Formidabel

Ben super blij met de lamp, ziet er echt mooi uit de verlichting en het drie in één systeem werkt perfect, Dank jullie zo, Jezus allerliefste Zegen als net zoveel van mijn voor jullie. Warmhartige grote lieve groet Vincent Michaël Johnny ter Bogt

Mooie lamp en snel geregeld.

Goede en snelle levering, ook de lamp is perfect.

Binnen 2 dagen na het bestellen van de lamp, stond die al in huis. De lamp is perfect.

Superservice

Hele aardige man aan de telefoon gehad omdat ik een specifieke vraag had. Heel vriendelijk en goed advies gekregen. Nogmaals dank

Zeer netjes

Alles klopt en het product en de prijs zijn goed de bezorging is goed. Communicatie Twee vragen gesteld maar op een antwoord gekregen maar voor de rest perfect

Super geweldige ervaring.

Super geweldige ervaring. Er ging buiten de schuld van de verkoper van alles mis, maar is op een vlotte en keurige wijze opgelost. Zeer tevreden. Altijd weer. :-)

Kwalitatief zeer mooi spotje

Gewoon heel tevreden.

Prima behandeld

Volgende lamp weer bij jullie

Heel vlotte levering, top!

Mooie doos waarin de tafellamp werd afgeleverd. Heel goed beschermd

Top bedrijf alles goed geregeld

Een lampje van de 10 bestelde arriveerde gebroken. De volgende dag ontving ik een nieuw exemplaar. Prima geregeld !

Product voldoet aan de verwachting

Berichtgeving over de levering was prima, maar de bezorging zelf was vertraagd

Super service!

Na een korte speurtocht welke lamp het zou worden hebben we contact gezocht met Lampencompleet. Na een duidelijk en helder advies zijn we dan ook overgegaan tot de aankoop van een mooie hanglamp. De lamp werd razendsnel geleverd, echter bevatte 1 andere lampenkap dan verwacht. Na kort vriendelijk telefonisch contact werd dit wederom snel opgelost. Al met al supertevreden over de lamp, prijs en dienstverlening. Aanrader!

Viel niet tegen.

In LOODS 5 zag ik de vloerlamp die ik wilde aankopen. Helaas was hij aldaar niet in voorraad. Via de website alsnog de lamp kunnen bestellen. Daarna liep alles naar wens. Hoewel de bezorging niet op de afgesproken tijd kwam. Had een redelijk excuus.

Fantastisch!!!

Mooi spotje ,snelle levering.

Hele prettige ervaring

Ik had een bepaalde lamp op het oog, maar had daar nog vragen over. Telefonisch heb ik hier meer informatie over opgevraagd en ik ben heel professioneel en vriendelijk te woord gestaan. Vervolgens kwam de opmerking: "Als je het zo meteen nog besteld dan kan ik het vanmiddag nog versturen." Daarom had ik voor de jaarwisseling de gewenste lampen in huis en was er geleverd wat ik verwachtte.

Mooie lampen

Lampen gezien bij loods 5. Helaas daar niet op voorraad. Online besteld. Snel in huis. Eenvoudig te monteren. Jammer dat er geen lampen bij zaten.

mooie lampen

Prachtige lampen precies zoals op de site. En waren ook voordeliger dan in de winkel waar wij zijn geweest. Het is altijd beter om nog eens te checken op internet. Levering was prima en snel. Alles kwam niet tegelijk maar ik kreeg snel antwoord op mijn mail. Wij zijn heel erg blij met deze koop. Ze passen perfect bij ons interieur.

Goedemiddag Marian, Wat fijn om te horen dat u uw bestelde lampen toch nog snel compleet in huis heeft:) Wij wensen u heel veel plezier van deze mooie lampen. Team Lampencompleet

Snelle levery

De lamp was veel te groot wel snelle levering. Beestje jammer van de hoge retour kosten 8 euro best veel

Goedemiddag Evadine, Wat jammer dat uw bestelde lamp te groot was, wel zijn we blij om te horen dat we uw bestelling snel hebben kunnen leveren. Helaas hebben wij geen invloed op de kosten van onze vervoerder maar streven we wel naar een snelle en goede service. Alsnog bedankt voor uw eerlijke review! Team Lampencompleet

Erg mooi lampen

De lampen zijn erg degelijk en geven mooi licht.

Prachtige glazen lampenkap

Ik had mijn glazen lampenkap kapot laten vallen. Na uren zoeken vond ik op lampencompleet.nl een losse glazen lampenkap. Super

Goed geholpen en een probleem snel opgelost.

Snel en stralend

Mooie lamp die te dimmen is zonder schakelaar. Ideaal

Snelle levering en dito service

Ik was op zoek naar een grote plafondlamp voor de badkamer. Bij de beschrijving van de lamp kon ik niets vinden over het aantal lumen. Informatie via e-mail gevraagd, ik kreeg binnen enkele minuten antwoord en een uitgebreide link naar de site van de fabrikant. De lamp is helemaal wat ik zocht en ook nog eens voor een scherpe prijs geleverd. Topbedrijf!

Goed assortiment en snelle levering

Zeer tevreden over het assortiment en de nette levering met PostNL.

Over Lampencompleet.nl

Lampencompleet is een webshop met een uitgebreid aanbod aan hanglampen, plafondlampen, vloerlampen, wandlampen, leeslampen en tafellampen in diverse stijlen. Daarnaast zijn onze lampen te zien in onze lampenwinkels in de woonwarenhuizen van Loods 5 (Maastricht, Amersfoort, Sliedrecht, Duiven, Zaandam) en Depot 7 (Hulst)