prima goede ervaring mooi lampjes

Mooie buislamp gekocht

LED Buislamp 185 mm – Kooldraad Amber Zeer fraaie buislamp! Prima verpakt en snel mogen ontvangen.

Perfecte levering

Perfecte snelle levering en heel blij met mijn aankoop.

Goed en Netjes geholpen .

zoals hierboven bedoelt , correct en behulpzaam geholpen .

Prachtige lamp

Prachtige lamp, degelijk, zwart staal, goede keuze

Beste Leo, Wat fijn om te horen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Team Lampencompleet

Perfecte levering en heel snel.

Het lukte mij niet een ventilator te monteren, na 1 telefoontje sturen ze een gemonteerde ventilator en kan ik de andere retourneren. Fantastische service.

Beste Ellen, Dankjewel voor dit mooie compliment. Heel fijn om te horen! Hopelijk brengt de ventilator vele verkoelende momenten :) Team Lampencompleet

Snelle levering en verzending.top

Snelle levering en verzending.top

Beste Willy, Wat een fijn compliment, hartelijk dank daarvoor. We wensen u veel plezier met uw aankoop! Team Lampencompleet

Mooie lamp, hoop dat de rest wordt opgelost

Prachtige lamp, echte eyecatcher in de woonkamer. 2 van de 6 fittingen draaiden niet helemaal recht in de glazen kappen waardoor de lichtbronnen ook niet helemaal recht in de kap hangen. Ik heb dit een paar keer recht proberen te krijgen zonder resultaat. Daarnaast zit er in 1 van de grootste glazen bollen een klein scheurtje die je niet voelt, maar er wel zit. Ik hoop dat er reactie komt op mijn mail.

Goedemiddag Alida, Fijn om te horen dat de lamp een mooie eyecatcher is in de woonkamer. Hopelijk bevalt de nieuwe glazen bol die we u opgestuurd hebben. Mocht u nog problemen ervaren met de fittingen, schroom niet om ons te contacteren. We wensen u veel plezier van uw aankoop! Team Lampencompleet

Helemaal top

De lampen zijn perfect en de levering ook. Gewoon fijn bedrijf. Online bestelling was ook heel makkelijk.

Beste Wilibrord, Wat een mooi compliment, heel fijn om dat te horen! We wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Lampencompleet

Geweldig die 3 stappen dimbare lampen

Die 3 dimbare lampen das mooi materiaal. Werkt fantastisch en je hebt geen dure led dimmers nodig. Lampen branden mooi niet flikkeren of zoemen. Toppie

Beste Andre, Een betere beschrijving over onze 3 Staps dimbare lichtbronnen kunnen wij zelf niet schrijven :) Dank daarvoor! Team Lampencompleet

Goed en degelijk gefabriceerde lampen soms een beetje scheef uit de doos maar is makkelijk weer te corrigeren. Heeft te maken met het vervoer ligt niet aan lampencompleet.nl

Etruskenweg 34 a

5349 AZ Oss

Over Lampencompleet.nl

Lampencompleet is een webshop met een uitgebreid aanbod aan hanglampen, plafondlampen, vloerlampen, wandlampen, leeslampen en tafellampen in diverse stijlen. Daarnaast zijn onze lampen te zien in onze lampenwinkels in de woonwarenhuizen van Loods 5 (Maastricht, Amersfoort, Sliedrecht, Duiven, Zaandam) en Depot 7 (Hulst)