Spijtige aankoop & slechte service

Iets wat begon als een leuke en mooie aankoop veranderde snel in een hele nare en vervelende ervaring met Afium. Niet alleen zijn ze niet flexibel met levertijden, ook wordt er laminaat geleverd met mankementen en doen zij daar verder niks aan. Zij geven als oplossing aan 4 extra dagen te wachten op laminaat die zij met schade hebben geleverd. Ook als je aangeeft dat je klussers bij je hebt werken die over 1 dag klaar zijn, is er 0% begrip en flexibiliteit. Ook bij het bezorgen ging het mis. Eerst werd mij verteld dat ik in samenspraak een tijdsindicatie kon doorgeven, aangezien ik klussers heb en de woning nog niet bewoond was en daar niet altijd iemand aanwezig was. Toen ik belde om een tijdsindicatie af te spreken, werd mij verteld dat ze om 06:30 uur voor de deur zouden staan en dat ik dat maar moest accepteren. Het is algemeen bekend dat een werkdag normaliter om 08:00 of 09:00 uur begint. De reactie van een medewerker van de klantenservice was: ‘dan moet je daar om 06:30 uur zelf zijn en anders kun je de bestelling annuleren’. Geen oplossingen, geen coulance, geen begrip. Vervolgens word je door dezelfde medewerker respectloos behandeld, wordt er gelogen over hoe de medewerker heet en wordt er ook in je oor opgehangen. De service is om van te janken en de kwaliteit is ook slecht. Eventuele schade, wordt niet hersteld en er vindt ook geen tegemoetkoming plaats, wanneer zij tekortschieten in kwaliteit of service. Ik bestel in ieder geval nooit meer iets van Afium en adviseer iedereen om je geld aan een eervolle bedrijf uit te geven, als je wilt dat je krijgt waar je voor hebt betaald. Een bedrijf waarin professionaliteit en respect centraal staat. Alles wat Afium niet is.

Klantvriendelijk en goed meegedacht

Vriendelijke hard werkende mensen die behulpzaam zijn.

Fijne mensen, duidelijke site, overal qr codes om te xtra details van de vloer te vinden. En een enorme showroom.

Prima en snelle service.

Hele aardige en vriendelijke werknemers. Klantvriendelijk met een grote glimlach. 5 sterren voor kwaliteit en prijsverhouding.

Veel keuze

Fijne hulp en heel veel keuze!

Goed geholpen en een leuke korting. Dank voor de inzet !

Goede service en groot assortiment

Onwijs fijne service en een groot assortiment. Een mooi winkel en een overzichtelijke showroom.

Pas op voor deze boeven. Oplichters zijn het.

Helaas heeft mijn moeder hier zonder mijn weten spullen gekocht en was er geen retourrecht op bepaalde spullen. Vreemd als je achter je producten staat. Maar zoals verwacht de spullen zonder retourrecht waren niet goed en krom. Nu spelen ze stommertje en laten ze niks meer horen. Meer dan een maand geleden retour gebracht en ze zouden het terugsturen naar de fabriek en het geld retourneren. Nu reageren ze niet meer en geld is ook nog weg. Opgeschoten turkse jongens die schijt hebben aan service of afspraken. Te triest voor woorden. Teveel betaald omdat ze van de leeftijd is dat ze graag goed geholpen wordt en niet googelt, maar na even zoeken hebben ze alles voor dubbelle prijzen verkocht en nu verdwenen. Wat een nare mensen.

Zeer slechte service

Wil je kwaliteit en goede klantenservice? Koop dan vooral je tegels niet bij Afium. Eerst waren de verkeerde tegels geleverd, na veel gedoe kwamen dezelfde dag nog de juiste tegels maar een deel was kapot en een deel brak niet goed tijdens het snijden, ook lopen heel veel tegels hol of bol Klacht ingediend, drie weken lang bel je wekelijks om te vragen hoe het zit. Kastje naar de muur spel. Degene die de klachten behandeld is er momenteel niet en werkt alleen doordeweeks Wanneer je er na 3 weken klaar mee bent en vertelt dat je de tegels eruit gaat trekken en elders nieuwe gaat bestellen kan degene die de klachten behandelt wel ineens de telefoon opnemen, om te vertellen dat ze de klacht niet kunnen afhandelen want ze hebben nog nooit dit probleem met deze tegels gehad, dus het moet wel aan de tegelzetter liggen volgens Afium. Goed verhaal, ik geef al 5 keer aan dat het niet meer hoeft maar dat ik mijn tegels elders laat regelen En dan wanneer je steeds word onderbroken in je verhaal en dit ook meerdere keren aangeeft en de emoties hoog oplopen en je er wat van zegt is het ineens “mevrouw wilt u dat we hier naar kijken of niet?” Dat kon niet toch want de fout ligt volgens jullie bij de tegelzetter en niet bij Afium toch?? Onzin. Bespaar jezelf een hoop hoofdpijn en koop daar vooral niet je tegels Zelf mogen ze langer dan drie weken doen over een reactie maar verwachten wel dat je binnen 48 uur na levering een evt klacht indient. In mijn geval moest ik dus om 06:30 alle 35 pakketten met 4 tegels een voor een even checken. Wilde ik dat de klacht in behandeling zou worden genomen.

