Flexibele, professionele en correcte leverancier.

Een zeer prettige samenwerking met Bols, daar afspraken nagekomen worden en dit alles met een glimlach. Tevens is de kwaliteit van de geleverde werkkleding zeer goed en netjes afgewerkt.

Ik ben erg goed geholpen door Teamwear Bols alles was super geregeld en een snelle en goede communicatie. een verkeerde maat jas gekregen en kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd. super goed zeker aan te raden!

Alles is in goed overleg gegaan, alles is geleverd zoals afgesproken. Denk aan paskleding, paspoppen en de daadwerkelijke bestelling. Snelle reactie op de mail. Goede kwaliteit kleding. Geleverde kleding inclusief logo + initialen ziet er top uit.

"Korte lijntjes, vlotte service en goede kwaliteit"

Ik had een spoedbestelling voor een voetbalteam wat met twee weken kampioen werd. Hiervoor moesten er shirtjes bedrukt worden met naam en logo. De levertijd was geen enkel probleem. De communicatie verliep vlot. Binnen een paar uur had ik een tof ontwerp in de mailbox. Ook kreeg ik goed advies over welk shirt ik het beste kon bestellen. De shirts en de bedrukking zagen er keurig uit! Dus zeer tevreden over de communicatie, de service en de kwaliteit!

Bols Teamwear maakt absoluut waar wat ze beloven.

Ik heb via mail contact gezocht voor een sporttas voor mijn dochter, ik wilden deze graag laten bedrukken. De volgende ochtend had ik al een reactie op mijn mail. Aangezien Bols Teamwear zelf het drukwerk verzocht was het geen probleem. Na de goedkeuring van de drukproef is de tas bedrukt, ik had aangegeven dat het een cadeau voor Kerst zou zijn en volgens mij hebben ze er nu extra haast van gemaakt. De communicatie verliep erg vriendelijk en soepel. Als ik weer eens iets van sportspullen moet hebben kom ik hier zeker terug. Een echte aanrader.

Vlotte service en goede kwaliteit van bedrukking

Wij hebben een nieuwe merchandise lijn ontwikkeld en hebben dit laten bedrukken bij Bols Teamwear. Vanaf de offerteaanvraag tot aan de levering van de kleding vonden wij het een prettige samenwerking. Vlotte en vriendelijke manier van communiceren en de kleding is super goed bedrukt! In de toekomst gaan wij gegarandeerd terugkomen bij Bols Teamwear.

Flexibiliteit staat voorop!

Complete werkkleding geleverd voor mannen en vrouwen. Een ruime keuze in kleding en volledig aan te passen naar de wens van ons. Snel contact en daardoor snel aanpassingen kunnen doen. De jongens zijn lekker flexibel en werken alles zo weer voor je uit!

Korte lijnen

Begin van een schooljaar betekend veel drukte! Waar eerst de ervaringen niet zo goed waren, zijn tegenwoordig de lijntjes heel kort en wordt er goed gecommuniceerd! Er werd dit jaar meegedacht aan oplossingen en we werden op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling. De veranderingen die hebben plaatsgevonden in de afgelopen 2 jaar zijn naar mijns inziens erg goed geweest.

Vriendelijke en goede informatie en vlotte aflevering

Goede ervaring met Bols teamwear. Ze staan je vriendelijk te woord. Zijn altijd bereikbaar en bij terugzending van de niet passende maten maken ze geen probleem en je krijgt vlot de juiste maten toegezonden. En tot slot houden ze zich aan de afspraak.

Ik had een spoedje voor levering en bedrukking van sportshirts voor onze handbal vereniging. Hier werd snel op geschakeld en zelf na wat nog wat wijzigingen in de proefdruk opzet die gemaakt was, is het gelukt om heel snel te leveren. Communicatie was goed, alles geleverd op tijd, bedrukking netjes.

