd binnen vooraf aangeduide tijd van leveren. prachtig product

Hoi Caspar, Beankt voor je positieve beoordeling. Goed om te horen dat het keurig geleverd is. Veel plezier met je aankoop! - Team Onlinekunstgrasshop

Zeer tevreden over mijn aankoop

Na Vriendelijk en deskundig te zijn voorgelicht, hebben we een mooi kunstgras uitgekozen. Na een paar dagen werd het keurig op maat gesneden thuisbezorgd. Mede door het prima advies en de goede leginstructie hebben we nu een mooie grasmat op onze veranda.

Hoi Jan, Bedankt voor de positieve beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent over de aankoop. Veel plezier met het kunstgras! - Team Onlinekunstgrasshop

Allereerst een aantal stalen gekregen. We hadden de keuze snel gemaakt. De exacte maten doorgeven dmv foto's. Vervolgens een offerte gehad. Reageerde snel op onze vragen. Na betaling kregen we een datum en tijd voor levering. Deze is keurig nagekomen. Super!

Hoi Geraldine, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn dat alles goed is gegaan. Veel plezier met het kunstgras! - Team Onlinekunstgrasshop

Goed contact gehad , vriendelijk behulpzaam. Zal ze beslist aanbevelen.

Hoi Hélène, Bedankt voor je positieve beoordeling. Goed om te horen! Veel plezier met het kunstgras! - Team Onlinekunstgrasshop

Great service good quality

The two working were very friendly and professional. The grass instillation looks fantastic.

It's great to hear that you had a positive experience with the two workers and that the grass installation turned out fantastic. Friendly and professional service can make a significant difference in any project. Have fun with the artificial grass! - Team Onlinekunstgrasshop-

Erg vriendelijke en goede service

Zeer goed en professioneel geholpen. Levering ging vlot.

Hoi Philippe, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je goed en professioneel geholpen bent. Veel plezier met het kunstgras! - Team Onlinekunstgrasshop

Erg tevreden, meedenkend en behulpzaam

Van begin tot eind fijne ervaring. Reageren snel en beantwoorden alle vragen duidelijk in het offerte stadium. Tijdens het leggen nog wensen uitgesproken. Hier werd goed over nagedacht en besproken wat er mogelijk was. Blij met het eind resultaat.

Hoi Ben, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat jullie blij zijn met het eind resultaat. Veel plezier met het kunstgras! - Team Onlinekunstgrasshop

Ruime keuze

Helaas ligt het kunstgras nog niet, maar ik vindt het er ontzettend goed uitzien. Goede kwaliteit en deskundige personeel, die met je mee denkt. Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar het was top.

Beste Toos, Fijn om te horen dat het kunstgras van goede kwaliteit lijkt en dat je tevreden bent over het deskundige personeel dat je helpt. Veel succes met de verdere stappen in het proces! -Team OnlineKunstgrasShop

fijne procesgang, van 1e contact tot en met de afronding project

Alle stappen die nodig zijn, vanaf het 1e contact, de aanvraag tot en met de afronding kenmerken zich door snelle reactie op vragen, helderheid over kosten, planning, doorlooptijd etc. en bovenal door een aantal aardige jongemannen die de klus uiteindelijk (netjes en volgens afspraak) uitvoeren. Dit was al ons 2e project met het bedrijf. Dus het klopt; maak tevreden klanten en ze komen terug(of vertellen het door :) )

Beste Pieter, Dank u wel voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent met onze snelle reactie, helderheid en vriendelijke service. We kijken ernaar uit om in de toekomst nog meer voor u te kunnen betekenen. -Team Onlinekunstgrasshop

Kunstgras is keurig en strak aangelegd.

Goede ervaring. Mooi aangelegd gras. Ben zeer tevreden.

Hoi Anja, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat het gras naar tevredenheid aangelegd is. Veel plezier met het kunstgras! -Team Onlinekunstgrasshop

top project

mede door de servicegerichte monteurs is dit project zeer succesvol afgerond

Hoi Erik, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met de tuin. -Team Onlinekunstgrasshop

Wat een fijn bedrijf. He, he wat ben ik blij dat dit nog bestaat.

Na een slechte ervaring bij zo'n gras dump bedrijf was ik eigenlijk wel klaar met dit soort bedrijven die via marktplaats mensen op de verkeerde been willen zetten. Je rijdt toch een eind vaak en dan zit de vork toch anders in de steel dan was voorgespiegeld. Niet bij deze ondernemers. Net opgeruimd bedrijf, keurige service, strakke prijzen, ruime keuze en meedenken. Ik zou iedereen die op zoek is naar kunstgras dit bedrijf aanbevelen.

Beste Remco, Bedankt voor de positieve reactie! We zijn blij dat we mochten u helpen met het uitkiezen van uw nieuw kunstgras. Veel tuinplezier!

Goede prijs, zeer snelle levering

Op mijn vraag werd direct en adequaat gereageerd. Dezelfde dag nog de levering ontvangen. Zeer tevreden met de kwaliteit van het geleverde kunstgras

Mooi kunstgras, snel geleverd

Mooi kunstgras, snel geleverd

Goede communicatie, top gelegd en netjes alles opgeruimd. Echt Top!

Beste Tim, Bedankt voor je goede review en veel plezier met uw tuin!

Zeer fijn bedrijf! Luisteren goed, goed advies en het uiteindelijk resultaat is prachtig.

Beste Simone, Goed om te horen dat het kunstgras bevalt. Veel tuinplezier!

Mooi gelegd

Goede service en mooi gelegd

Beste Annebelle Bedankt voor je leuke review en heel veel plezier met het kunstgras!