Heel erg fijn geholpen!

Vriendelijk personeel. Ze zijn behulpzaam en nemen de tijd voor je

Helemaal top!

Snelle en deskundige service. Elders advies opgevraagd echter bleek dat adviesrapport snel incompleet te zijn. Prima meegedacht in een oplossing en een mooie showroom - Een echte aanrader!

Snel geregeld! Mooi gras!

Er lag nog een mooie restpartij. We zijn goed geholpen.

Aardig en Goed geholpen door Wesley. Ruime keuze en je kunt in de tuinen goed de verschillende grassoorten zien.

Geweldige service

Super goed geholpen en een prachtig kunstgras gekocht voor op het balkon. Top!

Heel vriendelijk geholpen. Goed advies.

Mooi product, goed advies

De medewerker nam ruim de tijd om toe te lichten wat de voor- en nadelen waren van de verschilende types, hoe het gras te leggen en hoe het te onderhouden. Advies op maat en kwalitatief hoogwaardig product. Tevreden klant dus!

Fantastische service!!!

Heel vriendelijke service en geweldig geholpen. Ik had een klein stukje gras nodig om een gat te vullen en ben heel goed en snel geholpen. Dank je wel jongens. Blijf zo door gaan.

Ruime keus aan kunstgras en zeer klantvriendelijk

Na veel vragen te hebben gesteld aan de zeer vriendelijke (en geduldige) medewerker, hebben wij onze keus gemaakt en rijden wij met ons nieuwe gras tevreden bij dit bedrijf weg.

Snel goed geregeld met duidelijk en goed advies

Op zoek naar kunstgras kwam ik in Lisserbroek terecht bij de Kunstgrasgigant. Hier werd ik snel en goed geholpen. Zelfde dag levering was ook heel fijn

fantastisch geholpen fijn meegedacht met de situatie

fijn geholpen we hadden gerekend op wachttijden maar direct geholpen geen rare verkooppraatjes maar gewoon eerlijke informatie hou vol zo

Super goed geholpen

Veel mooie soorten kunstgras om uit te kiezen en de onze zat ertussen. Daarna supervriendelijk geholpen met levering dezelfde dag nog!

Goede service en kwaliteit

Ruime keuze kunstgras, fijn en passend advies

Fijn geholpen

Veel keuze en snel en kundig geholpen

Erg snel en vakkundig geholpen!

Direct bij binnenkomst vriendelijk begroet. Verkoper hielp ons direct en legde uit welke mogelijkheden er waren zonder opdringerig of verkopend over te komen. Dit gaf ons een goed gevoel. Ik zou het bedrijf een ieder aanraden! Dank

Goede service , snel geholpen. Zijn hier al eerder geweest.

Prima tot nu

Verfraaien van balkon veel buren kwamen ook hier.Zodoende ook hier voor aankoop.Prettig geholpen.

Vakkundige mensen met een ruim assortiment

We zijn erg vriendelijk geholpen. Ze hebben een ruim assortiment aan kunstgras en ze denken graag met je mee. Daarnaast zijn ze ook scherp geprijst!! Echt een aanrader aan ieder die opzoek is naar een kwalitatieve kunstgrasmat.

Vandaag langs gegaan in Lisserbroek. Veel keuzes , direct meegenomen! Bedankt voor het snelle handelen.

Vlot en deskundig geholpen, veel keus.

Goed en deskundig advies

Veel keuze en goed geholpen!

Verschillende keuzes met verschillende prijzen. Voor ieder wat wils. We zijn goed geholpen

Goed ontvangst. Alles ziet er netjes uit

Fijn geholpen en goede uitleg daarbij Meteen mee en dus snel aan de slag Geweldig!

Drainage voor onder kunstgras

Vlot geholpen en genoeg keuze