Snel en duidelijk

Ook bij een afname met grotere hoeveelheden voor een heel team een snelle levering. Polo's, jassen, truien.. Alles goed voor elkaar. Daarnaast ook duidelijk in de communicatie in o.a. op de hoogte houden van de leveringstijden.

Duidelijke communicatie en zeer mooi resultaat!

De communicatie was erg prettig. Onze wensen konden we doorgeven en dit werd goed opgepakt. Het eind resultaat van onze polo’s vinden wij ook zeer netjes. Zeer tevreden!

Nette service en snel geleverd

Vriendelijke en snelle service. Aanrader!

Enthousiast en meedenkend team - top!

We hebben sportkleding voor onze medewerkers besteld, gepersonaliseerd met ons logo. Er werd heel goed meegedacht, heel fijn dat dit zo kon!

prima. Snel en pefect geregeld.

We kregen een mooi uitgebreid assortiment kleding om te passen. Toen we de maten hadden doorgegeven al na 1 week de kleding bedrukt met bedrijfslogo's in huis. lekker vlot. Super service.

Fijne, goede en snelle samenwerking!

Al jaren schaffen wij kledingsets aan voor onze sportklassen. Wat een fijne samenwerking waarin geluisterd wordt naar ons maar ook meegedacht wordt. Super! Team Sport Capellenborg Wijhe

Snelle reactie + goede levering

We hebben vrij recent een event georganiseerd. Hier hadden we in korte tijd meerdere fluoriserende t-shirts voor nodig. Bij Bols hebben ze dit voor een mooie prijs / ontzettend snel weten te realiseren. Erg blij mee!

Prima!!

Reageren snel, denken mee en gaan net een stapje verder in de service. Wij zijn zeer tevreden!!

Kwaliteit, snelheid en expertise

Ontezettend positieve ervaring gehad met het team van Bols teamwear. Snel en kwalitatief contact waarbij er goed werd meegedacht en direct suggesties en oplossingen werden aangeboden. Goede prijs, meerdere opties en een erg vriendelijk contactpersoon. Werd te alle tijden op de hoogte gehouden van ontwikkelingen en zal hier absoluut weer terugkomen voor een bestelling. Het ging in dit geval om een hockey tenue voor een bedrijfscompetitie. Meer dan tevreden!

Zeer tevreden.

Bij Bols teamwear bedrijfskleding besteld. Goed advies gekregen over de mogelijkheden qua kleding en qua bedrukking.

Onze ideeën zijn samen gebracht in 1 mooi pakket; jullie hebben daarin goed meegedacht.

Van vele ideeën, en voorstellen; die we als vereniging hadden, zijn we met jullie juiste en gerichte ondersteuning tot een fantastisch product gekomen. De onderlinge afspraken verliepen voorspoedig en op tijd. We zijn er erg blij mee. Mede namens onze RTV leden Raalte, dank je wel!

Zeer tevreden over contact en product!

Ik heb een bestelling gedaan van 200 bedrukte bidons. Het eerste contact verliep erg prettig en kreeg binnen enkele uren al een proefdruk via de mail. Dit was naar wens en heb de bestelling gedaan. De bestelling is binnen twee weken geleverd en over het product zijn we meer dan tevreden! Ik zal Bols Teamwear dan ook zeker aanraden mede vanwege het fijne contact.

Super geregeld

Met Sander contact gehad over onze bedrijfskleding. Er werd goed meegedacht over wat onze wensen waren en wat mogelijk was. Super snel geleverd ook! Resultaat is erg mooi geworden. We gaan zeker vaker kleding bestellen bij ze.

Bestellingen worden snel verwerkt en verstuurd. Kan ook het bezorgadres snel laten aanpassen. Ook prettig contact via de mail.

Super goed geregeld

Goede communicatie Goede kwaliteit

Over Bols teamwear

Bols Teamwear is de specialist op gebied van sportkleding, promotiekleding en bedrijfskleding!