Goed verpakt en snel verzonden

Een kristal kunnen kopen die al heel lang op mijn wishlist stond, super blij mee! Super goede prijs en snel binnen gekregen ondanks alle drukte. Zal zeker weer een keer bestellen

Schitterende Exclusieve mineralen en edelstenen, koop er graag.

The Gemgirl verkoopt kwalitatief hele goede exclusieve mineralen &edelstenen van een breed assortiment De eigenaresse Heeft veel kennis in de prdukten die zij verkoopt en is supee klantvriendelijk.

Prachtige edelstenen!!

Chaotische, gezellige live's. Goed en leuk verpakt. En ja de stenen zijn prachtig!!

Prachtige stenen voor een goede prijs.

Snelle bezorging.

Top KWALITEIT en SERVICE

Vaker statements pieces besteld bij Rowan en de kwaliteit is elke keer weer geweldig! Fijne service ook. Ik wil altijd grote bijzondere stukken voor mijn salon en daar helpt ze altijd mee met uitzoeken. Ik ben heel blij dat ik voortaan goed adres heb om mooie gems te kopen.

Ik vond edelstenen altijd al mooi maar sinds ik the Gemgirl heb ontdekt ben ik hier meteen ook verslaafd aan geworden haha. Super mooie kristallen/edelstenen voor een heel mooie aantrekkelijke prijs! Goed verpakt voor verzending en een leuke kleine attentie erbij. Ik ben fan!!

In 1 woord: TOP

Zoals altijd weer helemaal top! Goed verpakt, iets lekkers erbij en freebies <3 Zilveren sieraden zijn van goede kwaliteit en scherp geprijsd, ik moest mij inhouden. Ik zal zeker snel weer kopen bij the Gemgirl :)

Crystal heaven

Super mooie crystals ontvangen zoals altijd van the gemgirl. Goede kwaliteit en prijsverhouding.

Fantastisch!

De opaal ketting was supermooi, de amazoniet armband erg blij mee en de verzending was ook top. Dank je en ga zo door!

Ze verkopen hier waanzinnig mooie stenen

Stenen zijn erg stevig verpakt zodat ze niet kunnen beschadigen. Fantastisch ruime keuze, er is voor ieder wat.

Snelle, professionele verzending

Na de aankoop (bieding live-sale) is het keurig geregeld. Dezelfde avond nog een order aangemaakt, na mijn betaling binnen seconden de aankoop bevestiging ontvangen, ook de verzending ging als een malle, ondanks het carnavalsweekend. Dit is echt een enorm pluspunt, waar menig bedrijf nog van kan leren! Bij ontvangst was mijn hanger keurig verpakt, ook fijn, een pakketje waarvoor getekend moet worden voor ontvangst. In de verpakking ook wat lieve extra’s aangetroffen. Enige minpunt: Tijdens de live-sale is de (lastige) naam van de steen mij ontschoten (chemobrein), ik had hier een vraag over gesteld in het opmerkingen veld. Deze is helaas onbeantwoord gebleven. Dat vind ik echt wel jammer. Al was het maar handmatig op de order/factuur bijgeschreven. Als ik mocht kiezen liever van de naam van de steen, dan de lieve extra’s.

Gemtastisch !!

Fantastisch om na een mooie en leuke live weer wat beauties mag toevoegen aan mijn verzameling. En dan ook nog op Valentijnsdag je pakketje binnen krijgen, ik weet dat het toeval is maar toch. Gewoon geweldig. Op naar de volgende aankoop

Super mooie stenen en sieraden

Iedere keer weer heel blij met mijn pakketjes

Prachtige producten. Van sieraden, kleine edelstenen tot giga statement stukken.

Fijne levering

Binnen de afgesproken 5 werkdagen kreeg ik mijn pakketje binnen. Super goed in gepakt zodat niks stuk kon gaan en een lief extraatje erbij. Over haar edelstenen ben ik zeer tevreden!

Altijd super!

Lage prijzen, mooie stenen. Vaak deals of leuke acties zoals gratis shipping van af een bepaalde gedrag. Goede info en leuke community

Geweldig stuk gekocht voor een hele mooie prijs! Zeker een aanrader om hier wat te kopen!

Super!!

Snelle levering en superblij met mijn aankoop. Ook kreeg ik nog een leuk extraatje erbij.

Goede kwaliteit stenen

De eigenaar is erg vriendelijk en lief. Stopt nog een kleine verassing bij elke bestelling en alles is goed ingepakt. De stenen die je ontvangt zijn van een hoge kwaliteit, top zaak dit!

Via de live sale al de mooie stenen gekocht, super fijn en erg leuk om te bekijken en te volgen. Ernaast ook nog de live sale winactie gewonnen geweldig!

Prachtige producten

Ik koop af en toe bij GemGirl. Een sieraad of een kristal. Echt mooie producten, faire prijzen, goed ingepakt geleverd. Haar insta lives zijn een feestje.

Altijd prachtige stenen!

Super snelle levering en zeer goed verpakt

Ik had heel snel m’n box en alle stenen zaten goed en veilig verpakt zodat ze niet beschadigd zouden geraken. Ik ben er heel blij mee! Dankjewel Ro!

Prima stenen webwinkel

Erg blij met mijn aankoop via deze website en Insta pagina. Zeer snel en netjes vestuurd dus betrouwbaar . Mooie artikelen.

Mooi bedrijf met prachtige edelstenen!

Ik volg The Gemgirl nu al een tijdje en ik ben nog steeds onder de indruk over hoe het is vormgegeven, hoe het wordt gerund en welk aanbod ze te bieden heeft! Over mijn bestelling specifiek ben ik ook enorm tevreden. Goed inpakt en inclusief cadeautje. Zeker voor herhaling vatbaar!

Koopvaardijweg 2

4906VC oosterhout

Over The Gemgirl

Edelstenen, mineralen en sieraden webshop