Slechte ervaring, teleurgesteld.

In februari zonnepanelen aangevraagd. Zouden 18 juli geplaatst worden. De dag van installatie vrij genomen en alles gereld. Die morgen worden we gebeld dat de installatie niet doorging. Er zou een. nieuwe afspraak gemaakt worden. Dat werd 15 augustus. Die dag kwamen ze maar bij plaatsen van de zonnepanelen bleek dat ze te groot waren en aan weerszijde een halve meter op de daken van de buren kwamen. Dus alles weer ingepakt, en weer een dag voor niets vrij genomen. Er werd mij wel belooft dat er een compensatie op de rekening zou komen. Maar die heb ik nooit gekregen. Na veel bellen en mailen zijn op 30 oktober eindelijk de zonnepanelen geplaatst. Voor dat de panelen geplaatst waren heb ik heel wat chagrijn gehad en heeft het me veel tijd en vrije dagen gekost. En naar de compensatie kon ik fluiten. Dus je begrijpt dat ik niet bepaalt tevreden ben over dit bedrijf.

Super blij ermee

We hebben lang moeten wachten op de zonnepanelen, maar het was het wachten waard. Het plaatsen van de zonnepanelen was zeer snel gebeurd en perfect. Het zijn zeer ervaren installateurs toppie!!!! Wij raden zeker solease aan als je van plan bent om zonnepanelen aan te schaffen.

Super blij ermee

Jaarbeursplein 22

3521 AP Utrecht

Over Solease

Wij hebben de droom om de wereld beter achter te laten voor onze kinderen dan dat we hem kregen. Daarom werken we hard om alle geschikte daken in Nederland (maar uiteindelijk in de hele wereld) vol te krijgen met zonnepanelen. Wij doen dit bij Solease al sinds 2011 door zonnepanelen volledig ontzorgd te verhuren. Zo maken wij duurzame zonne-energie van eigen dak bereikbaar voor iedereen, zodat zoveel mogelijk mensen vandaag al kunnen beginnen met het besparen van euro’s en CO2.