Drainage voor onder kunstgras

Vlot geholpen en genoeg keuze

Goed en vakkundig advies

We zijn netjes en vakkundig geadviseerd. De levering kon snel. Het gras was op voorraad.

Super! En snel

Binnen een half uur tevreden en super geholpen, het bedrijf weer verlaten. Snel genieten van ons nieuwe gras!

Vriendelijk serviceen goede prijs kwaliteit

Zo fijn om groene tuin zonder groene vingers te hebben. Onderhoudsvrij en altijd netjes. Hondjes liggen er graag op

Vlot en duidelijk geholpen, konden alles direct meenemen

Goede snelle en vriendelijke service!

Goed betrouwbare mensen daar met veel opties

perfect, snel en vriendelijk.

Heel goed geholpen .

Vriendelijk personeel en goed geholpen

We hebben een offerte aangevraagd en zijn de dag erna gelijk gebeld. Dat weekend zijn we langs gegaan in Lisserbroek en super goed geholpen. Je geeft aan welke maat je nodig hebt en ze snijden het meteen voor je af. top zaak en keuze genoeg!

Goed geholpen door kundig en vriendelijk personeel

We gingen op zoek naar inspiratie voor kunstgras en gingen naar huis met een heel tevreden koop! We kregen goede uitleg over het leggen van kunstgras. We zijn erg goed geholpen, vriendelijk personeel van en lekkere koffie.

Na een proefpakket aangevraagd te hebben zijn we naar de winkel ij Lisserbroek gegaan. We zijn super goed geholpen en alles zag er tiptop uit. Personeel is ook erg vriendelijk.

Zeer positief en vakkundig en snel gelegd kunstgras

Een prachtige kunstgras mat type Hoofddorp Is vandaag bij ons gelegd. Twee heren van de firma Balkenende waar keurig op tijd als afgesproken om 8 uur en zijn direct begonnen. En rond 12 uur lag de gras mat keur strak en vakkundig gelegd in onze tuin. De afval spullen werden keur opgeruimd en meegenomen. nu zitten we te genieten van een milieu vriendelijk en prachtig kunst gras gazon. Het is bijna niet van echt te onderscheiden . We zijn blij met de goede totale service van de firma Balkenende Bedankt Top

Kwaliteit

Vanaf het eerste contact tot de oplevering was alles erg goed geregeld. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat en gaan er erg van genieten deze zomer.

Top ervaring!

Leuke showtuin, handig om het daar te kunnen bekijken,goed advies gekregen van Arjan. En echt hele ruime keus.

Super fijn contact , heel attend en meedenken. Ook was er een super snelle levering. Ik ben super enthousiast over OnlineKunstgrasShop en zou deze site zeker aanbevelen aan andere mensen.

Mooi gras, niet van echt te onderscheiden!

Duidelijke informatie, fijne ondersteuning en een mooi gazon als resultaat!

Top bedrijf

Het eerste contact was met Wesly. Geen opdringerige verkoper, maar een vakman die eerlijk advies geeft. Vervolgens Arjan gesproken. Hij denkt in oplossingen. Waarschijnlijk heeft hij dit overgebracht op zijn personeel, want ook zij zijn niet alleen vakkundig maar denken ook in oplossingen en gaan voor kwaliteit. Kortom, zeer tevreden.

Hele fijne en professionele service! Er wordt goed meegedacht en je krijgt eerlijk advies. Over het resultaat ben ik zeer tevreden. Prijs-kwaliteit verhouding is hier goed. Zeker een aanrader dus voor als je een mooie tuin wilt!

Eerlijk, vakkundig en genoeg keus!

Jaren geleden kunstgras gekocht en vakkundig laten leggen. Zeer tevreden over het eerlijk advies en de professionele maar wel prettige gesprekken. Wij gaan de tuin weer verbouwen en ook daar weer kunstgras in laten plaatsen. Jullie zien ons eerdaags weer terug!

Vakmanschap en kwaliteit

Ons kunstgras hebben we ook laten aanleggen en we zijn super blij dat we dat hebben laten doen! Het kunstgras is prachtig en ook mooi aangelegd! Heel fijn om zulke vakmensen over de vloer te hebben!

Kruisbaak 3

2165 AJ Lisserbroek