Geweldig advies, eerlijk en oprecht

Toen ik me kwam oriënteren zei een vd medewerkers, ik kom direct even mee om te kijken, zijn advies mevrouw wij zouden dit niet leggen want dit komt niet 100% strak te liggen, dat wist ik, maar het werd wel gezegd. Top advies en 100% blij met het kunstgras, gelegd in de tuin die op een dijk ligt. Heel tevreden

Hele prettige manier van werken. Wesley denkt met je mee en probeert zo gunstig mogelijk het kunstgras voor ons te regelen. Dit bedrijf is een aanrader.

Great Service!! Professional Advice.

I was considering a fee different optioneel and received professional advice on the pro's and cons for each. Went out of their way to find offcuts to keep the cost as low as possible. Highly recommended.

goed geholpen

prima geholpen in Lisserbroek, makkelijk te vinden en parkeren ook geen probleem. Ruim assortiment en goed uitgestald zodat je makkelijk een keuze kunt maken.

Top service!

Op maat oplossing, snel en voor de beste prijs. Top! Dank jullie wel.

uitstekend

mooie kunstgrasmat gelegd door bekwame personeelsleden.

Zeer fijn geholpen en prachtige kunstgrassen!

Zeer fijn geholpen en prachtige kunstgrassen!

Opzoek gegaan naar kunstgras, uitgekomen bij deze uiterst vakkundige mannen. Stonden me telefonisch heel goed en vriendelijk te woord en later in de shop wisten ze nog wie ik was! Zeker aan te raden hier de kunstgras te kopen!

Heel erg fijn geholpen!

Vriendelijk personeel. Ze zijn behulpzaam en nemen de tijd voor je

Helemaal top!

Snelle en deskundige service. Elders advies opgevraagd echter bleek dat adviesrapport snel incompleet te zijn. Prima meegedacht in een oplossing en een mooie showroom - Een echte aanrader!

Snel geregeld! Mooi gras!

Er lag nog een mooie restpartij. We zijn goed geholpen.

Aardig en Goed geholpen door Wesley. Ruime keuze en je kunt in de tuinen goed de verschillende grassoorten zien.

Geweldige service

Super goed geholpen en een prachtig kunstgras gekocht voor op het balkon. Top!

Heel vriendelijk geholpen. Goed advies.

Mooi product, goed advies

De medewerker nam ruim de tijd om toe te lichten wat de voor- en nadelen waren van de verschilende types, hoe het gras te leggen en hoe het te onderhouden. Advies op maat en kwalitatief hoogwaardig product. Tevreden klant dus!

Fantastische service!!!

Heel vriendelijke service en geweldig geholpen. Ik had een klein stukje gras nodig om een gat te vullen en ben heel goed en snel geholpen. Dank je wel jongens. Blijf zo door gaan.

Ruime keus aan kunstgras en zeer klantvriendelijk

Na veel vragen te hebben gesteld aan de zeer vriendelijke (en geduldige) medewerker, hebben wij onze keus gemaakt en rijden wij met ons nieuwe gras tevreden bij dit bedrijf weg.

Snel goed geregeld met duidelijk en goed advies

Op zoek naar kunstgras kwam ik in Lisserbroek terecht bij de Kunstgrasgigant. Hier werd ik snel en goed geholpen. Zelfde dag levering was ook heel fijn

fantastisch geholpen fijn meegedacht met de situatie

fijn geholpen we hadden gerekend op wachttijden maar direct geholpen geen rare verkooppraatjes maar gewoon eerlijke informatie hou vol zo

Super goed geholpen

Veel mooie soorten kunstgras om uit te kiezen en de onze zat ertussen. Daarna supervriendelijk geholpen met levering dezelfde dag nog!

Goede service en kwaliteit

Ruime keuze kunstgras, fijn en passend advies

Fijn geholpen

Veel keuze en snel en kundig geholpen

Erg snel en vakkundig geholpen!

Direct bij binnenkomst vriendelijk begroet. Verkoper hielp ons direct en legde uit welke mogelijkheden er waren zonder opdringerig of verkopend over te komen. Dit gaf ons een goed gevoel. Ik zou het bedrijf een ieder aanraden! Dank

Goede service , snel geholpen. Zijn hier al eerder geweest.