Topkwaliteit, toelevering, topprijzen

Altijd onwijs tevreden over Rowan haar services en de kwaliteit van haar stenen is echt waanzinnig! Altijd tevreden klant bij haar geweest!

Top kwaliteit!

Bijzondere en wisselende assortiment is van uitstekende kwaliteit. Kennis van de stenen en waar ze vandaan komen. De stenen worden met de groots mogelijke zorgvuldigheid ingepakt. Vlotte verzending. Kortom een klein bedrijf met een groot hart voor de stenen en zeker ook naar haar klanten.

Prachtige stukken en snelle levering

Een hele mooie batch stenen gekocht en ik hoefde niet lang op de stenen te wachten! Als je meer over stenen wilt weten is het al heel erg leuk om de lives te zien, maar de stenen zijn mooi, van goede kwaliteit en Ro vertelt ook haar ervaringen waar je wwwr wijzer van wordt!

Altijd fijne service!

Ik had een ring die toch niet helemaal mijn maat en stijl bleek te zijn, zonder problemen kunnen retourneren. EN waaaauww wat is de hanger van Tanzaniet een prachtige!!

Altijd een feestje om een pakje van The Gemgirl te ontvangen. Behalve je bestelling krijg je er altijd een leuke (mooie) verrassing en wat lekkers bij.

Mooie stukken en top service

Ro maakt er een feestje van. De livesales zijn ontzettend gezellig en ze verkoopt stukken van prachtige kwaliteit.

Snel geleverd. Goed verpakt. Mooi presentje toegevoegd.

Top bedrijf, levert super mooie stenen voor een hele mooi prijs.

Prachtig

Prachtig stenen met super mooie en goeie kwaliteit en prijs verhouding. Groot en deels van mijn collectie komt bij TheGemGirl vandaan en er gaat zeker weten nog meer bij komen. Alles word ook goed en netjes verpakt en de service is super!

Altijd snelle en goede levering

Ondanks de drukke live sale weer snel geleverd, netjes ingepakt en zoals altijd super mooie stenen :)

Geweldig omdat er zeer goede aanbiedingen zijn maar vooral hele hele mooie stenen. Snelle bezorgingen goed verpakt

Super levering & service!

Ik had besteld met de fantastische kortingsactie, alles is supersnel ingepakt en geleverd. Kwaliteit van de stenen is goed, netjes en secuur ingepakt met een leuk extraatje. Kwam goed uit, wij zitten midden in een verbouwing en er zaten koekjes bij de bestelling. Geluksmomentje :D Heel erg bedankt voor de service!

Mooi kwaliteit, snelle levering

Mooie kwaliteit en wordt snel geleverd

Uitstekend!

Prachtige items Snelle levering Goede service En dat keer op keer!

Ruime keus, mooie website, prima service, goed en zorgvuldig verpakt. Ik kom zeker nog een keer shoppen!

Prachtige stenen en zo'n fijne ervaring

Ze denkt ontzettend goed mee en je ziet dat ze passie heeft voor alles wat ze doet. Heel fijn om te winkelen bij haar. Ondertussen nu vaste klant geworden!

De kwaliteit valt nooit tegen

Wederom prachtige artikelen ontvangen. Uitstekende kwaliteit. Erg blij mee.

Duidelijk, mooie kwaliteit. Prima communicatie.

Makkelijk besteld, snel in huis.

Mooie mineralen en sieraden

Genoeg keus in mineralen en prachtige betaalbare sieraden, koop er graag! :-)

Super mooie stenen echt geweldig. Me moeder vond ze ook mooi als kadootje.

Fantastisch!

Rowan is super leuke dame, doet het leuk in de live sales en andere sales kanalen. Komt de mens ook tegemoet, hele fijne (klanten)service. Zoals ze het wil laten voelen, zo voelt het ook, onderdeel van de GemGirl family <3

Wederom fantastisch

Zo blij weer met mijn bestellingen van vorige week. Altijd een cadeautje en verrassing om uit te pakken. Stenen en sieraden nog mooier in het echt met heerlijke koekjes en om het af te maken de freebies ❤️ Bedankt weer!!! Echt een aanrader deze webshop.

Goede kwaliteit en klantvriendelijk

Er is iets fout gegaan, waardoor ik een verkeerd exemplaar heb ontvangen. Ro denkt graag mee, waardoor het probleem goed en snel opgelost was. Ben altijd superblij met de exemplaren die ik ontvang <3.

Beauty's van stenen! Super verpakt!

Wauww

Mijn mooiste stukken komen bij Rowan vandaan! Deze keer ook weer. Citrien en Aquamarijn gekocht. Zo mooie kwaliteit en het word altijd super goed ingepakt. Deze keer zaten er lekkere koekjes bij en superveel freebees! Als je twijfelt om hier te kopen, gewoon doen! Het is vaak mooier dan in de live of de webshop. En de prijzen zijn trouwens ook altijd abnormaal laag. Hoe ze het doet geen idee.

Koopvaardijweg 2

4906VC oosterhout

Over The Gemgirl

Edelstenen, mineralen en sieraden webshop