Gezelligste gemshop die er is!

Gezellig, informatief, top kwaliteit en fijne prijzen.

Weer geweldig

Voor het eerst een stuk of 10 items gekocht (normaal 1 of 2) en wat een beauties zitten er weer bij. Helemaal happy, weer een mooie uitbreiding van mijn verzameling

Super gezellige lives en mooie stenen

Iedere keer weer mooie stenen Nooit teleurgesteld

Een hele snelle levering. En de pakketjes zitten goed verpakt. Leuk met een gratis zakje met steentjes en een snoepje erbij. Heb er al een paar keer besteld, ga ik zeker vaker doen.

Nog altijd super content met de winkel. Leuke prijsjes, ik weet zeker eenmaal bij de post komt het goed aan ( heb soms problemen met de post maar als ik via thegemgirl koop komt het altijd goed en veilig aan ). Ben benieuwd naar de opendag! Ook leuke community

Stenen gekocht in de live sale, daar zijn ze al mooi om te zien maar in het echt nog mooier dan mooi! Heel erg blij mee! ❤️

Snelle levering, en nog een leuke verassing in mijn pakketje.

Very satisfied

The ring is gorgeous, Is big and yet I dont feel it in my hand, is not not hurt or ich ,is perfect.

Mooie stenen, goed verpakt verzonden, blij mee!

Mooi

Ik had een kwetsbaar kristal besteld, vivianiet, en zelfs die is heel aangekomen. Alles is met zorg ingepakt, en er zat zelfs nog een leuke verrassing bij! Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Heel erg tevreden

Hele mooie sieraden van goede kwaliteit! Kijk graag naar de live sales. Gezellige groep mensen:) Lieve verkoopster.

TGG is the place to be for quality gems

Ik heb al een aantal jaren bij TGG mooie stukken en sieraden besteld. Ro zoekt gems met veel flash uit voor haar klanten.

Topkwaliteit en goede service!

Shoppen bij The GemGirl is altijd een hele fijne ervaring! De mineralen, edelstenen of juwelen zijn steeds van topkwaliteit en worden aangeboden aan goede prijzen. Je bent bovendien zeker dat je the real deal koopt omdat Rowan door jaren ervaring en inzet een netwerk heeft opgebouwd waar zij meestal kan inkopen rechtstreeks bij de mijner zelf. Het is een shop die ik vertrouw en een topservice biedt met een snelle verzending!

Altijd prima verpakt en snel verzonden

Kwalitatief mooie stenen en goede service. Meestal snel verzonden, maar soms als het heel druk is kan het wat langer duren. Daar wordt vooraf dan duidelijk over gecommuniceerd. Ik ben heel blij met mijn laatste aanwinst, een mooie bosepidoot.

Snelle verzending, goed verpakt

Snel Verzonden, goed verpakt. Weer heeel tevreden kan niks anders er van maken

Ik bestel al langere tijd bij The Gemgirl en dat is niet voor niets. Supermooie mineralen en nog mooiere prijzen. Woensdag gekocht in de live, vrijdag in huis. Echt geweldig!

Mijn eerste 4 edelstenen bij The Gemgirl gekocht, super blij mee!

Mooie stenen

Ik koop bijna al mijn edelstenen hier en de kwaliteit is altijd super goed

Perfecte service en kennis van zaken.

Prettig om via deze dame mineralen en edelstenen aan te schaffen. Ze heeft kennis van zaken en heeft altijd mooie dingen voor goede prijzen. Ook merk je vrijwel meteen dat ze dol is op haar werk en op haar klanten. Erg fijne ervaring met haar.

Goed verpakt en snel verzonden

Een kristal kunnen kopen die al heel lang op mijn wishlist stond, super blij mee! Super goede prijs en snel binnen gekregen ondanks alle drukte. Zal zeker weer een keer bestellen

Schitterende Exclusieve mineralen en edelstenen, koop er graag.

The Gemgirl verkoopt kwalitatief hele goede exclusieve mineralen &edelstenen van een breed assortiment De eigenaresse Heeft veel kennis in de prdukten die zij verkoopt en is supee klantvriendelijk.

Prachtige edelstenen!!

Chaotische, gezellige live's. Goed en leuk verpakt. En ja de stenen zijn prachtig!!

Prachtige stenen voor een goede prijs.

Snelle bezorging.

Top KWALITEIT en SERVICE

Vaker statements pieces besteld bij Rowan en de kwaliteit is elke keer weer geweldig! Fijne service ook. Ik wil altijd grote bijzondere stukken voor mijn salon en daar helpt ze altijd mee met uitzoeken. Ik ben heel blij dat ik voortaan goed adres heb om mooie gems te kopen.

Ik vond edelstenen altijd al mooi maar sinds ik the Gemgirl heb ontdekt ben ik hier meteen ook verslaafd aan geworden haha. Super mooie kristallen/edelstenen voor een heel mooie aantrekkelijke prijs! Goed verpakt voor verzending en een leuke kleine attentie erbij. Ik ben fan!!

Koopvaardijweg 2 4906VC oosterhout

Over The Gemgirl

Edelstenen, mineralen en sieraden webshop