Goeie service en mooie lamp

Supersnelle en nette levering

Op Vrijdagmiddag besteld en Zaterdag voor de middag al in huis. Mooi product.

Top service, een medewerker die meedenkt in oplossingen en snel verzend!

1 telefoontje met een vriendelijke meneer en het probleem was binnen 3 dagen opgelost! Terwijl ik al 6 weken bezig was om een glazen lampen kap van LUCIDE type Joanet geleverd te krijgen bij BOL waar ik deze lamp gekocht had (Garantie) maar zij wilde de complete lamp retour (1.30 breed en 6 lampen bollen)terwijl het opgelost kon worden door 1 lampen kap op te sturen. Eerstvolgende aankoop ga ik na Lampencompleet.nl.

Snel geleverd , keurig verpakt .

Duidelijke omschrijving van het produkt

Snelle levering. Netjes verpakt. Zeer tervreden.

Prima levering

Mijn lamp is snel geleverd

Alles perfect!

Was top

Pacht lamp. Snel geleverd

Heel blij met m’n lamp. Precies zoals hij eruit zag en was omschreven. Snelle levering. Top.

Snel, goed, prijs,kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit. Prima service.

Snelle levering en netjes verpakt

Prima levering

Snel geleverd mooie lamp

Een webshop die je op de hoogte houdt, met je meedenkt en op tijd levert.

Deze webshop weet wat communiceren is, houd je met alles op de hoogte, levert op tijd, zo niet dan wordt dit aangegeven. Helaas was 1 artikel beschadigt, hier wordt dezelfde dag nog over gecommuniceerd en opgelost. Deze webshop is een voorbeeld voor anderen.

Hartelijk dank voor deze mooie review! Hier worden wij erg blij van:)!

4 stuks led lampen gekocht bij Lampencompleet, elders 67,95 of nog duurder, bij Lampencompleet 29,95. Bestellen ging eenvoudig en kon dag van levering aanpassen, één minpuntje kreeg geen bevestiging van mijn bestelling. Emailtje gestuurd en kreeg later die dag alsnog bevestiging.

Sfeervol warm licht

Sfeervolle warme kaarslampjes. Wel prijzig

Toen gisteren de bestelling geleverd werd en ik de doos opende, kwam ik tot de conclusie dat een van de drie gloeilampen anders was. Vandaag contact opgenomen met Lampencompleet en Olaf heeft het opgelost. Top!!!! Superblij met deze aankoop.

prima afhandeling

snelle levering, zeer goed verpakt kwaliteit prima even opletten met plaatsen van de kap

Snelle levering . Heel erg blij met mijn aankoop ! Toen kreeg ik een bestelling binnen wat niet voor mij was ! Samen gekekenmet iemand van lampencompleet en de lampen naar de juiste koper gestuurd. Als dank kreeg ik een leuk kadootje..

Gebeld met hun of de lampen op voorraad waren Dat waren ze online bestelling geplaatst en betaald kon ze Binnen 5 minuten daar ophalen. Super service!!

Fijn adres voor mooie verlichting

We hadden 2 lampen voor boven de tafel op het oog en bij Lampencompleet € 40,- goedkoper dan bij de rest. Wat helemaal fijn was... de volgende dag geleverd! Zo zaten wij snel met 2 prachtige lampen boven de tafel. Helemaal top!

Heel blij met de nieuwe lamp.

Mooie lamp gekocht. Zeer goed verpakt, wat zeker nog een hele klus moet zijn geweest aangezien de lamp 2mtr hoog is met een marmeren voet. Snel geleverd. Staat mooi in de kamer. Blij mee !

Mijn bestelling was snel geleverd

Snel geleverd en goed verpakt .

Topservice!

Onlangs voor een prima prijs een lamp gekocht bij Lampencompleet.nl. Werd snel en netjes geleverd. Bij het ophangen ging het jammergenoeg mis waarbij twee glazen bollen stuk gingen. Meteen via de mail contact opgenomen met lampencompleet.nl. Direct was er begrip voor de ontstane situatie en werd aangeboden twee nieuwe glazen bollen op te sturen, zodat we weer snel een complete lamp hebben. Dat noem ik nog eens service: Geen moeilijke vragen! Direct begrip! en Direct een oplossing. Een dikke 10!

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze mooie review! Hier worden wij erg blij van:) Team Lampencompleet

Snel geleverd en goed verpakt

Vervang glazen bol besteld na ongelukje tijdens behangen maandagavond besteld en woensdag geleverd

Goed geholpen. Blij met mijn aankoop

Verkoper vriendelijk en behulpzaam

Beste Arlette, Hartelijk dank voor het mooie compliment! Team Lampencompleet

Over Lampencompleet.nl

Lampencompleet is een webshop met een uitgebreid aanbod aan hanglampen, plafondlampen, vloerlampen, wandlampen, leeslampen en tafellampen in diverse stijlen. Daarnaast zijn onze lampen te zien in onze lampenwinkels in de woonwarenhuizen van Loods 5 (Maastricht, Amersfoort, Sliedrecht, Duiven, Zaandam) en Depot 7 (Hulst)