Super service, goede kwaliteit!

Voor een voetbaltournooi had ik last minute tenues nodig. Geen enkel bedrijf kon dit regelen.Bols ging de uitdaging aan. De shirts werden op tijd geleverd. Verder zaten er geen fouten in en was de kwaliteit erg goed. Erg tevreden en een goede service gehad. Communicatie verliep ook goed. Echt een aanrader!

Topservice

Voetbaltenue's weer prima geregeld. Goede kwaliteit kleding en goed bedrukt. Professioneel zoals we eigenlijk altijd gewend zijn. Top!

Fijne samenwerking

Al een aantal jaren krijgen geslaagde leerlingen van het RvEC een mooie hoodie met een ontwerp van alle namen van de examenkandidaten erop gedrukt. Een leuke herinnering aan de schooltijd op het RvEC. Elk jaar is het fijn samenwerken met Bols Teamwear.

Snelle levering, goed product!

Wij waren als bedrijf opzoek naar witte overalls. Deze heeft Bols voor ons gevonden en zeer snel geleverd voor een prima prijs.

Snel en goed geregeld

Samen met mijn team wouden we shirts laten bedrukken. Dinsdag had ik gevraagd bij intersport of dit kon en had het vrijdag al in huis!

Snel, kundig en prettig contact/advies.

Met Gert-Jan en Sander contact gehad voor het aanschaffen van sportkleding ten behoeve van ons bedrijf Uiterwijk Winkel Verzekeringen. Diverse opties besproken en uiteindelijk een prachtig tenue samengesteld.

Een hele fijne ervaring

Goed meedenken en snel leveren.

Fijne ervaring

We hebben een grote bestelling geplaatst, zijn snel te woord gestaan door Dennis van Intersport en meteen in contact gekomen met Sander omtrent de kleding. App contact verliep soepel en snel en de service was daarnaast ook wat er was gezegd. Fijne ervaring en de prijs viel me reuze mee!

Snelle service en goed contact!

De shirts die wij hadden besteld als groep waren erg snel klaar en erg mooi! Het contact verliep soepel.

Goede service. Goed geholpen

Goede service, prettig contact!!

Onze bestelling was naar wens, goede service!

Klantgericht en goede kwaliteit

Bols teamwear is prettig in contact en is klantgericht. Ons bedrijf heeft goed advies ontvangen over kleding en logo. De levering is perfect gelopen. De kwaliteit van de kleding is goed. Het logo is opvallend en mooi in verhouding op de kleding geplaatst. Wij zijn zeer tevreden.

Supersnelle levering en prima service

We moesten ivm een deadline even snel schakelen voor een bestelling ivm kampioenschapsteam, maar door perfecte medewerking is het allemaal heel snel geregeld en zijn de produkten allemaal op tijd geleverd! Top.

Uitmuntend

Goede pasvorm. Zachte stof, blijft goed na wasbeurten op 40 graden. Aanrader!

Redelijk goeie kwaliteit

Mooie kleding! Enigste minpuntje is dat bij sommige kleding de naden bij de armen snel loslaten.

Zeer comfortabel en mooie kleding

Zeer goede kwaliteit en service.

Bij Bols teamwear ben ik goed geïnformeerd en voorgelicht. De kleding was van een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Uitstekende kwaliteit met een goede service

Uitstekende kwaliteit van zowel producten als bedrukking. Gaat lang mee en ziet er na verschillende wasbeurten nog als nieuw uit.

Prima service en vlotte levering

Snelle en correcte levering van de shirts en n jassen! Helemaal top!

Denken mee in snelle oplossingen

Als vrijwilliger bij een vereniging komen dingen soms op het laatste moment aan. Teamsport Bols (voor mij Sander) staat altijd klaar en is bereid om net een stapje verder te gaan. Ook het bewaken van proces waarbij zij onze deadlines in de gaten houden, doen ze uitstekend. Kwaliteit is trouwens ook goed. Hummel shirts met bedrukking.

Goed bedrijf!

Wij als vereniging zijn zeer tevreden over Bols. Medewerker Gert Jan was altijd goed bereikbaar en dacht met ons mee.

Tevreden klant

Na goed overleg en meedenken vanuit Teamsport zijn we uitgekomen bij een strak en mooi setje van het merk Robey. De bedrukking zit er goed op en het pasformaat zit goed doordat we van te voren konden passen. Al met al een goeie communicatie en tevreden klant.

klantvriendelijk en servicegericht voor een goed prijs

Na een roerige opstartperiode met als gevolg diverse contactpersonen is Bols teamwear in een stabiele periode terecht gekomen. Ik ben nu erg tevreden. Bols teamwear denkt met je mee en is klantgericht. Als er per abuis een verkeerde keuze is gemaakt wordt er altijd een oplossing gezocht. De prijs is scherp en de dienstverlening is flexibel. Ik kan het ophalen maar bij je thuis laten bezorgen is ook een optie. wat ik wil!

Mooie kleding, goede bedrukking en snel geregeld. Prima service.

Lindberghstraat 22

7903 BN Hoogeveen

+31 6 1354 7320

Over Bols teamwear

Bols Teamwear is de specialist op gebied van sportkleding, promotiekleding en bedrijfskleding!