Uitstekend Top geholpen

Uitstekend geholpen door de medewerkers van afium dachten met mij en ook nog is gratis bezorgd bij mij thuis. Zeker aan te raden!

Klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Ik ben erg tevreden met de service van de medewerkers. Zij denken mee met onze wensen en geven het beste advies. Aanrader!

2e x bij afium en alle beide keren top kwaliteit en levering

Goedkoopste van NL

Wel betaald, geen tegels.

Dit bedrijf schurkt tegen oplichting aan. Middels deze review wil ik iedereen die overweegt bij Afium tegels te kopen, sterk aanraden dit NIET te doen! Een aantal maanden geleden hebben wij tegels gekocht. Deze zouden thuis kosteloos afgeleverd worden. Dit was zowel mondeling als op mail bevestigd. Toen de tegels echter beschikbaar waren, zouden deze niet thuis bezorgd worden. Waarom? De bestelwaarde was €10,- onder de minimale bestelwaarde, waar Afium voor thuisleverd. Terwijl thuisbezorging al meerdere malen beloofd was. Na veel gesteggel hebben ze het alsnog thuis afgeleverd. Helaas met twee kapotte tegels (van de 8) tot gevolg. Wij hebben dezelfde dag een mail gestuurd met foto's en gevraagd om resitutie. Reactie 1: (na 3 weken) "Wij hebben geen foto's ontvangen van de schade, dus kunnen wij u niet helpen." Reactie 2: (2 weken later) "Uw tegels zijn in productie en staan binnenkort voor u klaar!" DIT WILLEN WIJ NIET! wij vroegen specifiek om geld terug! Nu nogmaals gedaan. Reactie 3:( 1 week later): "Uw tegels liggen klaar. U kunt geen restitutie ontvangen." Belachelijke service! Wij wachten nog steeds op ons geld, want na 6 weken wachten zijn de tegels niet meer nodig. Deze review wordt pas verwijderd, zodra wij ons geld gerestitueerd krijgen voor tegels die wij nooit hebben ontvangen.

Zeer tevreden. Goedkoop en kwalitatief

Ik ben zeer tevreden over de aankoop. Kwalitatief laminaat tegen een goeie prijs. Heel vriendelijk personeel. Werd heel goed geholpen en kan deze winkel aan iedereen aanraden.

Super tegels

Mooie hoogglans tegels voor een goede prijs Top kwailiteit Vriendelijk personeel

super service

heel klantvriendelijk en weten waar ze het over hebben. En de prijs is natuurlijk super goed voor wat je krijgt

Goede en snelle service alles op tijd geleverd zeker een aanrader

Goede service!

Perongeluk verkeerde maat tegelprofiel geleverd. Pas na een aantal maanden achter gekomen en zonder problemen nog kunnen omwisselen! Helemaal top!

Goede en duidelijke service

We zijn goed en uitgebreid geholpen

Uitstekend!

Mooie tegels uitgezocht en laten leveren. Uitstekende service en vriendelijk personeel!

Uitstekend!

Uitstekend en aandachtig geholpen bij Afium! Een echte aanrader.

Uitstekend!

Super mooie producten. Kwaliteit tot aan de levering toe is uitstekend!

Echt een super mooie winkel met veel op voorraad en veel exclusieve producten werd ook snel bezorgt vriendelijk personeel en lekkere koffie jammer dat je maar 5 sterren kan geven want ze verdienen er 10 kortom echt een aanrader.

Zelf iets fout besteld was geen probleem kon het omruilen binnen 4 dagen juiste product binnen echt super dank jullie wel Martien

Top bedrijf top service

Top bedrijf, goede service in de winkel en snelle levering! Producten zijn kwalitatief nogeens super, zeker om aan te raden!