Op en top

Bestelde lamp kwam na 3 dagen geleverd en bleek in eerste instantie een klein defect aan. S’avonds gemaild en kreeg direct dezelfde avond al een bericht dat er een nieuwe lamp opgestuurd zou worden. Op en top service

Zeer goede ervaring !!!

Vlotte en alles volgens afspraak afgehandeld . Snelle levering .

Niks mis mee

Snelle levering, goede lampen

Goedkoop, snel en nog een extraatje

De lamp die heb besteld was bij Lampencompleet een stuk goedkoper dan bij andere webwinkels. De levering van de lamp ging sneller dan verwacht en waar je er bij andere webwinkels nog een lichtbron bij moest kopen, zat de lichtbron er bij Lampencompleet wel bij. Dubbel voordeel dus! Ik ben er blij mee!

Super blij met de prachtige lamp en de snelle levering

Top prijs, snel geleverd, perfect verpakt. What else…..

Snelle levering voor een redelijke prijs

Ik hoorde maar niks van de levering

Toen ik informeerde waar mijn lamp bleef, stuurde ze dat ze afgeleverd was. Dat klopt niet, na het zelf te gaan uitspitten, bleek die bij een dagbladhandelaar te staan. Maar niemand die iets laat weten…

Beste Lennert, Wat vervelend om te horen dat u geen bericht heeft ontvangen over uw pakket. Omdat dit zeker niet de service dekt waar wij naar streven, hebben we het even voor u nagekeken. Alle pakketten die wij verzenden gaan via PostNL. Bij elk pakket wordt er een e-mailadres gekoppeld van de bestelling zodat u via de mail bericht krijgt over de status van uw pakket. Helaas belanden deze e-mails wel eens in de ongewenste mail (SPAM) map. Hopelijk hebben we u wel kunnen helpen door u direct na uw mail te informeren dat het pakket opgehaald kon worden bij het plaatselijke afgifte punt en wensen we u ondanks deze verwarrende start veel plezier van uw aankoop! Team Lampencompleet

Snelle levering en mooie lamp

Heb ik even mazzel. zag een lamp die ik wilde hebben in een winkel. Was niet op voorraad ik zoeken op internet zag dat bij dit bedrijf de zelfde lamp er was en 30 euro goedkoper. Nou dus bestellen maar en binnen twee dagen hing dat ding aan mijn plafond. Ben zeer tevreden.

Beste Edwin, Wat een leuke review! Hier worden wij erg blij van. Veel plezier van uw lamp. Team Lampencompleet

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Mooie betaalbare designlampen en bijzonder goede service.

Omdat mijn favoriete 3stappen lamp van Philips niet meer verkrijgbaar is ben ik op zoek gegaan naar een goed alternatief en heb die gevonden. Fijne website, goede mooie lampen, veel keuze en zeer goede service! Met heel goed eindresultaat.

Beste Anke, Wat een leuke review en fijn om te horen allemaal! Wij zijn ook erg tevreden over onze 3 stappen dimbare lichtbronnen :) Team Lampencompleet

Precies waar ik naar op zoek was!

Eerst gebeld voor advies over dimbare lampen. Dat werd duidelijk uitgelegd! Daarna meteen besteld, en de volgende dag is het bestelde geleverd. En ik ben er heel blij mee!

Netjes

Mooie lamp, goed contact en snelle verzending

niets mis mee

Bestelling netjes verpakt op tijd zelfs eerder dan verwacht ontvangen.

mooi product ,goede prijs

mooi product ,goede prijs

Snel en accuraat

Lampencompleet heeft een mooi assortiment. Via de overzichtelijke webshop vind je snel wat je zoekt. De levering wordt vervolgens snel en accuraat afgehandeld

zeer goed verpakt en snel geleverd

zeer goed verpakt en snel geleverd

Precies wat ik er vannacht had. Goede beschrijving ook

zeer goed

goed ben er blij mee

Snel en betrouwbaar

Zeer persoonlijke service

Snelle levering en keurig ingepakt!!

Diversiteit aan lampen. Snelle levering en de lampen waren keurig ingepakt, zodat het niet kan beschadigen!

Top geleverd.

Snelle levering, netjes verpakt en mooi product.

Snel geleverd en de lamp is super mooi

Nette prijs, snel geleverd

Tafellamp met bijpassende led sfeerlamp besteld. Werd snel geleverd. Super.

Goede informatie in winkel

. Goede service. Ben zeer tevreden. Bij eventuele problemen, dan worden deze zeer snel opgelost.

Etruskenweg 34 5349 AZ Oss

Over Lampencompleet.nl

Lampencompleet is een webshop met een uitgebreid aanbod aan hanglampen, plafondlampen, vloerlampen, wandlampen, leeslampen en tafellampen in diverse stijlen. Daarnaast zijn onze lampen te zien in onze lampenwinkels in de woonwarenhuizen van Loods 5 (Maastricht, Amersfoort, Sliedrecht, Duiven, Zaandam) en Depot 7 (Hulst)